Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast ambertje

Ahhhhhh, fijn dat alles zo goed gegaan is en dat je zo blij bent ! Nu rustig aan, zoals de dokter zei haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeeeerd met de tweeling! Heb al even gespiekt in je album en ziet er al goed uit meid! En fijn dat je zo weinig last hebt zeg. Houden zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie berichtjes. Ik moet zeggen; Ik voel me zo goed!!! Ik heb al een half uur gelopen met mijn man en jongste, ik kan eigenlijk alles zelf, aan uit kleden naar de wc en dat alles pijnloos. Soms denk ik: is dit wel goed?? Zo weinig pijn hahahaha Het is ook nooit goed. Vanmiddag heb ik wel even een uurtje geslapen, was in een keer zo moe, zal de narcose nog wel zijn.

Herkennen jullie het dat je 2 dagen na PO je al zo goed voelde? Ik had me op veeeeeeeeel meer pijn ingesteld...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat herken ik helemaal niet helaas. Ik vond het echt heel pijnlijk. Lopen op dag twee was voor mij ondenkbaar! 

Maar alleen maar hartstikke fijn voor je toch? Ze zien er mooi uit al hoor, ik heb ook even gekeken in je album. 

Pas maar wel op dat je nog voldoende rust neemt, het is wel een operatie die je hebt gehad! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2016 om 16:02 zei BoysMom:

Bedankt voor al jullie berichtjes. Ik moet zeggen; Ik voel me zo goed!!! Ik heb al een half uur gelopen met mijn man en jongste, ik kan eigenlijk alles zelf, aan uit kleden naar de wc en dat alles pijnloos. Soms denk ik: is dit wel goed?? Zo weinig pijn hahahaha Het is ook nooit goed. Vanmiddag heb ik wel even een uurtje geslapen, was in een keer zo moe, zal de narcose nog wel zijn.

Herkennen jullie het dat je 2 dagen na PO je al zo goed voelde? Ik had me op veeeeeeeeel meer pijn ingesteld...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Super om te lezen dat het je zo goed gaat al zo kort na de operatie en al weer lekker in beweging bent, goed voor je bloedsomloop! Op dag 2 ging ik ook al weer de deur uit, even kort gewinkeld. Voelde wel druk en spierpijn maar kon net als jij ook zelf naar de wc alleen aan en uitkleden had ik hier en daar nog wel een beetje hulp nodig. Gelukkig was je op het ergste voorbereid en valt het nu heel erg mee ;), ze zien er iig al heel mooi uit, geniet er maar lekker van en doe nog wel ffies rustig aan want je kunt maar 1 keer goed herstellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Vooralsnog heel voorspoedig!!! Voel mij zo goed. 

Foto's van vandaag!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik een week verder! Even een update van mij. Ik voel mij echt mega goed. Ik kan letterlijk alles al zonder pijn. Vanaf dag 3 slik ik geen PCM meer en dat gaat super. Slapen is wat lastig om mijn rug en wordt helaas nog al een wakker op mijn zij. Dan denk ik, voelde ik maar wat pijn zodat ik braaf op mijn rug blijf liggen. Ik kan echt alles al doen, probeer mij zoveel mogelijk in te houden, maar wel lastig als je lichaam je geen halt roept. Dus ook me kleine optillen, vind het zo moeilijk om hem te weigeren.... Iedereen is heel lief en zorgzaam voor mij (mijn man, familie en vrienden <3) mooi om te zien en te voelen.

Ik heb nu erge jeuk vooral tussen mijn borsten, daar zit ook nog best veel vocht (en is groen hahaha) Ik heb wat nieuwe foto's geplaatst in een album. 

Volgende week donderdag lang voor een eerste controle, pleisters er af en hechtingen eruit. Ik hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan, maar tot op heden mag ik erg van geluk spreken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat ontzettend fijn dat jij je zo goed voelt.

Daar zal iedereen jaloers op zijn :)

Enige gevaar is dan dat je teveel gaat doen wat nog niet mag. 

Mooie foto's,  ziet er al mooi symmetrisch uit zeg.

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Boekjoe:

Wow wat ontzettend fijn dat jij je zo goed voelt.

Daar zal iedereen jaloers op zijn :)

Enige gevaar is dan dat je teveel gaat doen wat nog niet mag. 

Mooie foto's,  ziet er al mooi symmetrisch uit zeg.

X bkj

Dank je wel!!! Ja dat is inderdaad ook het probleem dan, dat ik te veel doe... Huishouden, kinderen... uiteten, BBQ... Wel heel gezellig :)

Nu zit ik wel al de hele ochtend op de bank! Toch wel een beetje trots op mij zelf nu hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weekjes samen met mijn boobs. Wat een geluk :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei vermer:

Wauw boysmom, prachtig, heel natuurlijk ook! ik wens jullie veel plezier samen :) En ben een beetje jaloers op jouw figuurtje.... pff ik heb een buik sinds de operatie, bleugh

 

Dank je wel meis!! Pfff, ik ben ook flink aangekomen na de operatie hoor :( Wordt tijd om weer te sporten maar dat moet nog even wachten. Wel nu nog meer gemotiveerd!

Straks voor controle naar Bergan Clinics, pleisters eraf en hechtingen eruit.. Zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.