Ga naar inhoud

Michelle : 17 augustus2010 : Dr. De Kerpel : Ziekenhuis Alma : Eeklo


Gast smoke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , ik was aan het kijken op internet en kwam toen dit forum tegen :48: .

Ik zal me dus even voorstellen , Ik Ben Michelle 26 jaar oud moeder van 1dochter van 8 en 2 zonen 1 van 4 en 1 van net 1jaar.

En samen wonend met mijn vriend(verloofde).

Ik denk al heel lang aan een bvk echt al sinds ik 16 was , Maar aangezien ik kinderen wou heb ik het niet gedaan.

Maar nu heb ik toch een maand geleden de stap gezet om naar de pc te gaan.

Ik heb nu een cup E80 ben 158 lang en weeg op dit moment 67 kilo (en nog afvallend),

Ik heb erg veel nek en rugklachten Ondanks dat ik veel sport.

Dus ik vondt het tijd voor actie,

27 mei had ik dus mn gesprek met dr wim de kerpel in eeklo (België) en zou mn brief krijgen,

Maar helaas kwam de brief niet aan dus meerdere keren gebelt en nu mag ik hem daar op komen halen.

mijn verzekering heeft aangegeven ook nog een verwijzing van de huisarts te willen hebben .

dus eind deze week heb ik alles bij elkaar om mijn aanvraag te doen bij de verzekering.

Dus nu maar hopen dat ik het vergoed Krijg en het snel te horen krijg .

Want nu ik de stap heb genomen zou ik nog liever vandaag als morgen geopereerd worden ...

groetjes michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Michelle,

Vooreerst welkom hier! :54:

Ben even groot als jij, heb alleen geen bvk maar een bv gehad, ja 't is niet eerlijk verdeeld hé :blush: ! Hoop dat je papieren spoedig allemaal in orde zijn en je vlug ook goedkeuring zult krijgen van de verzekering! :35: Duim voor je! Kan me voorstellen dat je als je eenmaal je besluit hebt gemaakt je niet vlug genoeg kan geholpen worden!

Succes met alles!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje , nee idd niet eerlijk verdeelt zo zie je maar weer!.

en inderdaad zeker omdat het al zolang in mn hoofd zit dat ik het wil .

en nu de stap heb gemaakt, hoop ik dat het zo snel mogelijk voorbij is .

ben er toch al best zenuwachtig voor ,Maar dat heeft volgens mij iedereen hier wel een beetje.

heb nog effe te gaan met afvallen, Maar dat heb ik altijd na een zwangerschap gelukkig is mn bmi goed genoeg voor de operatie !

Bedankt voor je berichtje ik laat het hier zo snel mogelijk weten!.liefs michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel begrijpelijk hoor! En inderdaad die zenuwen kennen we allemaal wel, is toch best een grote stap allemaal hé!

Succes nog met het afvallen, moet er nog veel af? Waarschijnlijk niet als je al een aanvaardbaar bmi hebt.

Zie uit naar je berichtje met goed nieuws! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eefje , tja mn bmi is goed genoeg om te opereren .

Maar ik moet nog wel de nodige kilo's afvallen hoor ik weeg normaal zo'n 53kilo

Maar kom altijd gigantisiche aan in mn zwangerschap.

En dat duurt dan gemiddelt 2 jaar voor het er weer af is :rolleyes: .

Maar het komt wel goed de eerste kilo's zijn al verdwenen .

dus na mn operatie en afvallen lekker heeeerlijk shoppen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat komt wel goed met die kilo's :101: las dat je sport en al, dus lukt je wel! En beter traag maar zeker afvallen dan heel snel en als gevolg het bekende jojo-effect!

Das zeker een leuke beloning alvast voor al je inspanning :109: en je nieuwe ik :123: om lekker te gaan shoppen nadien, kun je al naar uitzien! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ja dat weet ik wel zeker hoor, dat ik hier veel info zal vinden!

ik heb vandaag de papieren bij de verzekering in kunnen leveren ,

en die man zei dat het gemiddelt 2 weken duurt dus ben benieuwd erg spannend allemaal!.

het komt allemaal steeds dichterbij al! nu nog hopen dat het door gaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Allemaal , ik die dus heel ongeduldig was net als vele van jullie !.

kon het niet laten om al naar cz zorg verzekeringen te bellen !,

En wat blijkt ze hebben de brief vandaag verstuurd .

De Vrouw aan de telefoon vroeg of ik het resultaat al wilde horen ?.... Ja natuurlijk

en het wordt Vergoed!!! Mijn dag kan niet meer stuk super zenuwachtg voor wat er nu allemaal komen gaat !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle,

Nou das geweldig nieuws! :43: :43: :43: Dus nu kun je je operatie gaan plannen? Of moet je eerst ook nog op consult? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt nu, spannende tijd! Ben benieuwd hoe alles verder loopt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje ja dat is dus wat ik me ook af vraag ,of er eerst nog 1 consult komt of dat ik gelijk een datum krijg ?

Maar ik ga straks bellen :rolleyes:en dan laat ik het hier weten !, groetjes michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal , zo ik heb de pc aan de telefoon gehad !

en ik heb een datum 17 augustus!!! wordt het pff toch best wel eng .

ik kon al 3 augustus Maar inverband met dat ik alles moet regelen voor mn huis en mn 3 kids .

Heb ik 17 augustus gepakt , Ook wou hij me eerst nog 1x zien zodat ik alle vragen kan stellen die ik wil stellen.

en dan kan ik ook goed aan geven dat ik echt richting een B kleine C wil ,en niet richting C kleine D.

dus ga 2 augustus nog een x langs hem ...en over 6 weken gaat het dan gebeuren .... Groetjes michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle,

Gefeliciteerd :43: :43: :43: je kunt beginnen aftellen, wat spannend! Zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen! Word je door dr. De Kerpel geopereerd? En in welk ziekenhuis?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle,

Wat fijn dat je al zo snel geopereerd kunt worden. Ikzelf word pas 3 september geopereerd maar vermoed dat het er snel zal zijn. Mijn verlofperiode zit er nog tussen en dan nog een festivalletje meepikken dus het zal al weer snel september zijn.

Ik word geopereerd door dr. Heintz uit het AZ sint-Lucas in Gent maar ik ben ook bij dr. De Kerpel langs geweest. Vond hem een hele leuke man en hij gaf zeer veel info enzo dus denk dat je heel goed zit bij hem.

Hou ons in ieder geval op de hoogte van het verloop! En alvast heel veel succes toegewenst!

liefs

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Michelle,

Wat fijn dat je al zo snel geopereerd kunt worden. Ikzelf word pas 3 september geopereerd maar vermoed dat het er snel zal zijn. Mijn verlofperiode zit er nog tussen en dan nog een festivalletje meepikken dus het zal al weer snel september zijn.

Ik word geopereerd door dr. Heintz uit het AZ sint-Lucas in Gent maar ik ben ook bij dr. De Kerpel langs geweest. Vond hem een hele leuke man en hij gaf zeer veel info enzo dus denk dat je heel goed zit bij hem.

Hou ons in ieder geval op de hoogte van het verloop! En alvast heel veel succes toegewenst!

liefs

Jolien

aller eerst sorry ben een tijdje niet kunnen komen er was water over mijn laptop gegaan dus die was kapot ....

Hey Jolien , mag ik vragen waarom je toch voor een andere pc hebt gekozen ?

ik ben al aan het aftellen hoor vindt het wel een beetje eng worden merk dat ik vaak denk dat ik terug ga krabbelen

Maar ik moet van mezelf echt doorzetten !. loop alweer bij fysio voor mn nek maar niks helpt eigenlijk meer dus hoop dat het hiermee klaar zal zijn!.groetjes michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou ik moet zeggen heb het hier een tijdje aangekeken of er gereageerd wordt ,

Maar dat is eigenlijk niet noemenswaardig .

Ik zelf vindt het erg jammer dat er zo weinig mensen reageren behalve dan de moderators!

nou voor mij is het nog 1 week aftellen en dan gaat het gebeuren .

ik zie er alleen niet veel nut in om dit gebied als dagboek te gebruiken, want dan kan ik het ook in word typen , wou liever ervaringen wisselen

en als ik geopereerd ben het ook laten weten maar aan wie >? als er niemand van te voren meeleeft op dit forum.

erg jammer maar van mij mag mij topic hier wel gewist worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je dat er niemand reageert..

Ikzelf lees je topic nu pas voor het eerst..

Denk dat dat komt omdat de meeste hier waaronder ik, allemaal een bv ondergaan..

Daarom zit ik alleen maar bv verslagen te lezen..

Sorry!! :blush:

Ik weet zeker dat er wel meer mensen met je mee leven hoor..

Nu komt je datum wel erg dichtbij.. :) Spannend!!!

Ben je al zenuwachtig of denk je er nog niet zoveel aan?

Wel mooi dat alles vergoed gaat worden, echt oneerlijk eigelijk dat een bvk zoveel geld kost..

kan me goed voorstellen dat je last van je rug en je nek hebt enz..

daar wil je natuurlijk ook niet mee blijven rondlopen..

maar goed van je dat je die keuze hebt gemaakt..!! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle,

Kan je teleurstelling begrijpen, echt jammer dat degenen die een borstverkleining hebben ondergaan, of nog moeten ondergaan niet zo heel actief zijn hier.:23: Hoop dat ze hiermee wakker zijn geschud!

Wij blijven zeker met je meeleven! Je zult vast al wel zenuwen hebben voor volgende week. Ik hou alvast je topic in de gaten.

Dikke knuff, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Michelle,

Nu komt het voor jou wel heel dicht bij... Ik ben de laatste tijd ook niet zo heel vaak op het forum geweest, verlof enzo en dan probeer ik zo weinig mogelijk mijn pc boven te halen. Heb zo al last genoeg van mijn nek en schouders :)! Ik ben al ongelooflijk aan het aftellen naar 3 september wanneer ik geopereerd zal worden en heb zo af en toe wel eens twijfels, dus ik kan me voorstellen dat dit voor jou nu wel heel erg spannend word.

Ben ervan overtuigd dat dr. de Kerpel een hele goede chirurg is. De enige reden waarom ik toch voor een dr. Heintz gekozen heb, is dat ik bij allebei een heel goed gevoel had maar dr. Heintz werkt in het AZ sint lucas in gent, en mijn schoon mama werkt daar. Het is zo beetje een vertrouwde omgeving. Verder was er geen reden om toch niet voor dr. de Kerpel te kiezen.

Ben echt benieuwd hoe alles voor jou zal verlopen! Aub hou toch maar dit dagboek bij want ik wil je zeker en vast blijven volgen en je ervaringen vind ik reuze interessant. Ik heb nog 3 weken te gaan en dan is het zover. Soms denk ik echt dat ik wakker zal worden na de operatie, en dat ik ga denken 'Waarom heb ik dit in godsnaam laten doen'. Ben bang dat ik achteraf spijt zal hebben. Heb jij dit ook? Ook mijn vriend is al afscheid aan het nemen van mijn boobs :), hij is nogal gek op mijn grote borsten maar begrijpt heel goed dat ik dit wil en steunt mij volledig. Af en toe laat hij gewoon eens vallen dat hij ze zal missen!

Ook voor het werk heb ik beetje schrik, de dokter zei dat ik twee weken werkonbekwaam zal zijn, maar ik heb hier al eens verschillende topics gelezen, en heb telkens de indruk dat andere meiden hier, veel langer thuis zijn. Hopelijk hoef ik inderdaad niet teveel weken te missen. Hoe zit dit bij jou? Is je werkgever hier flexibel in? Heb je hem op de hoogte gebracht van je situatie of zeg je gewoon dat je ziek bent? Ik twijfel of ik de personeelsdienst van mijn werk moet inlichten. Hoe hebben andere van jullie dit aangepakt?

Zo ik ga maar snel in de zetel.. even genieten van lekker niets doen en dan mijn bedje in want morgen is het weer werkdag :)! Maar dit weekend gaan mijn vriend en ik naar Parijs... De laatste keer in Parijs met big boobs :)! Wel grappig.. ik begin nu meer en meer te zeggen.. de laatste keer met mijn big boobs... SPANNEND!!

veel liefs en tot snel!

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Misschien komt het door de vakantietijd dat er wat minder

gereageerd wordt, ben zelf pas afgelopen weekend teruggekomen van vakantie.

Maar wat gaaf dat je al zo snel geopereerd gaat worden zeg.

Ik ben zelf van een F cup naar een B-C cup gegaan en ben er zo blij mee.

En het is ook zo mooi geworden.

Ik ga je vanaf nu volgen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mickey , wat jammer zeg ! daarom dacht ik ik ga er gewoon wat van zeggen en dan kijk ik wel verder.

Mii18 , Ja dat is heel berijpelijk hoor dat jij bij de sectie bv kijkt , je kijkt gewoon naar het gene wat je zelf zal ondergaan!.

Maar dankje wel voor je lieve berichtje!!

Jolien , super lekker naar parijs met je vriend!! nog even lekker genieten!

wij gaan van het weekend nog een bioscoopje pakken en dan is het zo volgende week dinsdag de 17e

En voor jou 3 september ligt ook al vlak bij de deur .

En wat heerlijk dat er bij jouw een bekent persoon rond loopt zeg.

En die twijfels daar heb ik ook heel erg last van, ik denk continue

zal ik het wel doen krijg ik geen spijt , gaat mn vriend er toch niet over klagen .

als zegt hij nu nooit dat hij ze zal missen , maar hoopt dat ik me er een stuk beter door zal voelen.

Over je werk daar kan ik je niet bij helpen , ik ben fulltime thuis bij de kinderen ik heb er 3.

Maar daar zie ik wel tegenop , je mag ongeveer 6 weken niet zwaar tillen en de jongste is net 1.

Maar ik heb heel veel geluk , Mijn vriend werkt in belgië en mag familiaal verlof nemen .

dus die is thuis voor mij en de kids en mn huisdieren (want ik fok katten , en heb nog een paar kittens die langer moeten blijven en dus ook verzorgt moeten worden) en 2 grote newfoundlanders die ik dan niet uit kan laten .

dus ja ik ben wel erg bang , Maar heb mn schoonzus gevraagt of ze wil komen helpen met poetsen anders zie ik het somber in hihi

en dat ken ik de laatste x ..dat heb ik nu iedere x als ik een bh aan doe dan denk ik zo dat is de laatste x dat ik die draag :152: . en als het allemaal achter de rug is gooi ik ze lekker allemaal weg ! ik hoop op Eeen B/C cup als het kan , ik ben benieuwd als ik wakker wordt en ik kijk naar beneden wat er dan door me heen zal gaan ....

Hey Noortje , ja daar heb ik idd niet bij stil gestaan dat het vakantie was !

is bij jou alles al genezen ? en heb je al minder last van je nek ,rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Misschien wordt er weinig gereageerd i.v.m. vakantietijd. Mijn borstverkleing is nu 6 weken geleden gebeurd. Als je mijn operatieverslag wil lezen, dat staat onder Cathi - Isalakliniek in Zwolle.

Ik was zelf ook ontzettend zenuwachtig. Ik ging naar mijn huisarts, dat was de eerste concrete stap en precies twee maanden later was ik geopereerd. Ik heb alles op internet afgestruind, ik wilde alles weten. De arts kon me niets nieuws meer vertellen, want ik wist precies hoe het zou gaan. Het enige wat ik niet heb gedaan is zo'n operatiefilmpje bekijken. Doodeng. Het idee dat je dit zelfde lot ondergaat. Dat kan je dus beter niet doen.

Ik vond het ontzettend meevallen allemaal. De operatie op zich ook. Je komt bij en je voelt wat schrijnen, maar het doet niet echt pijn. Ik kreeg iedere keer 2 paracetamols, wat goed helpt. Ik mocht na 24 uur naar huis. En dat vond ik wel heel wat. Daar lig je dan thuis met toch vrij grote wonden. Wel keurig gehecht, maar je moet het wel goed verzorgen met gaasjes, pleisters, douchen, goed schoonhouden. Ik vond dat best wel spannend. Gaat het wel goed? Is dit of dat wel normaal? Maar ik mocht altijd het ziekenhuis bellen. Geen punt. Ik kreeg altijd antwoord van de p.c.

De hersteltermijn viel mij zwaarder dan de operatie, want het duurt best wel lang hoor. Mijn huisarts zei ook tegen mij "rustig aan, de meeste mensen die bij met terugkomen met een ontsteking hebben toch al snel te veel gedaan".

Maar.... al met al, ik ben ontzettend blij. Mijn nek deed ook erg zeer, het kraakte en ik had steeds meer last. Het gekke is, dat het na mijn operatie direct over was, geen kraakje meer gehoord. Ik loop nu ook rechtop, wat mij eerst niet lukte. Ik hoef er niet eens moeite voor te doen, want het gaat vanzelf. Er wordt gewoon niet meer aan je getrokken.

Ik ging van 75H naar 80D. Er is ruim 1,4 kg af (in totaal). Het is gewoonweg een verademing.

Ik had er zelf ook heel lang over gedacht en heb nu spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.

Afgezien van de enorme verlichting, staat het ook nog eens veel leuker. Iedereen zegt dat ik er jonger op geworden ben.

Nou Michelle, jij moet nu nog 6 dagen wachten en dan is het zover. Je kan je er met een gerust hart aan overgeven hoor, het is eigenlijk best ook een hele belevenis en ook best leuk. Je bent niet ziek, je gaat er alleen maar op vooruit.

Neem een blouse of vest mee (voor als je uit het ziekenhuis ontslagen wordt) met een voorsluiting, is makkelijk daar aan te doen en eventueel thuis weer uit te doen. En pyama of iets dergelijks met voorsluiting is ook prettig.

Alhoewel je kan na een paar dagen al iets over je hoofd heen trekken hoor. Leuk, kan je kijken hoe je shirtje staat. Dat is allemaal zo leuk om te proberen.

Michelle succes en ik lees wel hoe je het je vergaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Ik merkte meteen na de operatie dat ik minder tot geen last meer had van mijn nek en rug.

Het was net of ik een hele zware rugtas had afgedaan, een heerlijk gevoel.

Ik kan nu wel zeggen dat het helemaal genezen is. Wel 3 keer een kuurtje geslikt voor

een borstontsteking maar zelfs die ontsteking viel mee.

Mijn littekens genezen ook heel mooi. Het verticale litteken op mijn rechterborst was opengeknapt

door die ontsteking (van dat openknappen voelde ik trouwens niets hoor) en ook dat geneest heel mooi.

Ik smeer wel elke dag 2 keer mijn littekens in met bio oil.

En het is net zoals Cathy zegt, het is ook best leuk allemaal. Iedereen is zo lief voor me

geweest, thuis, in de kliniek en mijn huisarts is ook een schat.

En deze zomer heb ik al een prachtige bikini aangehad op het strand, ik was zo trots als een pauw.

Ook ik heb van te voren gedacht als ik maar geen spijt krijg, ik kan je vertellen dat ik nog geen seconde

spijt heb gehad. Ik was doodsbang voor de narcose maar dat viel me ook reuze mee.

Neem wel de tijd om te herstellen.

Heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.