Ga naar inhoud

Eline33 : 19 april 2016 : Dr. Verschuur : Bergman kliniek : Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

@claddie ik had het ook niet heel erg, maar paar uurtjes van te voren echt wel! en doodzenuwachtig in de wachtkamer haha, kreeg me koffie niet eens weg. Bij mij helpt het meekijken en lezen hier wel wat, heb ik het idee dat ik een beetje weet wat me te wachten staat, en helpt de tijd te doden haha. Is wel een last van me afgevallen al na dat consult!

Hoop dat jij straks ook met een goed gevoel uit het gesprek komt! Weet bij jou de omgeving dat je hier mee bezig bent?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 8 feb. geopereerd in Heerenveen. Dat ging allemaal heel prettig. Ook heel vlot moet ik zeggen. Half 11 moest ik me melden, 11 uur was ik al onder zeil. Hele lieve begripvolle verpleging. Ik heb 's nachts heel veel pijn gehad en de nachtzuster kwam 's nachts bij me zitten wachten tot de pijnstilling begon te werken. Ik heb zo vaak op dat belletje gedrukt...ze heeft haar handen vol aan me gehad, maar niks was te gek of vervelend. 's Ochtends rond 9 uur moest ik opgehaald worden, maar iedere keer als ik opstond dreigde ik flauw te vallen, dus we mochten er zo lang over doen als ik wilde. Gewoon rustig aan, geen haastwerk. 's Middags thuis hebben ze nog gebeld hoe het ging, of we nog vragen hadden.

Ik ben geopereerd door dr. van der Lei. Dr. Verschuur heeft bij mij een controle uitgevoerd, hele aardige rustige man. Je bent daar echt in goede handen!

Hoe gaat het met stoppen met roken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Channah fijn om te horen dat je het daar als heel prettig hebt ervaren! Dat is wel een fijn idee omdat je er ook een nacht moet blijven...mocht je savonds ook gewoon visite ontvangen? Ik heb idd bij Verschuur ook wel een prettig gevoel over gehouden na het consult...Het voelt nu nog wel onwerkelijk allemaal, zo benieuwd hoe het er straks uit komt te zien!

Hoe gaat het nu met jou? Heb je al foto's durven maken met hoe het er nu uitziet? Hoe gaat het kwa slapen. mag dat al op je zij?

Stoppen met roken tot nu toe wel redelijk, ben er nu een week af, kan niet zeggen dat het altijd makkelijk is haha! Maar is voor een goed doel! ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Sommige mensen weten dat ik er mee bezig ben, maar heb niet expliciet gezegd dat ik morgen heen ga hahaha. Dit soort dingen wil ik altijd even voor mezelf houden, zodat ik een eigen mening kan vormen zonder door iedereen beinvloed te worden. Merk wel dat ik nu echt zenuwachtig wordt, maar er ook zin in heb hahah. Gek he!! Ben toch wel heel erg benieuwd hoe het gaat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie daarom heb ik het eerste stukje ook alleen gedaan, zonder iedereen er bij te betrekken. Was ook bang om toch meer onzeker te worden door de mening van anderen, Mijn vader en zijn vrouw weten het ook nog niet, zal ik binnenkort ook even vertellen;)

Heel veel succes morgen! Ben heel benieuwd met wat voor gevoel je er weg komt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie @Eline33 ik heb dit wel direct aan mijn omgeving verteld. Achteraf ben ik wel blij dat ik het gezegd heb, want je hebt dan zo van die mensen, waar je het niet aan hebt verteld, die het dan te weten komen van anderen en die gapen dan zo kei erg opvallend lang naar je borsten. ECHT HEEEEEL ongemakkelijk.  :unsure::wacko:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wannabe-a-C haha ja dat heb ik nu al wel eens, dan vertel ik dat ik een borstverkleining krijg en kijken ze direct een paar tellen naar mijn borsten. Maar das ook wel logisch denk ik;) ook omdat sommige mensen geen flauw idee hebben welke cupmaat ik werkelijk heb. En vind het fijn dat ik mensen om me heen heb die het al weten en af en toe vragen hoe het gaat en me steunen. Moet natuurlijk ook wat mensen om me heen regelen de eerste dagen omdat ik alleen woon.

@claddie Kan het me goed voorstellen dat je de zenuwen voelt;) Ik was zelf om 13:15 aan de beurt, vond het wel fijn dat ik niet de hele dag hoefde te wachten! Hoop dat de operatie tijd ook een beetje aan de vroege kant is! Bij mij duurde het consult met de plastisch chirurg een half uur/drie kwartier ongeveer. daarna nog twintig minuten met de consulente voor het invullen van de lijst voor de anesthesist, daar een afspraak voor maken, verzekering aanvraag etc. Had wel het gevoel dat er de tijd voor me genomen werd. Al heb je altijd wel dat je een aantal vragen je na de tijd in je hoofd schieten.Die vragen ga ik verzamelen en nog even naar de consulente mailen.

Heel veel succes vanmiddag meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Dit geloof je niet, maar ik heb ook een datum hahahaa. 6 september wordt het!!! Bizar he haha. Heb echt een goed gesprek gehad, veel informatie gekregen en dr. Laura Moojen (Velthuiskliniek) begreep het, en gaf ook aan dat ik vooral echt hele zware borsten heb en dat er veel gewicht vanaf gaat. Ik voelde me in de kliniek wel echt op mijn gemak en begrepen en gehoord zeg maar. Zo spannend!!! Ik had hier gewoon een heel goed gevoel bij!!! Ze heeft ook laten zien hoe mn borsten er straks uitkomen te zien, happy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie dat meen je niet!! wat goed!! Heeft ze het door middel van foto's laten zien? Richting welke cup ga je? Voor je het weet is het september! Wat fijn dat het zo'n goed gesprek is geweest! Ik had daardoor ook geen behoefte meer om verder te kijken. Wat spannend!

Had jij ook foto's hier staan van hoe het nu is?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb ik niet! Jij wel? En hoe kan ik die plaatsen en/of zien?

ja fijn he! Nee ze heeft met haar handen zeg maar laten zien hoe het er bij mij uitkomt te zien straks en daar werd ik echt heel happy van! Zal richting een C cup gaan, want ze kon best veel weghalen zei ze! Ze zei ook meteen dat ik daardoor veel slanker zou gaan ogen hahaha fijn! Lig nu in bed met alle boekjes nog even rustig aan het lezen. 

 

Richting welke cup ga jij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie haha ja dat slanker lijken is dan wel heel fijn he;) ja ik heb twee foto's er op gezet. Een met en zonder bh, als je op mijn profiel klikt kom je wel bij mijn album. Heb ze niet op prive staan verder, mijn hoofd staat er toch niet op;) Nu trouwens op rtl een borstverkleining bij lelijke eendjes!!

Je kunt ze ook in een bericht posten, kan je de foto er gewoon naartoe slepen. Ik weet het nog niet helemaal, ik wil wel minimaal een D denk ik, misschien kleine E. Ik zit nu op 65 i, en een C zou voor mij denk ik een te groot verschil zijn.

Had je ook meteen akkoord van je zorgverzekeraar?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dame die akkoord regelt, was er vandaag niet dus dat gaat ze morgen voor me regelen. Zo spannend allemaal joh! Zit hier ook met dat hele pakket aan informatie hahaha. 

Snap dat van I naar C een te groot verschil is ja, dan past D/E waarschijnlijk meer bij jou.

heb je foto's gezien, begrijp idd ook wel dat je dit wilt en dat je er last van hebt:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie leuk zo'n informatiepakket haha. Ik heb inmiddels de officiële papieren kwa bevestiging en toestemming nu ook binnen! Wel fijn dat je nu een datum hebt, en ruim de tijd om je voor te bereiden! Vind het wel fijn dat het bij mij nog 7 weken duurt, gaat allemaal al snel genoeg, en lekker voor de zomer hopelijk weer de oude.

Vin het wel echt heel fijn dat er meer mensen zijn hier die een beetje in dezelfde fase zitten! Die kunnen zich toch makkelijker in bepaalde dingen verplaatsen.

Ging jij nog wel foto's plaatsen?

Echt wel heel spannend dit allemaal! Maar heb er gek genoeg ook zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat fijn!! Wat voor voorbereidingen ga je nemen? Ik woon alleen dus ga in ieder geval even voor een ander onderkomen zorgen hahaha. Heb vanavond heel lang gesproken met mijn vader en ga het definitief doen. Ga morgen bellen of de operatie toch vervroegd kan worden naar de eerste week van juni, spannend!!! Vindt het idd fijn dat we hier met elkaar kunnen kletsen, omdat we gewoon in hetzelfde schuitje zitten!

Ik ga nog even foto's maken, ben er nog niet aan toegekomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie Nou in ieder geval een grote schoonmaak:P Even kijken wat ik aan kleding heb kwa voorsluiting. Moet opvang hebben voor mijn hondje voor 2 dagen. Ik woon ook alleen dus moet even hoe ik het kwa hulp ga doen. Mijn moeder kan de eerste 2 weken waarschijnlijk wel een hoop voor me doen. Ook een aantal lieve vriendinnen in de buurt wonen die ook hun hulp aangeboden hebben, dus even kijken hoe ik dat in ga delen. Denk wel dat ik het het fijnste vind om in mijn eigen huis te blijven.

Een van mijn zusjes krijgt diezelfde week hun nieuwe huis opgeleverd dus hebben het wel heel druk met andere dingen.

Wat spannend joh! Waarom nu toch eerder? Ik ben zelf wel blij dat ik niet een half jaar mee hoef te wachten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha heb even zitten rekenen wanneer het mogelijk is. Zit met wat geplande tripjes en vind het niet netjes om in de zomervakanties van mijn directe collega's te plannen. Maar als ik de eerste week van juni plan heb ik 5 weken lang dat m'n collega's er zijn en 2 maanden voordat ik naar Spanje vlieg, dus dat zou prima zijn! 

Blijf jij wel in je eigen huis ja? Ik ga de eerste week sowieso bij m'n zus logeren. Die heeft een grote achtertuin, waar ik evt lekker kan zitten en een ruime douche waar ze even m'n haren kan wassen. Als her nog langer nodig is, blijf ik gewoon nog wat langer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie ja denk toch dat ik mij daar het prettigste voel;) Heb wel zo'n beetje iedereen in de buurt wonen dus dat scheelt wel! Heb alleen niet een hele handige douche als iemand me zou moeten helpen! Wel grote tuin waar ik lekker kan vertoeven.

En, is het nog gelukt om het naar juni te verplaatsen??Nog een dikke 6 weken dan ben ik al aan de beurt!! Gaat wel vet snel hoor nu! 2 maanden voor je vakantie naar Spanje moet vast goed komen!, Lekker met je nieuwe borsten op het strand:43:    alleen wel heel erg om denken kwa littekens en zon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, snap ik ook!! Is thuis ook gewoon het lekkerst eigenlijk, maar ik woon in een flatje, met kleine badkamer het is allemaal gewoon nét niet handig hahaha. Maar heb een kersvers nieuw vriendje en een lieve zus waar ik kan vertoeven, dus het moet goedkomen!

Jeetje, zes weken!! Het gaat echt heel snel he! Hoe is het met de zenuwen en het stoppen met roken?

Ja, dat wil ik dus nog even vragen hoe dat zit, want in principe zijn mn boobies bedenkt in de zon hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei claddie:

 

Ja, dat wil ik dus nog even vragen hoe dat zit, want in principe zijn mn boobies bedenkt in de zon hahahaha.

Ook onder kleding (zoals badkleding of alleen een sportbh) in de zon je littekens insmeren met factor 50 het eerste jaar.. Uv gaat ook door (bad)kleding heen.. Het eerste jaar is het litteken het gevoeligst om blijvend roodheid op te lopen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.