Ga naar inhoud

2de selectieronde door


Angel77

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal, ik kreeg gister een telefoontje met bedankt voor dat ik naar Bilthoven was gekomen en naar Amsterdam maar ik was het niet geworden. Ik vroeg waarom niet? Ja andere had meer capaciteit. Ik dacht ja tuurlijk zal ook eens een keer geluk hebben. Maar of ik wel met een goed gevoel terug keek op de gebeurtenissen? Ik zei ja was wel een leuke ervaring maar was leuker geweest met een goed eind. Helemaal in tranen heb ik gevraagd hoe ik mijn droom nu wel kon verwezenlijken. Ja ik kon de clinic bellen en vragen of ik evt in termijnen kan betalen. Ik dacht ja kan het proberen, want door dit alles is mijn gevoel zo sterk geworden dat ik het nu zo graag wil. Mijn vriend zei jammer ik had het je echt gegund. Gelukkig gaat dat wel weer goed. Zal nog wel een tijdje duren maar ooit gaat deze droom uitkomen. Daar ga ik voor. Bedankt allemaal voor jullie steun. Echt super hoe jullie hier allemaal voor elkaar klaar staan en opbeurende woorden hebben. Dat is als mensen je begrijpen en weten hoe je voelt. Dat is echt super!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Angel77:

Hallo allemaal, ik kreeg gister een telefoontje met bedankt voor dat ik naar Bilthoven was gekomen en naar Amsterdam maar ik was het niet geworden. Ik vroeg waarom niet? Ja andere had meer capaciteit. Ik dacht ja tuurlijk zal ook eens een keer geluk hebben. Maar of ik wel met een goed gevoel terug keek op de gebeurtenissen? Ik zei ja was wel een leuke ervaring maar was leuker geweest met een goed eind. Helemaal in tranen heb ik gevraagd hoe ik mijn droom nu wel kon verwezenlijken. Ja ik kon de clinic bellen en vragen of ik evt in termijnen kan betalen. Ik dacht ja kan het proberen, want door dit alles is mijn gevoel zo sterk geworden dat ik het nu zo graag wil. Mijn vriend zei jammer ik had het je echt gegund. Gelukkig gaat dat wel weer goed. Zal nog wel een tijdje duren maar ooit gaat deze droom uitkomen. Daar ga ik voor. Bedankt allemaal voor jullie steun. Echt super hoe jullie hier allemaal voor elkaar klaar staan en opbeurende woorden hebben. Dat is als mensen je begrijpen en weten hoe je voelt. Dat is echt super!!!!

Meid, ik vind het echt balen voor je! Wat een te,eurstelling, je ahd er zo op gehoopt, wiij allemaal! Maar met je doel voor ogen, gaat t voor jou op een dag ook gebeuren! Hou je haaks! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei DreamLou:

Meid, ik vind het echt balen voor je! Wat een te,eurstelling, je ahd er zo op gehoopt, wiij allemaal! Maar met je doel voor ogen, gaat t voor jou op een dag ook gebeuren! Hou je haaks! X

Dank je wel. Echt lief. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei marjon_nl:

OHw jammer joh!!! Zo dichtbij! 
Het was je echt gegund meid, heb je nog contact gehad met de kliniek of ze wat voor je kunnen betekenen?

xx

Nee heb nog niet gebeld. Doe ik maandag denken ik. Dank je voor je lieve berichtje. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Happy(._.):

Wat rot. Ik hoop van harte dat de kliniek toch iets voor jou kan regelen. Blijf toch voor je droom gaan zou ik zeggen 

Dank je ja hoop ik ook. En zal er zeker voor gaan. Thanks. Dan maar beetje bij beetje sparen. Ik heb mijn best gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat balen zeg! Ik snap heel goed dat je heel erg teleurgesteld bent na zo'n bericht. 

Ik weet zeker dat jou droom eens zal uitkomen. Het zal wat langer duren, maar het komt goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat een vreselijke teleurstelling dit!!! Ik had het je zo gegund!!
Maar weet je wat ik nu zo fijn vindt? Dat je het toch gaat proberen, evt met betalen in termijnen!! Dat is fantastisch! Dat is wel wat het je nu gebracht heeft!!
Je gaat toch proberen je droom te verwezelijken, en daar is toch een hoop doorzetttingvermogen voor nodig :35:

Hoofd omhoog en ga ervoor :35:
Hoop dat de kliniek iets voor je kan betekenen.. en anders is het misschien een optie om te kijken dat je een bepaald bedrag per maand aan de kant kunt zetten en misschien in een andere kliniek ook je droom kunt verwezenlijken (een kliniek die iets minder duur is misschien)

Heel veel succes hiermee, zou zeker even bellen maandag!!

Laat je niet zomaar afschepen aan de telefoon he.. Geef aan wat ze tegen je gezegd hebben aan de telefoon, evt met de naam van die medewerker erbij, zodat er navraag gedaan kan worden ;)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Oh meid, wat een vreselijke teleurstelling dit!!! Ik had het je zo gegund!!
Maar weet je wat ik nu zo fijn vindt? Dat je het toch gaat proberen, evt met betalen in termijnen!! Dat is fantastisch! Dat is wel wat het je nu gebracht heeft!!
Je gaat toch proberen je droom te verwezelijken, en daar is toch een hoop doorzetttingvermogen voor nodig :35:

Hoofd omhoog en ga ervoor :35:
Hoop dat de kliniek iets voor je kan betekenen.. en anders is het misschien een optie om te kijken dat je een bepaald bedrag per maand aan de kant kunt zetten en misschien in een andere kliniek ook je droom kunt verwezenlijken (een kliniek die iets minder duur is misschien)

Heel veel succes hiermee, zou zeker even bellen maandag!!

Laat je niet zomaar afschepen aan de telefoon he.. Geef aan wat ze tegen je gezegd hebben aan de telefoon, evt met de naam van die medewerker erbij, zodat er navraag gedaan kan worden ;)

xxxx BB

Bedankt voor je lieve woorden en je steun. Ook op afstand doen woorden heel veel. Bedankt dat ik jullie op mijn pad mocht tegenkomen. Mocht Bergman niet lukken ga ik miss naar Heyendael in Groesbeek. Naar dr.Straten die moet ook heel goed zijn.

Is zo'n fijn gevoel als mensen je begrijpen. Super bedankt allemaal.

Xxx en veel liefs Angel77

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ?? Waar is mijn bericht gebleven ...niet helemaal goed gegaan dus via mobiel ..

Was ongelooflijk balen ...maar het was een kans het op deze manier te proberen .

Niet geschoten zou altijd mis zijn geweest .

Iig ben je er nu achter gekomen dat je een BV wilt ...en waar een wil is , is een weg toch ??

Eens zul je je droom verwezenlijken...dat gaat je zeer zeker lukken .

Laat je niet door dit uit het veld slaan .

De kliniek bellen zou ik iig doen ..vragen kost niets , en je hebt tenslotte ook nog je waardebon die je kunt gebruiken .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, February 20, 2016om23:15 zei best_boobie:

Oh meid, wat een vreselijke teleurstelling dit!!! Ik had het je zo gegund!!
Maar weet je wat ik nu zo fijn vindt? Dat je het toch gaat proberen, evt met betalen in termijnen!! Dat is fantastisch! Dat is wel wat het je nu gebracht heeft!!
Je gaat toch proberen je droom te verwezelijken, en daar is toch een hoop doorzetttingvermogen voor nodig :35:

Hoofd omhoog en ga ervoor :35:
Hoop dat de kliniek iets voor je kan betekenen.. en anders is het misschien een optie om te kijken dat je een bepaald bedrag per maand aan de kant kunt zetten en misschien in een andere kliniek ook je droom kunt verwezenlijken (een kliniek die iets minder duur is misschien)

Heel veel succes hiermee, zou zeker even bellen maandag!!

Laat je niet zomaar afschepen aan de telefoon he.. Geef aan wat ze tegen je gezegd hebben aan de telefoon, evt met de naam van die medewerker erbij, zodat er navraag gedaan kan worden ;)

xxxx BB

Bedankt voor je lieve woorden en je steun. Ook op afstand doen woorden heel veel. Bedankt dat ik jullie op mijn pad mocht tegenkomen. Mocht Bergman niet lukken ga ik miss naar Heyendael in Groesbeek. Naar dr.Straten die moet ook heel goed zijn.

Is zo'n fijn gevoel als mensen je begrijpen. Super bedankt allemaal.

Xxx en veel liefs Angel77

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, 

Ben er weer ff om wat nieuws te vertellen. Ik hoorde gister van een vriendin dat de lelijke eendjes een vervolg krijgt. Heb mijn stoute schoenen aan gedaan en me aangemeld. Kan wel een tijd over heen gaan als ik überhaupt een bericht krijg als ik uitgekozen word maar heb het er wel weer voor over haha. 

Liefs angel77

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Angel77:

Hey allemaal, 

Ben er weer ff om wat nieuws te vertellen. Ik hoorde gister van een vriendin dat de lelijke eendjes een vervolg krijgt. Heb mijn stoute schoenen aan gedaan en me aangemeld. Kan wel een tijd over heen gaan als ik überhaupt een bericht krijg als ik uitgekozen word maar heb het er wel weer voor over haha. 

Liefs angel77

Super! Niet bij de pakken blijven zitten. Hou ons op de hoogte ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt balen ..knuffel van hier uit . Had het je echt gegund . 

En je bent idd erg ver gekomen , daar mag je zeer zeker trots op zijn . Niet geschoten was altijd mis geweest . 

Ik denk dat je nu zeer zeker weet dat je een bv wilt . Voor het realiseren daarvan moet je een weg vinden . Je hebt natuurlijk ook nog de tegoedbon van Bergman , dat helpt al iets . Succes met je beslissing 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps , waar komt bovenstaand bericht nu weer vandaan ..

Die was ik laatst kwijt . 

Ja , dat is ook nog een idee , wat goed dat je je opgeheven hebt . 

Nu weer duimen draaien . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.