Ga naar inhoud

Benieuwd!! Van niks naar mooie boobs, hoe is dat nou?!


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

wist even niet zo goed hoe ik het in de titel moest zetten, maar eigenlijk staat het er al hè.. hoe is het nou, voor de meiden die net als ik (nog) helemaal plat waren, om van geen tieten naar prachtig mooie boobs te gaan?? Kan me er gewoon nog geen voorstelling van maken! Over 2,5 week ben ik aan de beurt en gaat Frans Straten 345cc plaatsen als het past, want dat is wel de max voor mij volgens hem. De ene dag denk ik: "o jee, straks vind ik ze toch te klein" om vervolgens 2 dagen te denken: "o jee, straks vind ik ze veel te groot" :45:

Snappen jullie mijn dilemma?! :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik snap t! En het is heel snel gewoon hoor. Ik hoop voor je dat alles lekker naar wens verloopt en je een goed herstel hebt straks.

het is best ook wel even heftig de eerste weken, niet alleen lichamelijk.....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Niesje, wat een leuke vraag. :35:

Ik sinds 1 wk van van plat naar... hmmm mooie boobs?? Mijn droomboobs zijn 't nog niet, maar ze komen er iedere dag een klein beetje meer bij in de buurt. 

En dat dilemma van te groot of te klein is heel herkenbaar op dit forum. Weet je, ik denk ook dat dat grotendeels door dit forum komt. Begrijp me niet verkeerd, want ik vind het ideaal om zoveel te kunnen delen met lotgenoten. Maar er is hier zoveel vergelijkingsmateriaal waardoor die twijfel extra gevoed wordt. Dan zie je een foto van hele mooie borsten zit er 375 cc in en dan zie je weer mooie borsten met 500 cc en toch lijken die van 375 cc groter dan die van 500 cc whaaaaaaa!!  Maar het gaat om het complete plaatje. Als je bij het passen tevreden bent met die maat, en de arts vindt dat ook, dan zit je naar mijn mening goed, en hoef je niet meer te twijfelen.

Eerlijk... het went snel dat je in 1 keer borsten hebt (zonder bh met vulling);) dus ik kijk regelmatig naar mijn foto voor de operatie (tip om die te maken) en dan kijk ik nu in de spiegel en word ik echt happy. Vanaf 't moment van je operatie beland je in een acceptatieproces vind ik. Met een lach en dan weer een traan.. Maar die lach die wordt met de dag groter.. :D

Die 2,5 week zijn zo om en daarna ben ik benieuwd naar jouw antwoord op jouw vraag. 

Liefs van mij xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig, dit heb ik me voor de operatie ook echt wel afgevraagd! :-)

Maar ik vind het toch wel even een heftige verandering, zowel emotioneel als fysiek. Mijn voorsituatie was een lege 70A en toen ze nog 'vol' waren was het ook al echt bijna niks. Lang leve de maximizers!!! Maar was er dood ongelukkig mee. Na de operatie voelde het heel raar nog. Zeker met kleding aan kon ik het niet anders omschrijven dan dat de protheses in plaats van in, op mijn lijf geplakt waren met daar omheen een soort riem om mijn lijf strak gespannen. Je voelt ze echt zitten zeg maar. Als ik mezelf naakt in de spiegel zag dacht ik.... slik... jeutje wat groot!! En na 5 dagen heb ik een dag gehuild met de vraag wat ik mezelf nou had aangedaan, ze kunnen er nu echt niet meer uit!!

Ik ben nu 3 weken po en jeeeeeej wat ben ik blij!!!!!!!!!! Ze voelen nog steeds niet echt van mij maar al wel een stukje meer als 2 weken terug. Heb gister de verjaardag van ons zoontje gevierd en ja, voor het eerst een laag truitje aangetrokken. Wow wat een rondingen! Ken je dat liedje? "Im sexy and i know it!!!" Nou zo voelde ik me whahahaha! En dat je ineens complimentjes krijgt over je boezem, dat is pas echt gek!!! haha! Laat de zomer maar komen! :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dus het emotionele op en neer hoort er echt bij, gelukkig ben ik niet de enige haha :P 

Ik kan ook echt niet wachten mijn push ups en maximizers straks allemaal ritueel te verbranden en eindelijk "echt" boobs te hebben, lekker in bikini of een mooie bh scoren maar tegelijk betrap ik me erop dat ik best vaak denk van straks vind je het helemaal niks om ineens tieten te hebben :45:  dus denk dat ook ik het er niet alleen lichamelijk maar met tijden ook emotioneel zwaar mee ga krijgen.. 

Gelukkig is er dan dit forum waar je met alle vragen terecht kunt!!

Al heb ik mezelf idd al opgelegd nu even niet meer naar tieten en cc's te kijken, werd er helemaal gek van:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nathalie*:

Eerlijk... het went snel dat je in 1 keer borsten hebt (zonder bh met vulling);) dus ik kijk regelmatig naar mijn foto voor de operatie (tip om die te maken) en dan kijk ik nu in de spiegel en word ik echt happy. 

Heb toevallig gisteren nog foto's gemaakt!! ook in al m'n sportbh's :45: (heb er genoeg die straks denk ik allemaal niet meer passen) Ik had bijv. ook nog nooit foto's van mijn blote borst gemaakt, tot een paar weken terug toen ik definitief de keuze heb gemaakt om voor een bv te gaan.. ik schaam me nu nog dood als ik ernaar kijk maar goed, wil wel foto's hebben om straks terug te kunnen kijken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Niesje:

Heb toevallig gisteren nog foto's gemaakt!! ook in al m'n sportbh's :45: (heb er genoeg die straks denk ik allemaal niet meer passen) Ik had bijv. ook nog nooit foto's van mijn blote borst gemaakt, tot een paar weken terug toen ik definitief de keuze heb gemaakt om voor een bv te gaan.. ik schaam me nu nog dood als ik ernaar kijk maar goed, wil wel foto's hebben om straks terug te kunnen kijken ;) 

ik heb net ook nog even foto's gemaakt. ben morgen aan de beurt. 

nou, ik ben blij dat ik dat net nog even gedaan heb. jeeetje, die wil ik echt niet. dus toch een goede beslissing! joepieeee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Niesje:

Heb toevallig gisteren nog foto's gemaakt!! ook in al m'n sportbh's :45: (heb er genoeg die straks denk ik allemaal niet meer passen) Ik had bijv. ook nog nooit foto's van mijn blote borst gemaakt, tot een paar weken terug toen ik definitief de keuze heb gemaakt om voor een bv te gaan.. ik schaam me nu nog dood als ik ernaar kijk maar goed, wil wel foto's hebben om straks terug te kunnen kijken ;) 

Je hoeft je echt nergens voor te schamen hoor, maar begrijp wel hoe je je voelt. Ik heb mijn "voor" foto's als een soort van therapie op het forum geplaatst. Als je daarnaar kijkt dan ben je echt plotsklaps van je schaamte genezen :1:

@flupke Heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Niesje,

Die borsten doen een hoop met je, vind ik persoonlijk! Heb idd wel een paar "mind games" gehad in het begin al was ik er wel relax onder omdat ik veel operatieverslagen had gelezen en veel herkende. In het begin word je wakker met die ballen en ben je blij dat je bergen ziet en geen plat weiland :) Daarna leiden ze apart van elkaar een eigen leven inclusief je tepels :19: en hoor je alleen maar dat je geduld moet hebben..ook zoiets!! Tussendoor ben je happy maar nerveus want oh jeee...wat als mijn lichaam er anders over denkt!! En shoot..zal straks weer een wissel moeten..en dan? Aan de andere kant wordt je zelfverzekerd mbt kleding, bh's kopen, trotse uitstraling want je voelt je immers nu completer!! Althans in mijn koppie he ;) Na verloop van tijd worden je borsten eigen want je went er supersnel aan. Ik voel die ene kilo extra niet eens. Je merkt ook dat je er minder mee bezig ben als voorheen. Minder tietselfies en koopkracht wordt minder whahaha Sterker nog...ik geloof dat ik ermee ben geboren :45: 

Persoonlijk heb ik mij niet laten leiden door de foto's omdat ik zelf de ervaring heb dat je geen duidelijk beeld heb als er geen bodypic op staat. Als je lichaamsverhoudingen een bepaald CC nodig heeft kun je dit niet terugzien op fotos van alleen maar borsten. Het is geen compleet beeld wat je dan krijgt!  Het zijn je voorbeeldfoto's, je PC en je passessie die de keuze moeten bepalen!! 

Hiernaast had ik echt een bloedhekel aan die sportbh maar die is mijn beste vriend nu :45: Merk echt dat mijn borsten erin tot rust komen en kennelijk nog behoefte hebben eraan dus die heb ik gelukkig nog kunnen redden van de brandstapel :) Slaap er heerlijk mee!!  

Conclusie; het is niet EFFE een operatie die je onderneemt maar ook echt een tietenreis die veel rust en geduld met zich meebrengt maaar....voor mij echt de moeite waard geweest!

BrownieG

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Niesje:

Al heb ik mezelf idd al opgelegd nu even niet meer naar tieten en cc's te kijken, werd er helemaal gek van:1bouncingboobs:

Heb me vorig jaar in januari aangemeld en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet naar tieten heb gekeken. :45: Nou eigenlijk lieg ik want ik heb welgeteld 4 dagen niet naar tieten gekeken want toen lag ik in het ziekenhuis :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij inderdaad wel erg wennen in het begin maar uiteindelijk word je er denk ik zo gelukkig van! ^_^

Voor mij is het iets waar ik al 7 jaar naar uitkijk dus al zou het moment daar zijn dan zou ik echt helemaal uit mijn dak gaan. 

Bij mij is het dan namelijk ook echt van niks (70A) naar BOOBIES! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2016 om 21:40 zei Joy1980:

Heb me vorig jaar in januari aangemeld en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet naar tieten heb gekeken. :45: Nou eigenlijk lieg ik want ik heb welgeteld 4 dagen niet naar tieten gekeken want toen lag ik in het ziekenhuis :P

Hoi, mag ik vragen waar ik voor en na foto's kan vinden op dit forum?

Ben der ooit een keer op terecht gekomen maar geen idee meer hoe... haha beetje stom-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PBEER Hoi, als je bovenin tabblad Bladeren en dan Fotoalbum aanklikt, dan wijst de rest zichzelf. Sommige dames hebben hun foto's afgeschermd en mocht je hun foto's willen zien, dan kun je ze een berichtje sturen. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Joy1980:

@PBEER Snap het ook niet. Ik kon er net wel in. Misschien nog een keer proberen en anders @best_boobie de deskundige raadplegen? ;)

 

16 minuten geleden zei Nonky:

Is al uitgelegd..hoe en wat....:)

Peer had er een ander topic al over geopend en daarin heb ik idd uitgelegd hoe het komt.

Het staat echter ook in de pb die dames tegenwoordig krijgen als ze zich aanmelden. Dus ook een kwestie van begrijpend lezen ;):P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik hb mijn nieuwe boobs nu een week. Gisteren op controle geweest en zag er allemaal goed uit.  Het heeft ook veel onrust weg genomen. Alles wat nieuw is moet idd eerst een gewenning worden en je bent er steeds mee bezig.

Ook ik zie net als de meesten onder ons iedere dag vooruitgang en ook baal ik soms dat ik nu even niet die dingen kan doen die ik normaal doe. De pijn die je voelt is niet leuk en kan me dan ook bijna niet voorstellen dat wanneer je een bv hebt ondergaan geen pijn hebt de eerste paar dagen. (De mijne zitten achter de borstspier). Ik denk ook dat ieder zijn eigen ervaring en beleving hierover heeft. De hoeveelheid cc's hangt denk ik af van wat jezelf wilt en een goede pc denkt en kijkt met je mee. Uiteindelijk zijn we toch allemaal blij dat we die stap hebben gezet.

Dus om terug te komen op de hoofdvraag hoe is dat nu van 0 naar ... 

"Een reis die je niet snel zult vergeten want het eindresultaat is prachtig ❤"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke vraag! Ik be zelf 7 mei aan de beurt bij hupkens. Krijg 400cc ronde dp hp en zou dan uitkomen op een mooie D. Zou eerst 375cc krijgen maae twijfelde zo erg, bang dat ik ze snel te klein zou vinden ect. Maar vraag me regelmatig af of ik me straks in de zomer niet ineens ga schamen omdat ik van niks ineens borsten heb dan, valt hoe dan ook op voor anderen. Maargoed, zou er zelf helemaal gelukkig van worden als ik een passende voorgevel zou hebben want deze lege zakjes zijn niks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mammavan3ventjes:

Leuke vraag! Ik be zelf 7 mei aan de beurt bij hupkens. Krijg 400cc ronde dp hp en zou dan uitkomen op een mooie D. Zou eerst 375cc krijgen maae twijfelde zo erg, bang dat ik ze snel te klein zou vinden ect. Maar vraag me regelmatig af of ik me straks in de zomer niet ineens ga schamen omdat ik van niks ineens borsten heb dan, valt hoe dan ook op voor anderen. Maargoed, zou er zelf helemaal gelukkig van worden als ik een passende voorgevel zou hebben want deze lege zakjes zijn niks..

gewoon doen! niet schamen. iedereen ziet het maar 1 x en jij hebt er elke dag plezier van! (als het al opvalt...soms past het gewoon zo goed bij je, dat ze het juist niet zien. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25/03/2016 at 9:27 PM, Joy1980 said:

Mijn motto is: Beter mooie nep tieten dan helemaal geen tieten ;) (Dat was bij mij van toepassing)

Haha, nou sommige echte tieten kunnen ook wel een beetje silliconen gebruiken hoor!

Gewoon mooie tieten :57:  En dan maakt het niet uit waarvan ze gemaakt zijn! Zolang de eigenaar er maar gelukkig mee is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.