Ga naar inhoud

2de selectieronde door


Angel77

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Angel77:

Hey allemaal, 

Ben er weer ff om wat nieuws te vertellen. Ik hoorde gister van een vriendin dat de lelijke eendjes een vervolg krijgt. Heb mijn stoute schoenen aan gedaan en me aangemeld. Kan wel een tijd over heen gaan als ik überhaupt een bericht krijg als ik uitgekozen word maar heb het er wel weer voor over haha. 

Liefs angel77

Hé, goed idee!!!
Wel gewoon ondertussen al beginnen te sparen ;) Des te eerder gaat het lukken mocht je niet uitgekozen worden voor een programma..
En word je wel uitgekozen, dan heb je het gespaarde geld voor iets anders, ook leuk ;)

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei best_boobie:

Hé, goed idee!!!
Wel gewoon ondertussen al beginnen te sparen ;) Des te eerder gaat het lukken mocht je niet uitgekozen worden voor een programma..
En word je wel uitgekozen, dan heb je het gespaarde geld voor iets anders, ook leuk ;)

Liefs!!

Ja dat doe ik idd al. Heb al een klein potje haha. Dus ik bereid me wel voor. Want nu weet ik voor mezelf dat dit is wat ik echt wil. Dankzij Jeanette maar ook zeker dankzij jullie site. Want heb zoveel voorbeelden mogen zien en zoveel info. Heb nu al kriebels als eraan denk. Haha. Dank jullie allemaal. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jeanette:

oeps , waar komt bovenstaand bericht nu weer vandaan ..

Die was ik laatst kwijt . 

Ja , dat is ook nog een idee , wat goed dat je je opgeheven hebt . 

Nu weer duimen draaien . 

Haha soms spookt het hihi. Ja die duimen zullen ondertussen wel van de blaren genezen zijn, tijd voor nieuwe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.