Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Dank je wel @Joy1980 Foto wat ik heb toegevoegd is voor en na met 350CC.

Het is meer het aantal CC waardoor ik twijfel en niet de arts! Ik ga zo toch even Kliniek Amstelveen bellen.

Ik vind jouw resultaten wel heel erg mooi!!! Zou jij toch groter gegaan zijn als je het over kon doen? Ik wil wel dat het natuurlijk blijft. Mijn man vind vooral (en hij is helemaal geen borsten man) dat ik het nu niet te klein moet doen. Met passen zag je geen verschil, omdat ik het normaal zo opvul. Hij zegt nu: doe zo groot mogelijk. Ik lees veel nu dat ze toch wat groter hadden gemogen, dus ik wil mij daar goed op voor kunnen bereiden.

Dank voor je info!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis,

Dr. de Blecourt is een goede pc, maar zal idd niet heel veel cc plaatsen, deze pc houd van natuurlijke borsten.

Wil je echter groter kun je altijd nog bij andere pc's een consult plannen, je hebt niets te verliezen, en je moet er achteraf geen spijt van krijgen dat je niet verder hebt gekeken.

succes meis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw 3D ziet er heel mooi uit ! Over het algemeen vinden meiden na hun bv dat ze eerder aan de kleine kant zijn dan dat ze te groot zijn. (Uitzonderingen daargelaten). Met anatomische protheses kun je vaak een grotere borst creëren die er toch natuurlijk uit blijft zien. Ik heb zelf weinig / bijna geen eigen borstweefsel en wilde toch grotere borsten. Als ik het natuurlijk wilde houden dan was het advies bij ronde protheses max 250 cc en heb nu anatomische 310 cc. Meer paste er bij mij helaas niet in. (Volgens mijn pc heeft hij flink moeten proppen en aanduwen om het dicht te krijgen)

Niet alle artsen werken met anatomische protheses. Een pc die alleen werkt met rond zal jou daarom nooit anatomische aanraden ook al sluit het resultaat van anatomische beter aan bij jouw wensen. 

Wat Desert-Rose al heeft aangegeven: het kan geen kwaad om nog een consult te plannen. Dr. Koeijers gebruikt voornamelijk anatomische protheses.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld, maar kan dan pas 4 mei terecht. Ik heb 2 mei de operatie gepland staan!

Heb net ook weer Bergman gebeld en volgende week donderdag gaan we nog een keer passen en zoals ik al zei, ik vond hem een erg fijne PC dus heb besloten dat ik mij laat adviseren. Wil mooie natuurlijke borsten en wat ik van hem lees, is dat hij dat erg goed kan. Daar vertrouw ik dan ook op.

Ik zag net een foto van mijzelf toen ik Stuwing had de borstvoeding, dat was een jaar geleden. Ziet er ook niet heel natuurlijk uit, als was dat het wel! Hahaha Auw...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, je moet dan inderdaad gewoon op je eigen gevoel afgaan,want het gaat tenslotte om het vertrouwen wat je in een pc hebt, en als dat goed zit, dan is de keus snel gemaakt toch?  en als je nog een keer kunt passen is alleen maar fijn, en dan gaat het zeker goed komen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

Meis, je moet dan inderdaad gewoon op je eigen gevoel afgaan,want het gaat tenslotte om het vertrouwen wat je in een pc hebt, en als dat goed zit, dan is de keus snel gemaakt toch?  en als je nog een keer kunt passen is alleen maar fijn, en dan gaat het zeker goed komen.

xx

 

Je hebt helemaal gelijk! Dank je wel! Zo spannend... 2 mei is het eindelijk zo ver!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3 april 2016 om 08:57 zei BoysMom:

Inmiddels heb ik 2 afspraken gehad, een hier in het ziekenhuis en 1 bij Bergmanclinics. Het ziekenhuis vond ik helemaal niet fijn. Geen goed gevoel aan over gehouden. Bergmanclinics daarin tegen juist heel erg fijn! Zijn er mensen met ervaring met DRS. ADRIAAN DE BLÉCOURT?

2 mei kan ik geopereerd worden!!! YEAH. Ik heb gepast met 250CC, mooi en natuurlijk resultaat. Mijn man twijfelt nu of het toch niet naar 300CC kan. Ik ook wel een beetje, maar wil ook niet dat het te onnatuurlijk wordt! 250CC wordt zoals ik het nu draag met pushups-en-zooi. Dus met truitjes zal niemand verschil zien. Ik ben 1M79 en weeg 61 KG. Heb nu echt 75AA (zo goed als plat)

Hebben jullie advies?

Ook vraag ik mij af om nog naar een andere kliniek te gaan, maar hoor ook graag jullie ervaringen. (woon in Almere)

Hoi hoi,

 

ik ben ook bij dr blecourt geweest hij gaf aan dat bij mij 270cc de max was... Had zelf een mini à ook 1,75 en 63kg ik had gepast bij hem en had er geen goed gevoel bij ik vond het veel te klein! Niet dat ik super wou maar gewoon mooi natuurlijk. Uiteindelijk ben ik naar d'r koopman in Rijswijk gegaan omdat dr blecourt zei dat er niet meer in dan 270cc in kon... Inmiddels ben ik 4 weken po en heb ik 495cc en ik moet je zeggen als ik die 270cc had gedaan had ik super spijt gehad!!! Hoop dat je hier wat aan hebt

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mt:

Hoi hoi,

 

ik ben ook bij dr blecourt geweest hij gaf aan dat bij mij 270cc de max was... Had zelf een mini à ook 1,75 en 63kg ik had gepast bij hem en had er geen goed gevoel bij ik vond het veel te klein! Niet dat ik super wou maar gewoon mooi natuurlijk. Uiteindelijk ben ik naar d'r koopman in Rijswijk gegaan omdat dr blecourt zei dat er niet meer in dan 270cc in kon... Inmiddels ben ik 4 weken po en heb ik 495cc en ik moet je zeggen als ik die 270cc had gedaan had ik super spijt gehad!!! Hoop dat je hier wat aan hebt

 

xx

Dank je wel voor je berichtje! Mag ik een brutale vraag stellen; heb je foto's?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BoysMom:

Super! Dank je wel!

Och ik kan helemaal niets anders meer dan borsten kijken en al jullie verhalen lezen! 

dat deed ik ook voor de operatie en dacht, daar ben ik nu mooi vanaf......maar niets is minder waar, ik kijk me nog steeds suf. ik ben bang dat dat doorgaat totdat ik er helemaal aan gewend ben. :152: ach, en dan ga ik misschien wel op zoek naar grotere......

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei flupke:

dat deed ik ook voor de operatie en dacht, daar ben ik nu mooi vanaf......maar niets is minder waar, ik kijk me nog steeds suf. ik ben bang dat dat doorgaat totdat ik er helemaal aan gewend ben. :152: ach, en dan ga ik misschien wel op zoek naar grotere......

Herkenbaar! Dacht dat ik na de ingreep geen behoefte meer zou hebben om hier te kijken maar niets is minder waar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Daantje73:

Herkenbaar! Dacht dat ik na de ingreep geen behoefte meer zou hebben om hier te kijken maar niets is minder waar. 

Oh oh dat beloofd wat!!! Hahahaha.... 

(hoe maak ik albums aan als tabje om mijn eigen pagina'tje?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BoysMom:

Oh oh dat beloofd wat!!! Hahahaha.... 

(hoe maak ik albums aan als tabje om mijn eigen pagina'tje?)

Volgens mij onder je profiel en dan activiteiten en dan albums. Maar bij mij gaan dat soort dingen altijd per ongeluk goed. En dan weet ik later niet meer hoe ik het gedaan heb hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei BoysMom:

Oh oh dat beloofd wat!!! Hahahaha.... 

(hoe maak ik albums aan als tabje om mijn eigen pagina'tje?)

Moet je even naar het kopje borstenforum informatie en daar staat een topic over hoe je dat allemaal kunt doen, zowel op comp als op je telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh zo spannend vind ik het worden. Over 2 weken is het zover.

Ik heb net sportbh's gekocht :) WOEHOE 75C Kan het niet geloven dat ik dat straks wel eens zou kunnen passen!!!!!!!

 

Oke, ik heb hier eens een lijst voorbij zien komen met wat je allemaal moest hebben en voorbereiden. Een soort checklist. Ik zou deze graag nog eens willen zien. Iemand die mij daar heen kan verwijzen?

 

LIEFSSSSSSSSSSS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooo spannend voor je. Wat gaat het dan toch ineens hard he! ik kon ook niet geloven, en me er helemaal geen voorstelling van maken dat de aangeschafte cup D gevuld zou worden. En toch is het gebeurt.  Hoop dat de dagen een beetje vlot gaat voor  je!

Checklist kan ik je niet mee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Daantje73:

Ooooo spannend voor je. Wat gaat het dan toch ineens hard he! ik kon ook niet geloven, en me er helemaal geen voorstelling van maken dat de aangeschafte cup D gevuld zou worden. En toch is het gebeurt.  Hoop dat de dagen een beetje vlot gaat voor  je!

 

Dank je wel! Ik hoop ook dat het een beetje vlot gaat. Verwacht ik wel :) Voorpret is er al, heb vanavond nog geoefend met gevulde boterhamzakjes hahaha Wat een lol.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( begin nu ziek te worden... Keelpijn, stem weg, hoofdpijn, koorts... Ik hoop zo dat ik volgende week beter ben... 

Het is nog anderhalve week tot mijn datum. Vind het zo spannend. Vandaag maar even een dagje niets en uitzieken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.