Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Dag Allen,

Ik ben een trotse moeder van drie zoons van 9, 6 en 1 jaar. Ik heb altijd al hele kleine borsten gehad (75A), maar na 3 zwangerschappen is het niet eens meer een cupmaat. Ik ben er zo verdrietig over.

Vandaag gesprek met mijn huisarts en doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis. Ik heb besloten er nu echt wat aan te willen doen en mij eens vrouw te voelen. Over 2 weken heb ik de afspraak bij de plastisch chirurg. Spannend, maar wat kijk ik er naar uit!

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Inmiddels heb ik 2 afspraken gehad, een hier in het ziekenhuis en 1 bij Bergmanclinics. Het ziekenhuis vond ik helemaal niet fijn. Geen goed gevoel aan over gehouden. Bergmanclinics daarin tegen juist heel erg fijn! Zijn er mensen met ervaring met DRS. ADRIAAN DE BLÉCOURT?

2 mei kan ik geopereerd worden!!! YEAH. Ik heb gepast met 250CC, mooi en natuurlijk resultaat. Mijn man twijfelt nu of het toch niet naar 300CC kan. Ik ook wel een beetje, maar wil ook niet dat het te onnatuurlijk wordt! 250CC wordt zoals ik het nu draag met pushups-en-zooi. Dus met truitjes zal niemand verschil zien. Ik ben 1M79 en weeg 61 KG. Heb nu echt 75AA (zo goed als plat)

Hebben jullie advies?

Ook vraag ik mij af om nog naar een andere kliniek te gaan, maar hoor ook graag jullie ervaringen. (woon in Almere)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je nu een datum hebt en een goed gevoel bij de Bermanclinic! 

Zelf ben ik afgelopen donderdag bij de Velthuiskliniek geopereerd en tot nu toe super tevreden! Ik ben 1.75 en woog 64kg, heb wel vrij brede heupen en ben verder sportief gebouwd. Bij mij is er 370cc anatomisch ingegaan. Er zit ook nog wel veel verschil in de type prothese en de plaatsing, hebben ze het daar nog over gehad met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei BoysMom:

Inmiddels heb ik 2 afspraken gehad, een hier in het ziekenhuis en 1 bij Bergmanclinics. Het ziekenhuis vond ik helemaal niet fijn. Geen goed gevoel aan over gehouden. Bergmanclinics daarin tegen juist heel erg fijn! Zijn er mensen met ervaring met DRS. ADRIAAN DE BLÉCOURT?

2 mei kan ik geopereerd worden!!! YEAH. Ik heb gepast met 250CC, mooi en natuurlijk resultaat. Mijn man twijfelt nu of het toch niet naar 300CC kan. Ik ook wel een beetje, maar wil ook niet dat het te onnatuurlijk wordt! 250CC wordt zoals ik het nu draag met pushups-en-zooi. Dus met truitjes zal niemand verschil zien. Ik ben 1M79 en weeg 61 KG. Heb nu echt 75AA (zo goed als plat)

Hebben jullie advies?

Ook vraag ik mij af om nog naar een andere kliniek te gaan, maar hoor ook graag jullie ervaringen. (woon in Almere)

Wat het belangrijkste is is dat jij er een goed gevoel bij heb, en uit de meeste verhalen hier (incl. die van mij want ik ging eerst voor 500cc maar is uiteindelijk 550cc geworden) maakt die 50cc niet echt een heel groot verschil in nep of niet. Wel een mooie aanvulling vaak.

Ik ben trouwens geholpen in Kliniek Amstelveen door Dr. Karim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik geen volume van mijzelf heb, en omdat het er dan erg onnatuurlijk uitziet als ik bijvoorbeeld (op het strand) lig.

Ze zeiden dat anatomisch mooier is (natuurlijker) als je zelf nog volume hebt aan de bovenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BoysMom:

Omdat ik geen volume van mijzelf heb, en omdat het er dan erg onnatuurlijk uitziet als ik bijvoorbeeld (op het strand) lig.

Ze zeiden dat anatomisch mooier is (natuurlijker) als je zelf nog volume hebt aan de bovenkant.

Oké. Bij mij was het verhaal precies andersom. Volgens mij is het ook een kwestie van smaak en voorkeur van de pc. Ik heb hier foto's van verschillende soorten protheses langs zien komen en soms zie je het verschil tussen rond en anatomisch echt niet. Kijk gewoon waar je zelf een goed gevoel bij hebt inderdaad. Er zit ook nog wel verschil in of de protheses voor of achter de borstpier (dual plane) worden geplaatst. Succes met kiezen en oriënteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom 

misschien heb je iets aan mijn verhaaltje....

ik ben eerst ook bij bergman geweest. daar werd me 245 geadviseerd, ook omdat ik zelf aangaf het natuurlijk te willen houden en niet van de heeeele grote borsten ben.

de operatie datum stond al gepland en ook mijn man zei (gelukkig!!!) af en toe nog, is dat wel genoeg? je kunt het maar 1 x doen. 

het zou bij mij ook precies zo zijn alsof ik mijn bh met dikke vulling aan zou hebben.

ik bleef de twijfel voelen, ook omdat ik inmiddels dit forum had ontdekt en vaak las dat mensen eerder spijt hebben van te weinig cc. ipv andersom. 

daarop heb ik nog een consult aangevraagd bij de heyendael kliniek (dr. frans straten) en daar ben ik zoooooooooo blij mee. hij liet mij direct zelf iets groter passen (295 en 330) en ik merkte dat ik daar ineens veel blijer van werd. hij bood aan om met mijn mobiel foto's te maken en het stond supermooi! 

bij bergman lieten ze mij dit ook helemaal niet proberen.  daar stopten ze bij 245.

zo zou ik er tenminste echt op vooruit gaan en de arts gaf aan dat het nog steeds natuurlijk zou ogen. tot aan de operatiekamer bleef ik twijfelen tussen deze 2. erg he!? maar dat komt erg veel voor.

daar gaf ik aan dat hij maar moest beslissen voor mij, beide maten lagen klaar. hij koos voor 330 en ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ! nu zit er tenminste echt iets. zo vrouwelijk. had echt niet minder gewild.

en omdat de maat goed bij mijn postuur past, denk ik dat het niemand echt opvalt. en dan nog..... ik moet er blij mee zijn!

ik weet hoe lastig kiezen het is. maar bij een klein twijfeltje, altijd nog even verder kijken.

succes!

flupke

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flupke Hier heb ik zeker wat aan! Dank je wel!! Bij Bergman inderdaad ook niet proberen, maar dat komt ook door mij: Ik zei dat ik het natuurlijk wil houden en ging al stralen van 250CC. Wou niet hebberig zijn om meer te vragen, als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn man zegt vooral onder het mom: als je het doet.... Als ik nu alle foto's zie en verhalen hoor/lees, zeg ik inderdaad 300CC

Ik zal bellen of ik nog eens kan passen met 300 en 250 zodat ik het zie en voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel een paar dames die door Blecourt zijn geholpen maar dan in het vlietland ziekenhuis want daar opereert hij ook ( en dat scheelt behoorlijk wat euro's). Hij plaatst idd niet veel cc ik zou je ook adviseren om meer cc te nemen( je went er heel snel aan). Ga anders ook is langs bij dokter Lomme in het vlietland ziekenhuis die heeft ook een inloopspreekuur op woensdag tussen 17.00-19.00. Zou aangeven dat je toch meer cc wil hebben. Ik ben zelf door dokter Lomme geholpen en echt een super fijne dokter bij mij 350 hp geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BoysMom:

@flupke Hier heb ik zeker wat aan! Dank je wel!! Bij Bergman inderdaad ook niet proberen, maar dat komt ook door mij: Ik zei dat ik het natuurlijk wil houden en ging al stralen van 250CC. Wou niet hebberig zijn om meer te vragen, als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn man zegt vooral onder het mom: als je het doet.... Als ik nu alle foto's zie en verhalen hoor/lees, zeg ik inderdaad 300CC

Ik zal bellen of ik nog eens kan passen met 300 en 250 zodat ik het zie en voel.

goed zeg!

je kunt altijd weer gaan passen. kun je niet vaak genoeg doen!

het grappige is dat mijn man er helemaal niet voor was en door hem heb ik nu de goede maat! :43:

fijne zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BoysMom:

@flupke Hier heb ik zeker wat aan! Dank je wel!! Bij Bergman inderdaad ook niet proberen, maar dat komt ook door mij: Ik zei dat ik het natuurlijk wil houden en ging al stralen van 250CC. Wou niet hebberig zijn om meer te vragen, als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn man zegt vooral onder het mom: als je het doet.... Als ik nu alle foto's zie en verhalen hoor/lees, zeg ik inderdaad 300CC

Ik zal bellen of ik nog eens kan passen met 300 en 250 zodat ik het zie en voel.

Wat je zegt klinkt zoooo herkenbaar, ik wilde ook een soort niethebberig lijken en als mijn man er niet bij was geweest had ik nog ja gezegd tegen 50cc. Mijn man zei steeds pas nou toch even een groter maatje, alleen even kijken hoe t staat. En die houd helemaal niet van grote borsten. Nu heb ik spijt, want vond ht meteen na de operatie al veel te klein en nu 9 jaar latr g ik voor operatie nummer 2. Ik geef nu pas mijn akkoord als ik helemaal 100% tevreden ben en geen sconde eerder al moet ik 50 x terug komen om te passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei flupke:

goed zeg!

je kunt altijd weer gaan passen. kun je niet vaak genoeg doen!

het grappige is dat mijn man er helemaal niet voor was en door hem heb ik nu de goede maat! :43:

fijne zondag!

Hahaha, mijn man ook in eerste instantie!! Hij houd van mij zoals ik ben <3 Nu dat WE de beslissing hebben genomen is hij kritisch.

Dank je wel! Jij ook fijne zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boysmom, ik ben nu 9 dagen PO, heb ook 255cc en kom van een vergelijkbare situatie als de jouwe. Ik heb ook getwijfeld tussen 255 en 295 en ik heb het de dag van de operatie overgelaten aan de pc. Hij wist natuurlijk wel dat ik een heel natuurlijk resultaat wilde. Veel hangt blijkbaar ook af van de projectie van de implantaten. De 255cc gaf bijvoorbeeld 4,7cm en de 295 gaf ineens 5,6. Die 40cc extra ging volledig in projectie zitten omdat de breedte en de hoogte verder wel gelijk bleven. Misschien moet je die projectie ook even navragen? Moet er wel bij zeggen dat ik maar 1,65m ben en 52 kg maar ik ben gisteren even een lingeriewinkel binnengestapt en een 75c zat wel heel vol daar waar pc had gezegd dat ik een grote B of kleine C zou halen!

Succes met je beslissing en je kan altijd eens kijken bij mijn 3D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei *Eliza*:

Hey Boysmom, ik ben nu 9 dagen PO, heb ook 255cc en kom van een vergelijkbare situatie als de jouwe. Ik heb ook getwijfeld tussen 255 en 295 en ik heb het de dag van de operatie overgelaten aan de pc. Hij wist natuurlijk wel dat ik een heel natuurlijk resultaat wilde. Veel hangt blijkbaar ook af van de projectie van de implantaten. De 255cc gaf bijvoorbeeld 4,7cm en de 295 gaf ineens 5,6. Die 40cc extra ging volledig in projectie zitten omdat de breedte en de hoogte verder wel gelijk bleven. Misschien moet je die projectie ook even navragen? Moet er wel bij zeggen dat ik maar 1,65m ben en 52 kg maar ik ben gisteren even een lingeriewinkel binnengestapt en een 75c zat wel heel vol daar waar pc had gezegd dat ik een grote B of kleine C zou halen!

Succes met je beslissing en je kan altijd eens kijken bij mijn 3D!

Dank je wel!! Goede tip om dat even na te vragen bij de pc!

Hoe kan ik kijken bij jouw 3D? (Sorry ben hier nog niet echt bekend)

Ontzettend bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2016 om 12:20 zei *Eliza*:

@BoysMom: Linda, je klikt op mijn naam en dan het vakje albums :) 

Ai, het is mij niet gelukt, ik denk dat ik nog niet alles kan zien.

 

Ooooohhh ik twijfel ineens of ik toch ook niet toch nog naar een ander "moet". Ik zie de naam: Vito Koeijers veel voorbij komen. Hoe denken jullie er over? Als dit al een goed gevoel geeft (na een intake bij Flevoziekenhuis wat mij helemaal geen goed gevoel gaf), hierbij houden, of toch nog een consult aangaan?

2 Mei staat de operatie gepland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei BoysMom:

Ai, het is mij niet gelukt, ik denk dat ik nog niet alles kan zien

Er staat voorlopig enkel de 3D scan in :) Pc werkte tot vorig jaar met Crisalix om die 3D's te maken, maar sinds dit jaar gebruikt hij Vectra wat een veel beter en accurater idee zou moeten opleveren. Ik moet zeggen dat de kant die al goed ingedaald is ook werkelijk er uit ziet zoals de 3D, de andere kant zit nog hoger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5 april 2016 om 07:53 zei *Eliza*:

Er staat voorlopig enkel de 3D scan in :) Pc werkte tot vorig jaar met Crisalix om die 3D's te maken, maar sinds dit jaar gebruikt hij Vectra wat een veel beter en accurater idee zou moeten opleveren. Ik moet zeggen dat de kant die al goed ingedaald is ook werkelijk er uit ziet zoals de 3D, de andere kant zit nog hoger. 

Ik zie geen album bij jou. Bij sommige anderen zie ik het wel... Ik snap niet wat ik verkeerd doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BoysMom:

Ik zie geen album bij jou. Bij sommige anderen zie ik het wel... Ik snap niet wat ik verkeerd doe. 

Ahum, jij deed niks verkeerd, het lag aan mij. Ik had je toegevoegd maar niet op opslaan gedrukt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooohhh ik twijfel ineens of ik toch ook niet toch nog naar een ander "moet". Ik zie de naam: Vito Koeijers veel voorbij komen. Hoe denken jullie er over? Als dit al een goed gevoel geeft (na een intake bij Flevoziekenhuis wat mij helemaal geen goed gevoel gaf), hierbij houden, of toch nog een consult aangaan?

2 Mei staat de operatie gepland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was echt maar dan ook echt helemaal platter dan plat. (Als dat bestaat haha) Heb 310 cc gekregen en vind dat nog steeds aan de kleine kant. Als je overtuigd bent van dr. Blecourt dan zou ik zeggen ga ervoor, maar merk dat je nog twijfels hebt. Heb je twijfels over het aantal cc of over de arts? Als je twijfelt over de cc's dan zou ik aan jouw pc vragen of het ook een onsje meer mag zijn ;)

En anders is Koeijers een goede 2e keus. Heb al veel mooie borsten van hem gezien. (En volgens mij is Kliniek Amstelveen ook goedkoper dan Bergman). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.