Ga naar inhoud

Michelle : 17 augustus2010 : Dr. De Kerpel : Ziekenhuis Alma : Eeklo


Gast smoke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Cathi ik ga zo eens even je operatie verslag lezen , Maar wat goed dat het allemaal zo'n verademing is.

ik hoop daar ook echt op! vandaag weer wakker geworden met een mega pijn in mn nek en als ik een verkeerde bh aan doe heb ik het ook zitten <_< dus ik ga het zeker door zetten !.

Noortje wat stoer zeg ,dat je al een nieuwe bikini aan heb kunnen doen van de zomer!

ik hoop dat ik dat ook snel zal kunnen doen ! .ik vindt zwemmen met de kids heel erg leuk, maar

daarna heb ik 3 dagen last van mn nek en rug dus ik ga niet zo vaak meer zwemmen.

en gelukkig dat die ontsteling niet teveel zeer heeft gedaan , Maar het lijkt me wel eng.

Patricia , ooh ja de zenuwen slaan me om de oren .

ik denk echt alsmaar,over 6 dagen wordt het nooit meer hetzelfde .

En ik vindt het allemaal best wel eng hoor, de narcose de operatie zelf

ik moet er maar niet teveel aan denken .

Van het weekend gaan we nog lekker even naar de film en uit eten

zodat ik nog even aan iets anders kan denken en dan op het gemakje mn tasje in pakken.

een bh krijg ik daar aangemeten dus dat is wel erg makkelijk moet ik zeggen .

Dinsdag moet ik om 10;00 in het ziekenhuis zijn en s'middags zal ik dan geholpen worden .

hij had namelijk nog wat kleine dingen die hij moest doen en wil dat liever eerst allemaal doen zodat ie daarna alle tijd en rust heeft om mij te doen . ik denk dat de zenuwen wel steeds erger zullen worden .

en heb ook af en toe zoiets van jeetje dat ik hier achter aan ben gegaan en dat het ook allemaal zo snel gaat gebeuren. Maar hoe sneller hoe beter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Smoke,

Geweldig zeg! Dat je al zo snel geopereerd word... Helemaal toppie :D

Ik ben zelf 7 weken geleden geopereerd.... is helemaal goed gegaan.

ik snap best dat je nerveus bent... dat was ik namelijk ook ;)

Maar als je de eerste dag achter de rug hebt, vind je 't helemaal geweldig!!

Mensen vragen aan me of ik afgevallen ben... TOP!!

Er is letterlijk een last van mijn schouders gevallen.... Ik heb geen hoofdpijn/nekpijn/rugpijn meer

dat is het allerbelangrijkste natuurlijk, hoewel het ook wel fijn is dat ze zeggen dat je afgevallen

bent :P

Over 't werken.... Ik ben pas na 6 weken gaan werken. Ik heb me ziek gemeld bij

mijn baas en de reden verteld. Volgens de (nederlandse) wet valt dit gewoon onder

ziek zijn, dus 't kost je geen verlof! Dat is wel fijn, maar als 't wel verlof kost.. Jammer dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meertje ja dat is idd leuk als ze vragen of je bent afgevallen !!

Het is al zondag nog een paar dagen voor het zover is ,

en ik ben echt nu al op van de zenuwen

ben er ook echt misselijk van.

we gaan vandaag het hele huis nog effe lekker poetsen en aan de kant maken .

Dan ben ik daar ook gerust over dat ze de eerste paar dagen rustig aan kunnen doen ,

Hier in huis want ja ik kan dan niet veel.

Dan moet ik morgen nog mn tas in pakken dan is het slapen en dan is het zover .

Ik zal blij zijn als ze me onder narcose hebben want wil weg rennen whahaha.

Stom he je kiest er zelf voor en nu ben ik bang en wenste dat het niet nodig was!

Waren jullie ook zo zenuwachtig of juist helemaal niet ?

tnx gr michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was inderdaad de tijd van te voren ook steeds zenuwachtiger.Maar op de dag van de operatie was ik ook helemaal niet zenuwchtig.

Het begint nu op te schieten voor jou michelle......

Maar probeer je niet te zenuwachtig te maken want de operatie valt echt mee hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia , ooh ja de zenuwen slaan me om de oren .

ik denk echt alsmaar,over 6 dagen wordt het nooit meer hetzelfde .

En ik vindt het allemaal best wel eng hoor, de narcose de operatie zelf

ik moet er maar niet teveel aan denken .

Van het weekend gaan we nog lekker even naar de film en uit eten

zodat ik nog even aan iets anders kan denken en dan op het gemakje mn tasje in pakken.

een bh krijg ik daar aangemeten dus dat is wel erg makkelijk moet ik zeggen .

Dinsdag moet ik om 10;00 in het ziekenhuis zijn en s'middags zal ik dan geholpen worden .

hij had namelijk nog wat kleine dingen die hij moest doen en wil dat liever eerst allemaal doen zodat ie daarna alle tijd en rust heeft om mij te doen . ik denk dat de zenuwen wel steeds erger zullen worden .

en heb ook af en toe zoiets van jeetje dat ik hier achter aan ben gegaan en dat het ook allemaal zo snel gaat gebeuren. Maar hoe sneller hoe beter .

Hoi Michelle,

Ik snap dat je vol zit met zenuwen, het is gewoon een heel groot iets wat je staat te gebeuren dus raar is het niet. De narcose daar kan ik maar 1 ding over zeggen.. Het is een heerlijk iets. De anesthesioloog was echt super lief en heeft me eerst een middeltje gegeven via het infuus waar ik me wat high door ging voelen, alles werd groter en wat doffer maar raar voelde het niet. Hij vroeg of ik ook wat merkte nou dat merkte is dus wel. Daarna heeft hij aangegeven dat ik ging slapen en aan iets moois moest denken. Denk bijvoorbeeld aan een bh die je straks wilt hebben of waar je straks gaat shoppen. Zelf dacht ik aan de Hema en aan bikini's nou ja ik kon alleen maar denken Hema, bikini en weg was ik. Na de tijd ben ik wel wat misselijk geweest maar niet super erg. Ik heb gelukkig niet overgegeven dus daar was ik allang blij om. Er werd tegen mij gezegd dat ik niet teveel moest praten want daar word je dus misselijk door. Ik heb toen ik terug was op de kamer en nog behoorlijk duf mijn ouders gebeld en mijn vriend. Het viel ze wel op dat ik behoorlijk sloom klonk maar ik was dus behoorlijk snel weer bij. En de operatie die pijn vond ik wel meevallen. Als ik het weer zou moeten doen had ik het zo weer gedaan al heb ik een infectie erbij gehad maar het is me echt super meegevallen allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle morgen is het dan eindelijk zover.. Ik wil je heel veel succes toewensen en ik hoop dat alles goed verloopt. Ik weet niet of je een speciale mascotte kan meenemen maar dat heeft bij mij heel erg geholpen. Ik heb een knuffeltje meegenomen die mijn vriend voor mij heeft gewonnen een tijd terug op de kermis. Veel succes voor morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel allemaal ! het begint nu echt spannend te worden ben alles klaar aan het leggen ,

voor het vertrek morgen.

zometeen nog even de voor foto's maken ,dan zal ik ook een album maken net als patricia (Die ik ook nog even wil bedanken dat ik in je album heb mogen kijken!). Ben ontzettend zenuwachtig en zal blij zijn als ik morgen mn ogen weer open doe, Maar mn vriend is nog veel erger hij is zo chagarijnig kan niks hebben en maakt zich heeeeel erg druk .

en tja verder is het gewoon spannend omdat je niet weet wat je na de operatie te wachten staat (wel een beetje van verhalen natuurlijk)... nog effe en dan is het zover :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle,

Heel veeeel succes voor morgen!!! Komt allemaal goed! Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht. Sterkte met het onder controle krijgen van de zenuwen zowel voor jou als voor je vriend!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allemaal , dit is mn laatste berichtje met grote borsten whahah :1bouncingboobs: .

ik ben heel zenuwachtig maar heb toch redelijk geslapen vanacht.

wij gaan zo de kinderen weg brengen naar oma , en dan om 9;00 door naar het ziekenhuis want om 10;00 moet ik daar binnen zijn spannend .

als alles goed verloopt dan horen jullie me snel weer groetjes michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Michelle!!! :64: Een last is van je schouders, en nu goed herstellen! Doe lekker rustig aan, en laat je goed verwennen! Wens je alvast een voorspoedig herstel toe! Hopelijk heb je niet te veel pijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Heb aan je gedacht gister! Hoop dat het allemaal goed is verlopen.

Voelt het bij jou ook alsof je een zware rugzak heb afgedaan? Bij mij wel namelijk!

Denk ook dat je een goed moment hebt gekozen, nu je nog jong bent én al kinderen hebt. Ik heb namelijk erg lang getwijfeld omdat ik eigenlijk ook eerst kinderen wilde, maar dat gaat nog wel een paar jaar duren, dus heb het uiteindelijk afgelopen vrijdag gedaan.

Hoop dat je je goed voelt en alles snel herstelt!

Beniewd naar je verhalen en fotos.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal !! ik ben vanaf gisteren avons heerlijk terug thuis !!.

De dag zelf was ik om 13;00 aan de beurt, ik kreeg een pilletje en daar werd ik heel erg groggy van

mn operatie schort aan en een prik om je slijm productie stil te leggen , voor het intuberen.

toen mocht ik afscheid nemen van mn vriend ,en werd ik naar beneden gebracht daar kreeg ik mn infuus

van een hele grote vrouw :blink: .

toen moest ik op de operatie tafel gaan liggen , met mn duimen onder mn benen en toen vouwde ze allemaal dekens om me heen ofzowiets zodat ik mn armen niet meer kon bewegen .

en ze zeiden niet van oh nu gaan we de narcose doen nee ik zag in een flits dat 1 al narcose spul aan het inspuiten was en 1 een kapje op mn gezicht deed , ze deed hem nog snel even af en zei denk maar aan je nieuwe bikini en weg was ik. even later was ik er weer , ik weet helemaal niks meer van die dag ik heb schijbaar mn moeder gebelt en mn schoonmoeder maar ik weet van niks . Gisteren ging het al heel goed het zag er netjes uit zei de pc, en ik zei dat ik het er eng uit vondt zien , ik heb een grote B kleine c en daar ben ik super blij mee het past zo goed bij me !

en ze zitten nu zo hoog en hangen niet meer hihih het doet niet echt zeer maar het trekt een beetje en is wat beurs, een soms wat opgeblazen gevoel maar waar ik het meeste last van heb is mn keel van die slang ik moet alsmaar hoesten en heb het gevoel dat er slijm in mn keel zit zal wel weer over gaan.

Het is bij mij onderhuids gehecht , en verder is het gedaan met een techniek uit amerika plakkers en lijm ,

en alleen de tepels zijn gehecht. dus het ziet er echt netjes uit .ze zitten nog netjes ingepakt en volgende week moet ik al terug om het na te laten kijken en dan worden ze uit gepakt en verschoont .

Ik merk wel dat ik heel snel moe ben dus ik ga nu snel weer liggen en doe helemaal niks .

tot snel en allemaal bedankt dat jullie aan me dachten!

Ik heb er in iedergeval geen spijt van Maar zal blij zijn als het genezingsproces achter de rug is .

i

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle.

Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is gegaan. Nu je lekker laten verwennen en snel opknappen. Wel mooi dat je maar 1 litteken heb zeg! Hoe meer littekens, hoe meer getrek in je lichaam.

Een voorspoedig hersel en inderdaad niets doen dat is het beste medicijn.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.