Ga naar inhoud

2de selectieronde door


Angel77

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Was wel een heel kort verhaal iid. Ik heb deze site doorgekregen van mijn collega Jeanette die hier ook is aangemeld en nu VIP is. Ze vertelde over bvk en bwc dat ik ook mijn dilemma heb verteld dat ik niet blij ben met mijn borsten. Op een dag kwam ze naar me toe en zei ik heb iets heel interessants voor je. Ze liet de site van Bergman Clinics zien en er stond dat je je kon opgeven voor 3D selectie. Dan moest je jezelf beschrijven waarom je jezelf een goede kandidaat vind. Ik heb mijn hele verhaal verteld dat ik niet blij ben met mijn cupje 75A en op mijn 14de een tumor van 1,5 pond in mijn borst had (gelukkig goedaardig). Leuke relaties heb ik ook niet gehad waarvan nu nog een vechtscheiding van 7 jaar en nog niet voorbij. heb daarbij 2 jongens gekregen. Zijn nu 8 en 10 en heb bij mijn huidige vriend een kleine ook een jongen hahaha van 2 maar we wonen niet samen en of dit stand houd weet ik ook niet. Dus wil nu mijn kids en ik voorop laten staan en gelukkig worden. 

Het is wel dat het op tv komt en als je uitgekozen word heb je de boobies dus voor niks. Dit zou echt mijn laatste kans zijn op mooie borsten. Ik heb morgen mijn 1ste en 2de selectie achter elkaar en heb daarbij een gesprek met drs A.A. van Engelen. Weet niet of iemand die arts kent? Jeanette gaat met me mee want is wel fijn als je iemand bij je hebt die je steunt en weet hoe je je voelt. Vind echt tof van haar. Ben super nerveus en heb er zo'n zin. En dan krijg ik volgende week te horen of ik door ben naar selectie ronde 3 en tevens de laatste ronde. Pfff zenuwen gieren door mijn hele lijf. Heb al op internet naar foto's gezocht hoe ik ze evt wil hebben. Ik ben wel heel bang voor teleurstelling, want wanneer mag ik me dan een keer lekker voelen in mijn lichaam?

Ik laat me verrassen en zet alles op alles om dit voor elkaar te krijgen, want hun zijn mijn laatste kans. 

Ik hoop dat ik jullie zo een beetje meer van mezelf heb verteld.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa , dat was lekker uitgebreid. Vrij zijn heeft ook z,n voordelen . Kun je lekker in je topic posten . 

Ben ook erg benieuwd morgen , hobbel gewoon lekker met je mee.

Zal de rustige pool zijn . 

Hoop voor je dat het gaat lukken , maar heb dan ook geen idee hoeveel dames zich op hebben gegeven . En hoeveel er geselecteerd zijn voor de eerste gesprekken . 

Bij Dkt v Engeland heb ik vorig jaar een consult voor een Bwc gehad . Daar had ik een goed gevoe bij. Uiteindelijk voor Kliniek Heyendael gegaan , lekker dicht bij en een behoorlijk verschil in prijs . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag 2 selectie gesprekken gehad. Heel spannend en emotioneel maar ik ben blij dat ik al zo ver gekomen ben. 1ste ronde was met drs A.Van Engeland. Aardige chirurg btw. En de 2de ronde was met een man en vrouw waar ik de namen niet meer van weet. Zo erg dit. Maar die mensen gaan dus beslissen aan de hand van je verhaal en of je geloofwaardig overkomt en het verhaal zo goed kunt navertellen wat je ook hebt geschreven. Met tranen in mn ogen heb ik het verhaal dus verteld en moest vragen beantwoorden. Jeanette was gelukkig bij me als steun en toeverlaat. Vond het echt super spannend maar als ik niet door ben naar ronde 3 (wat ik volgende week ga horen) dan is dit toch een stukje ervaring wat ik heb mogen meemaken, maar dan is ook mijn droom in duigen gevallen want die kan ik niet meer uit laten komen. Dit is gewoon mijn enige kans om me vrouw te gaan voelen. Dus degene die me wil steunen duim aub. Want dit is wat ik zo graag wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat een dag zeg!
Wel heel goed van je dat je je verhaal verteld hebt en zo in ieder geval een paar grote stappen gezet hebt naar een kans op je droom!! Ik zal echt ontzettend hard voor je duimen dat je door kunt naar de volgende ronde en in het programma mag meedoen!!!

Heeeeeeeeeeel veel succes komende week.. Dit zal een hoop stress geven, dat je zo lang moet wachten...  :35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  :35: :35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  

:35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  :35::35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35: 

:35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  :35::35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35: 

:35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  :35::35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35: 

:35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  :35::35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35: 

:35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35:  :35::35::35::35::35: :35::35::35::35::35::35::35::35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel dat je zo meeleeft. Ik stèle al helemaal voor hoe het zal zijn als je borsten hebt. Ik weet het wel van de 3 bevallingen dan zijn ze ook groot en je hoopt dat ze blijven, maar ik was met de laatste ook zo blij dat ik het nog een keer mee mocht maken. Dan sta je onder de douche en pakt ze vast en denkt pfff ik heb nu borsten. En dat voelt zo fijn haha. 

Wel apart dat ik dit zo opschrijf. Eigenlijk voel ik me nu een klein meisje omdat ik niks heb. En dan ben je al 38. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Happy. Lief van je. Altijd fijn  gevoel als mensen je begrijpen. Want een man weet niet wat voor een gevoel het is als je kleine borsten hebt. We moeten ons dan niet aanstellen want het is toch niet erg ik hou toch van je zeggen ze dan. Ja dus....Mag ik ook van mezelf houden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Angel77:

Dank je wel Happy. Lief van je. Altijd fijn  gevoel als mensen je begrijpen. Want een man weet niet wat voor een gevoel het is als je kleine borsten hebt. We moeten ons dan niet aanstellen want het is toch niet erg ik hou toch van je zeggen ze dan. Ja dus....Mag ik ook van mezelf houden? 

Klopt een man is heel anders he. Tegen een vrouw kan je 100x zeggen dat het mooi is, zolang wij dat niet vinden maak je ons dat niet wijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim mee! Knap dat je het verteld hebt. Misschien ook goed om sommige dingen nog eens hardop uit te spreken mocht t dan niet zo zijn. Is dat alleen maar een hoop extra ervaring en laten zien dat je een krachtige vrouw bent.

Hoop echt dat je volgende week goed nieuws krijgt!

Heb je eigenlijk nu een beter idee hoeveel medekandidaten er zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat we zo gezien hebben stonden er 7 op de lijst die van heel veel over zijn gebleven. Maar die vrouw wilde geen aantallen noemen. Dus zij  we er van uitgegaan dat het die 7 zijn. Maar gister zijn er geloof ik ook een aantal geweest want toen hadden ze me eerst ingepland maar toen kon ik niet. Dus nog ff geduld.

Maar laat het jullie allemaal wel weten. Thanks voor jullie steun echt tof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ..

 

Ja dat was nog spannend gisteren , hadden twee keer file onderweg door ongelukken .

Maar we kwamen dus maar ca 10 minuutjes te laat .

Weet niet of het voor iedereen helemaal duidelijk is , maar Bergman Clinics zoekt een kandidate voor een informatie

filmpje voor op hun site en Youtube .

Er word uiteindelijk gefilmd van begin consult ( 3D )tot het eind .Voor diegene is dan de BV gratis .

https://www.bergmanclinics.nl/nieuws/518/oproep-deelnemers-gezocht-voor-video-opname

Wat ik dus op de lijst zag zijn er 7 kandidates geselecteerd( uit heel erg veel aanmeldingen ),voor de eerste twee gesprekken .Die hebben dus gisteren  plaats gevonden .

Uit die 7 kandidates worden er hoeveel ?? uitgenodigd , dan word er samen met het bedrijf  die de opnames maakt gekeken wie er goed over komt op film , klapt iemand dicht ja of nee .

Zo word de uiteindelijke kandidate geselecteerd .

Is nog effe spannend dus ..

Vond het wel heel netjes , alle 7 kandidaten kregen een waardebon van 400 Euro korting op een BV , en een leuke

Goodiebag met Berman producten .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal heb gisteren een telefoontje gehad en ik mag door naar ronde 3. Moet wel daarvoor naar Amsterdam maar dat heb ik er wel voor over. En dan kijken ze of je voor de camera dichtklapt of niet. Het is nu nog maar echt een heel klein groepje.  Vrijdag 12 februari om 16.00 is de dag.  Wowww de zenuwen gieren door mijn lijf. Wel spannend maar super leuk als dit gaat lukken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen , en gefeliciteerd ..

Nu gaat het allemaal erg spannend worden ..ben erg benieuwd hoeveel dames er geselecteerd zijn in deze ronde .

Denk dat je beter in je eerdere topic had kunnen posten , want iemand die dit nu voor het eerst leest , heeft geen idee waar het over gaat . :rolleyes:

Misschien kan  @ Best_Boobie je topics/posts samen voegen ?

Dat houd het voor iedereen overzichtelijk ...

Maar ben erg blij voor je :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.