Ga naar inhoud

Benieuwd!! Van niks naar mooie boobs, hoe is dat nou?!


Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Niesje:

Ben ik helemaal met je eens @Joy1980!!

ik heb ook alleen maar tepels :45:

Als ik mijn bv heb gehad zal ik ook voor- foto's in mijn album plaatsen, nu durf ik dat echt nog niet :12:

Ik heb mijn angst en schaamte inmiddels overwonnen ;) Heb sinds enkele weken ook mijn voor foto's en een foto van mijn "scheve" tiet geplaatst. Erger als bij mij kan haast niet.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Joy1980 said:

@Bruisend Je hebt helemaal gelijk :) Zie dat het bijna zover is voor jou. Heb je al zenuwen? 

nee eigenlijk niet! Gaat top, heb echt het gevoel dat ik straks 2 weken vakantie heb. Nou eehhh vraag me maandag middag onf dinsdag maar of het dan nog als vakantie voelt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Joy1980 said:

Ik heb mijn angst en schaamte inmiddels overwonnen ;) Heb sinds enkele weken ook mijn voor foto's en een foto van mijn "scheve" tiet geplaatst. Erger als bij mij kan haast niet.......

Ik twijfel nog steeds of ik ze online plaats. En dan niet zozeer omdat ik mij schaam maar omdat het online is haha. Ik ben er niet zo happig op om het te verspreiden aan iedereen. Maar goed.. misschien ben ik straks zoooo trots haha.

Maar eeeh, die van jou staan zeker in een verborgen album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BruisendEen jaar geleden dacht ik er ook zo over. Normaal gesproken ben ik er ook huiverig voor om iets op het www te plaatsen. Ik zit niet eens op social media. (geen facebook, twitter, linkedin of wat dan ook). Maar omdat ik heel veel heb gehad aan de foto's van anderen hier op het BF, heb ik vorig jaar besloten om toch foto's te plaatsen. Het kan goed zijn dat ik er over een tijdje weer anders over denk hoor, maar dan haal ik ze gewoon weer weg. Mijn hoofd staat er niet op en ben sowieso geen BN'er dus denk niet dat iemand er iets mee zou willen doen. 

Wie weet ben je straks zo trots op de jouwe dat je ze aan iedereen wil laten zien :01:;) Voor de bv maakte ik nooit selfies en nu doe ik dat regelmatig. Wat een stel tieten wel niet met je kunnen doen he. 

Mijn foto's staan inderdaad privé, haha want zo'n exhibitionist ben ik nou ook weer niet ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.