Ga naar inhoud

Michelle : 17 augustus2010 : Dr. De Kerpel : Ziekenhuis Alma : Eeklo


Gast smoke

Aanbevolen berichten

Hey Michelle,

Leuk je verslagje te lezen! Fijn dat het je allemaal zo goed is meegvallen en spannend dat je volgende week word uitgepakt! Wens je een goed herstel, laat je lekker verwennen en rust maar goed uit, je hebt het verdiend!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Michelle.

Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is gegaan. Nu je lekker laten verwennen en snel opknappen. Wel mooi dat je maar 1 litteken heb zeg! Hoe meer littekens, hoe meer getrek in je lichaam.

Een voorspoedig hersel en inderdaad niets doen dat is het beste medicijn.

Groetjes, Ivon.

Hey Ivon Nee ik heb gewoon een ankervormig litteken hoor ,

alleen onder mn borst en naar de tepel toe is met een speciale plakker en een soort lijm dicht gemaakt .

en bij de tepel kunnen ze dat niet doen dus die hebben ze gehecht . volgende week de 25e moet ik op controle en dan zal ik kijken of ik foto's kan maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo Daar zit ik dan weer , ooh echt ik ben doodmoe maar slapen is een ramp!.

Ik ben een echte buikslaper Maar ja dat kan nu eenmaal nog niet met mn borstverkleining .

dat vindt ik wel erg lastig hoor heb allerlei kussens maar t werkt voor geen meter :134: .

Verder gaat het wel goed zolang ik rustig blijf en nog niet teveel doe ,Ik heb niet echt pijn Maar als ik te veel doe of het is te druk rond me ga ik wazig zien en wordt ik duizelig .

Maar overdag kijk ik wat tv en dan de nacht daar zie ik van te voren tegen op.

Dus mijn vraag aan jullie Nog tips? en hoelang duurde het voor jullie weer lekker lagen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das meestal het lastigste bij een bv en bvk, het rugslapen. <_< Heb je al een kussen onder je knieën geprobeerd, dat neemt een beetje de druk weg op je onderrug, en als je een stevig groot kussen hebt (soort bodykussen of voedingskussen) en je gaat er een beetje met je rug half tegenaan liggen dan kun je zo'n beetje tussen rug en zij in slapen, vond ik ook al iets comfortabeler liggen, je arm waar je niet op slaapt dan, leg je het beste langs je lichaam, rustend op je heup, zodat je geen druk zet op je borsten. Ja, ik weet het is niet makkelijk, succes met het vinden van een goede slaaphouding! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle.

Dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen van die hechtingen.

Het slapen op mijn zij ( half dan ) kon ik al vanaf dag 1 ) maar ik deed het inderdaad zoals eefje zei. Ik lag in de foetus houding, dan rol je al niet makkelijk terug, mijn ene hand onder mijn kussen net onder mijn hoofd ( verder mag niet ) en mijn andere naast mijn lichaam. Dan 1 kussen onder mijn arm naast mijn lichaam zodat het een beetje gelijk bleef qua hoogte met mijn lichaam wat ook weer pijn scheelde en daardoor kan je net een beetje verder op je zij liggen zonder pijn. Ik hoop dat het voor jou ook helpt want ik weet hoe het is als je geen rugslaper ben! Ik zit de dagen af te tellen naar de 6 weken, zodat alles over is. :blush: Succes en sterkte. Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle je hebt het gehad en ik ben echt super blij voor je. Dat rugslapen kan inderdaad een ramp zijn maar wat bij mij hielp was dat ik mijn benen wat opzij lag. Ik ben echt mega benieuwd hoe het is geworden en hoe het was. Doe gewoon maar lekker rustig aan en ga zo nu en dan op de bank liggen. Bij mij was de hele dvd-serie van Vrouwenvleugel wel een uitkomst en ik kon mijn zus haar mini-laptop gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle je hebt het gehad en ik ben echt super blij voor je. Dat rugslapen kan inderdaad een ramp zijn maar wat bij mij hielp was dat ik mijn benen wat opzij lag. Ik ben echt mega benieuwd hoe het is geworden en hoe het was. Doe gewoon maar lekker rustig aan en ga zo nu en dan op de bank liggen. Bij mij was de hele dvd-serie van Vrouwenvleugel wel een uitkomst en ik kon mijn zus haar mini-laptop gebruiken.

Hey Patricia dankje wel ik hoop dat mijn resultaat net zo mooi zal zijn als dat van jou !

want aangezien ze nog niet uit de verpakking zijn gehaald (dat gebeurt woensdag) zie ik alleen de zwelling aan de zijkant en ben ik heel bang dat het lelijk zal zijn en vierkant Maar dat moet allemaal nog een beetje zakken toch ? , Tja daar denk je toch over na he .

al kan het niet veel erger als dat het al was . ik heb nu echt mini borsten(lijkt het voor mijn gevoel) als ik ze voel of zie whaha echt super vreemd! ze hangen niet meer en voor mijn gevoel zitten ze zo extreem hoog, :blink: Maar het zal volgende zomer zo gaaf zijn dat ik een topje aan kan zonder bh heerlijk. en ik kijk nu al op internet naar nieuwe bikini's enzo .

Helaas zie je nu wel beter mn buik maar ja heb daar ook al een gesprek over gehad ik heb dus zoveel littekens omdat mijn huid niet rekbaar is en rekken dat gebeurt natuurlijk wel in een zwangerschap , heb er 3 achter de rug .

dus dat ga ik over 2 jaar laten doen want ik durfde het niet allebei tegelijk , en dan hoop ik op gewicht te zijn omdat ik toch al veel sport alleen nu even niet . zo ik ga weer lekker voor de tv hangen kijken of er nog wat moois komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Dat ze zo vierkant lijken is heel normaal. Het heeft geloof ik sowieso 3 maand nodig om wat te zakken en dat ze dan meer rond zijn. Ze lijken zo hoog te zitten omdat ze nu nog gespannen zijn maar na de 3 maand voelen ze al heel anders aan. Mijn buik valt nu ook minder op. Opzich zou ik wel een correctie willen maar ik ben bang dat ik dan even later weer wat wil laten corriceren. Hoop dat er wat leuks voor je is op de tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai Smoke,

Dat ze een beetje vierkant zijn... Dat heeft tijd nodig.

Ik ben nu 2 maanden verder en ze zijn veel minder vierkant.

Maar inderdaad, ik snap wel dat je zoiets hebt van ooooooh, oke....!

Mijn borsten zijn nu gelukkig een beetje gezakt, wat heel fijn is.

Dus maak je niet druk, alles komt goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het is voor mij nog maar anderhalve week geleden, maar de zwelling aan mijn zijkant is links als een stuk minder geworden.

Maar nog steeds heel raar en onwerkelijk dat het mijn borsten zijn. Vind ze ook erg klein lijken, maar staat wel mooi bij mn figuur. Heb nu als het goed is 70C-D dus nog steeds natuurlijk nog niet heel erg klein, maar wel een wereld van verschil (had eerst 70H)

Je slaapproblemen herken ik heel goed! Vind het vreselijk om op mijn rug te moeten liggen, ben een echte buik- en zijslaper. Ik krijg ook rugpijn nu.

Maar de laatste twee nachten heb ik wel op mijn linkerzij kunnen liggen en dat is al een hele verbetering!

Sterkte ermee! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het is voor mij nog maar anderhalve week geleden, maar de zwelling aan mijn zijkant is links als een stuk minder geworden.

Maar nog steeds heel raar en onwerkelijk dat het mijn borsten zijn. Vind ze ook erg klein lijken, maar staat wel mooi bij mn figuur. Heb nu als het goed is 70C-D dus nog steeds natuurlijk nog niet heel erg klein, maar wel een wereld van verschil (had eerst 70H)

Je slaapproblemen herken ik heel goed! Vind het vreselijk om op mijn rug te moeten liggen, ben een echte buik- en zijslaper. Ik krijg ook rugpijn nu.

Maar de laatste twee nachten heb ik wel op mijn linkerzij kunnen liggen en dat is al een hele verbetering!

Sterkte ermee! xx

Hey Laure wat goed dat het al zo goed gaat , bij mij is het vandaag al precies 1 week geleden snel gaat de tijd he !

morgen heb ik controle . ik slaap ook al een heel klein beetje op mn zei maar helemaal geweldig is het nog niet .

ik hoop dat het allemaal snel genezen is ik heb nu een maatje 85 B aan zo'n schock absorber . en ben echt benieuwd wat voor maat ik dan dus ga hebben als het genezen is in een andere BH .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag heb ik een echte BAD Day, al die stomme gaasjes verband en alle plakker hebben nu al los gelaten en ja hoor per ongeluk trek ik aan die speciale pleister omdat ik dacht dat het een andere plakker was .( Gelukkig heb ik hem er niet tot aan de snee losgetrokken Maar dat wist ik nog niet tot mn vriend voor me gekeken heeft) . Maar goed daar van zijnde lekker een paniek aan val gehad en een heerlijke jank bui.

Ik kan zeggen , ik heb zeker geen spijt van dat ik het gedaan heb !

want dit gaat 1 van de beste dingen in mn leven zijn !

Maar ben niet super stoer en vindt de wonden erg eng en de tepel die er zo raar op geplakt lijkt te zitten ook !

Morgen mag ik gelukkig op controle en kan hij alles even goed doen .

Maar goed vandaag zit me alles gewoon niet lekker .

Mn bh zit niet lekker , Ik mis het dat ik mn eigen kids niet goed kan verzorgen

en dan voornamelijk die van 1 Jaar oud .

mn huishouden niet zelf kan doen een ooh wat heb je daar de neiging toe.

Mn honden niet kan trainen en uit laten echt alles zat dwars vandaag !!!! :angry: .

Gelukkig ben ik opgeknapt van het huilen en zie ik het weer allemaal positief in .

Zo dat ben ik weer even kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Je vergeet te zeggen: en alles prikt, bijt, brand en jeukt :134:

Meid, ik heb hetzelfde als jij. Bij mij is het nu bijna 3 weken geleden. Iedereen is in een hoera stemming die ik gehoord heb over een borstverkleining, maar ik ook niet hoor. Ben blij om te lezen dat ik niet alleen sta :rolleyes: Tuurlijk ben ik er ook heel blij mee, maar aan de andere kant ben ik de ellende ook zat. En net als jij ben ik ook geen held qua littekens, dus iedere keer als ik er naar kijk of het insmeer met calendula draait mijn maag in de rondte. hahaha.

Het ziet er allemaal gek uit en de angst dat het niet goed gaat heb ik ook hoor. Die tepel.............. lijkt er wel 1 van een alien. hahaha.

En dan dag en nacht die bh...... die zit ook van geen kanten meer en dan trekt die rand nog over de wond wat ook weer niet prettig aanvoelt. Toevallig zei ik ook tegen mijn man, ik zou wel naar bed willen gaan en over 6 weken wakker worden. :blush:

Maar meid, wij komen er ook hoor, op een dag lachen wij er ook samen om. Maar weet wat je voelt met niets doen en zo afhankelijk zijn enz.enz.

Sterkte en kop op, samen staan we sterk!!

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey IVON ja idd , ik moet zeggen nu mn verband en plakkers dr af zijn gaat het al wel een stuk beter !!.

want moest gisteren op controle en hij zei dat alles er al super goed uit ziet .

Ik heb zelfs al weer gevoel in mn tepels en ze reageren dus ook op kou hihi dat is wel heel raar om te zien.

Ik ben zelf heel blij met de cupmaat Maar vindt de vorm echt nog niet mooi , in een bh staan ze overigens prachtig :D.

Hij zei dat het even tijd nodig heeft om te zakken nou dat hoop ik dan maar :rolleyes: .

het is allemaal natuurlijk nog wat gezwollen en blauw en geel.

Ik ben wel heel erg tevreden met de littekens onder mn borsten die heeft ie echt netjes binnen de perken gehouden, en die ga je in een bikini niet eens zien .

dus bij deze mijn vraag aan jullie waren jullie gelijk blij met de vorm van jullie borsten ?

Ik ben in iedergeval wel al van mijn nek problemen af en dat is natuurlijk een super groot voordeel .

en als ik genezen ben kan ik weer heerlijk gaan sporten dat mis ik wel heel erg .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was de vorm van het begin af aan al mooi rond.Alleen had ik in de linkerborst erg veel vocht waardoor hij er anders uit zag van vorm.Maar dat is nu helemaal bijgetrokken.

Ik was van het begin af aan al erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorm van mijn borsten in het begin, zag er mooi uit maar best wel vierkant. Ze hebben ongeveer 3 maand nodig om in te zakken en dan ziet het er veel natuurlijker uit. En in die eerste weken zijn het net ballonnen en lijkt het alsof ze aan je lijf zitten geplakt en dat jij achter je tieten aan loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk en die tepels net of ze erop geplakt zijn zo vreemd . :wacko:

Maar heb toch het idee dat ik aan de linkerkant nu een soort van deuk heb zitten of dat het iets te maken heeft met zwelling en vocht want het ziet er zo raar uit . de rechterkant is wel echt super netjes.

Maar ben ook super blij dat ze zo klein zijn nu , gewoon een last van je schouders .

en mn ventje zei gisteren zo als ze genezen zijn gaan we eens lekker lingerie voor je kopen.

dus dat is wel erg leuk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi.

De vorm vond ik van het begin af aan mooi, en inderdaad is mijn ene borst mooier dan de andere :unsure: En dan de tepels van een alien :154: Erg aantrekkelijk allemaal! :152:

Maar net wat je zegt, een hele last van je schouder en de andere last zal ook wel een keer over gaan :154:

Voorlopig zijn we weer een paar dagen verder Michelle, dus weer een stukje verbeterd :125:

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo vandaag op controle geweest alles ziet er goed uit, alleen in de linker zit dus nog wat vocht maar geen ontstekingen of wat dan ook!Ik weer blij maar ja ben natuurlijk nog niet helemaal genezen verklaard he .en heb zo net ook eens voor de spiegel gestaan , en ja ik ben er wel blij mee ! en nu ziet het er wat beter uit. nu vindt ik de vorm ook mooi denk dat het voor mij gewoon even wennen was , ik vondt de wonden eng alles vondt ik er eng aan whahah . Maar nu ben ik zover dat ik de na foto's wel durf te laten maken hihi :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmorgen.

Gelukkig meid dat alles goed was, dan valt er toch een last van je af. Het is toch iedere keer weer spannend als je op controle gaat. Ik moet morgen en vind het ook weer spannend. Wij hebben natuurlijk geen ervaring met wonden e.d. en omdat wij alles eng vinden zijn we altijd bang dat er iets niet goed is :rolleyes:

En helemaal genezen verklaard wordt je pas na 6 weken heb ik gehoord, dus dat duurt nog even!

Doe lekker rustig aan en fijn weekend. Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Ik kan dat best begrijpen dat het eerst heel raar lijkt en dat je twijfels hebt bij het mooie borsten hebben. De borsten die je hiervoor had waren niet mooi en toch heb je er jarenlang mee rondgelopen. Het zal inderdaad een stuk gewenning zijn. Ik kan bij mezelf merken dat ik mezelf mega sexy ben gaan vinden nu ik een bvk heb laten doen. En echt super lief dat je ventje met je lingerie gaat shoppen. Maar daar moet je nog even mee wachten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al wel gekeken voor mooie lingerie, maar nog niets kunnen passen.

Voorlopig moet ik de sportbh nog dragen, dus wacht maar met kopen want voor hetzelfde geld slinken ze nog of zo. Maar kan je vertellen dat er heel veel moois te koop is voor kleine borsten :136:

Een fijn weekend, geniet lekker van het mooie weer.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah yvon idd heb nog niks gekocht hoor! denk dat ze idd nog wat zullen slinken .

Maar idd wat een mooie spulletjes heb je voor ons kleine maatje he ! :rolleyes:

Ik moet zeggen pfff wil gaan sporten heb altijd gesport en nu kan ik niet .

daar wordt ik wel erg frusty van. Maar 1 ding mn kids gaan maandag weer voor het eerst naar school !!

joehoe de vakantie is voorbij hihihih.

yvon hoelang ben jij nu p.o? ik aanstaande dinsdag 3 weken en moet alles af kloppen nog geen hele erge bijverschijnselen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten slinken wel iets maar het is niet zo dat je opeens een kleine maat cup zal hebben hoor. Ik had na mijn bvk 80C en die heb ik nu nog steeds alleen het is nu een stuk minder opgeblazen. Wat je zegt Michelle dat herken ik wel hoor dat je graag wilt sporten. Ikzelf was fanatiek sporter voor mijn bvk en moest echt eraan wennen dat ik eerst niet mocht sporten. Maar het voordeel was ook dat mijn sportinstructrise ervoor heeft gezorgd dat ik niet ging sporten en zijzelf ook bekend is met een bvk ondergaan. En mocht je beginnen met sporten doe lekker rustig aan. Je denkt nu wel veel energie te hebben maar als je eenmaal gaat sporten dan merk je toch wel dat je dat nog niet hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.