Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Pat ik kan me heel goed voorstellen dat als het zo ongeveer is zoals het er in het begin na de wissel er uit zag dat je dan niet tevreden bent.

Maar dat heb ik al bij veel dames zo gezien en dan kon je ook zien dat ze met het verstrijken van de weken goed gingen zakken.

Jij hebt er zelfs veel moeite voor moeten doen dmv het dragen van een band. Helaas toch niet het beoogde resultaat opgeleverd.

Ik ben zeer benieuwd wat je pc erover gaat zeggen / adviseren.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je vreselijk tegen de operatie met alle gevolgen van dien op ziet. Zag ik ook vreselijk tegen op maar het gevoel van `perfectie` overtrof de angst...........

Ik had tot 3 weken geleden ook mijn prothese´s voor de spier. Nooit geen problemen gehad en ze voelden helemaal als eigen. Omdat ik groter wilde is mij geadviseerd om het in combinatie met een lift te laten doen want eerlijk is eerlijk ze waren doordat ik de afgelopen jaren een paar keer achter elkaar zwanger ben geweest mét borstvoedingsperiode´s onderhevig geworden aan de zwaartekracht.

Er is bij mij tijdens de operatie bekeken welke optie het beste was dual plane of volledig achter de spier. Het laatste is dus uitgevoerd. Mede ook omdat mijn huid vrij dun is geworden. Na de operatie zag het er niet zo uit als bij jou dat ze nog moesten zakken maar ik vind het wel een veel zwaarder herstel.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

Het blijft lastig te omschrijven gevoelens... Ik wacht het gesprek met m'n arts af. Ik vind m'n borsten nu niet mooi genoeg om het zo te houden, heb de afgelopen maanden nodig gehad om te overdenken en te zien of het toch niet beter zou worden. Voor mij is het belangrijk dat ze 'eigen' gaan voelen en dat ik er trots op kan zijn. Dat is nu niet...

@ Kaat, het is zeker voor iedereen anders en de kans is groot dat je wel tevreden bent na de vergroting. Ik was de eerste keer zeer tevreden! Pas na 11 jaar werden de randen wat meer zichtbaar toen mijn huid wat dunner werd. En de randen zag ik ook soms. Weet je mestal gaan deze ingrepen wel goed. Bij mij is de operatie ook goed gegaan. Alleen bij mij bleken m'n spieren dikker dan 'gewoon'waardoor die meer zichtbaar zijn.

@ Sigesh, klopt. Bij mij was het herstel dus ook veel zwaarder dan bij mijn eerste bv. voor de spier destijds. Ik denk dat wanneer ik een heroperatie krijg nu, ik het ook minder zwaar zal vinden. Ik zal wel opnieuw kijken naar welke prothese ik kies, want wellicht ga ik toch op zoek naar de high projectie en de soft touch (als die daardwerkelijk zachter aan voelen)...

Ik heb dus geen idee hoe het zou zijn geweest als de protheses geheel onder de spier zouden zijn geplaatst bij mij, maar dual plane vond ik heftig genoeg en uiteindelijk lijkt me op de spier toch het beste passen bij mij...

Liefs! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,lang gelee...

Ik ben hier bewust niet vaak meer,lees nog wel met regelmaat,maar ben dan gauw weer weg,puur omdat ik ook moeit blijf houden met mijn borsten..

Maar nu lees ik dus jouw verhaal en ben toch wel ee beetje verbaasd over hoe je je voelt,maar weet als geen ander dat het niks geen zin heeft te zeggen dat ik je boobs wel mooi vindt (geworden),jouw gevoel is jouw gevoel,en als dat er nu nog zit zal het niet veel beter worden..

Wel erg spijtig,niet niks eventueel weer onder het mes te gaan,maar als de mogelijkheid er is zou ik het ook niet laten,als je gegarandeerd kan worden dat het dichter bij je wensen komt iig.Wel ben ik benieuwd of je dan voor dezelfde grootte gaat of meer wilt?

Blijf zelf ook niet happy..de vorm is mooi hoor,maar de grootte..ik kan er met m hoofd niet bij dat 700cc dit is bij mij.Maar weet werkelijk niet meer wat ik nu nog moet.Zal ik het geld hebben ging ik absoluut nogmaals,maar dat is er helaas niet,wat moet je dan? V.Selms heeft me gezegd dat dit max.haalbaar was,maar denk zelf dat nu ze ingedaald zijn er nog wel ruimte was voor meer..neem hem niks kwalijk hoor,kan hij ook niet inschatten van te voren denk ik dat 700cc bij mij zo "klein" blijft ogen,hij heeft me toen wel laten weten via mail dat hij ook verbaasd stond wat hij nodig had voor een beetje vulling.

Wat dat betreft ben ik wel een beetje jaloers op je,dat je de mogelijkheid hebt nog een keer te gaan( begrijp me goed hoor,niemand gaat voor zijn lol onder het mes,en beter was direct goed en tevreden) , maar ik denk dat jij wel begrijpt dat ik zo denk/voel.

Ik ben benieuwd wat het worden gaat,zal weer wat vaker gaan kijken hier om je "id gaten " te houden.

Succes meid,groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat een super lieve en begripvolle reactie van je! :116:

Jij bent nog altijd niet tevreden, of wilt je er nog niet in berusten. Ik heb een beetje hetzelfde maar dan anders. Bij mij is het zo dat de schock van na de operatie zo groot was, dat het er zo 'naar' uit zag, erna het bijkomen en steeds minder bezorgd zijn. Ik was ook teleurgesteld omdat ik niet de grootte had gekregen die ik eigenlijk wenste. Maar waar het mij echt om gaat n is dat de protheses en de spier zo hoog blijven zitten, absoluut geen hang, niet een heel klein beetje... OOk de spier die er zo duidelijk bovenop ligt en wanneer ik van opzijn kijk of buk, het ziet er gewoon niet mooi uit. Nog steeds niet. Ik geloof niet dat het nog veel zal veranderen. Van voren zijn ze mooi. Dat wel. Bijna gelijk aan elkaar. De grootte lijkt niet huge, maar is het wel. Ik draag nu een F75, alleen lijkt het kleiner. Maar ze zijn zo stijf en blijven zo hoog zitten...

Wat ik wil is bespreken met Van Selms wat de mogelijkheden zijn om te herporeren. Ze komen dan weer op de spier. Met alle risico's van dien, zul je dan opnieuw de randen gaan zien? Zullen ze wederom niet meer op gelijke hoogte hangen? Blijft borstonderzoek mogelijk? maar als ik het doe, dan hangen ze weer een beetje (was daar aan gewend), dan zijn ze beweeglijker, en misschien ook iets zachter, zeker van boven, (nu voel ik mijn spier)!, ik ga als ik opnieuw ga, einde jaar, begin volgend jaar.

Ik zal vragen of ik de;

TRX of de TSX kan krijgen (hopelijk is de 'soft touch' ook een klein beetje zachter??), en bij voorkeur dan de

TSX 525 cc (diameter 13, projectie; 6.3) anders de

TSX 470 cc diameter, 12.5 projectie: 6.2)

ik heb nu de TRF 450cc (diameter 13 en projectie: 5.2).

Van Selms heeft mij eerder de TRX afgeraden. Vanwege de bolling... Mij lijkt het gaaf wanneer ik wat meer projectie zie.

Beetje een technisch praatje wordt dit... Oke, eerlijk is eerlijk, als ik opnieuw gam wil ik ook liever nog iets groter. Wat wel maakt dat ik me daar ook zorgen over maak. Hoe zal het er uit gaan zien? Zullen het niet enorme ballen worden? Heel onnatuurlijk rond van boven en de randen? pfff...

Ik spreek Van Selms over 2 weekjes. Laat het je weten als ik meer weet. Ik moest ook aan jou denken. Het heeft jou ook lang veel bezig gehouden en doet het nog steeds. Ik weet nog niet zeker of ik opnieuw ga, alleen als de voors en tegens duidelijk meer voors voor mij betekenen. Wanneer dit niet zo is, leg ik me er bij neer en hoop ik erop dat de vorm met de tijd mooier zal worden. De bobbel minder en wanneer ik voorover buig of van opzij kijk, toch trots kan zijn.

...wat ik me nog wel afvraag; zijn ze bij jou nog verder gaan in dalen? Ik bedoel, ben nu een haf jaar onderweg. Als ik zou weten dat ze na een jaar toch nog verder gaan zakken, is een heroperatie wellicht niet nodig??

Lieverd, dank voor je lieve mail.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat, in het "andere" topic had ik niet zo door dat jouw spieren er zoo duidelijk bovenop liggen. Dat zou voor mij inderdaad ook een dealbreaker zijn. Ik heb een verrekt leuk decollete, pas als de kleren uit zijn (en warm, want zachte tepels dan) zie je het probleem.

Maar door je kleren heen enzo.... Ja het vergt wat moed om toe te geven dat je niet happy bent. Nu inderdaad maar eens kijken of je wel happy kunt worden.

Sterkte hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik zal mn best doen zo snel mogelijk wat foto"s te tonen,kan nog wel weekje duren hoor.Ik heb dus de trx,hebben idd meer projectie en is een bol implantaat.Ik vraag me af of dat een goede keuze zou zijn voor jou,mocht je opnieuw gaan en dan voor de spier.Wel zijn ze bij mij vrij soepel geworden,maar vrees dat ze voor de spier duidelijke randen opleveren.

Damn.kweet precies hoe je je voelt,naar is dat...

Hou het even kort nu,zit op mn werk nl.Je hoort snel meer van me,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Els,

Thanks! Zit hier ook op t werk en ben op van de zenuwen. Ik heb alles ineens in een versnelling. Zie Van Selms vanavond al om de zaken door te spreken. Hij raadt denk ik ook de TRX af, maar ik weet wel dat ik graag wat meer projectie heb. Moeilijk!

Ik hou je op de hoogte.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Ik wil je heel veel succes wensen voor vanavond. Hopelijk kom je samen met je pc tot een goed besluit!

Ik kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig bent nieuwsgierig naar wat jou pc je aanraad en gevolg aan jou wensen kan geven..........

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Nog even voor t slapen gaan aan jullie schrijven. Mijn consult was na afloop in eerste instantie wat teleurstellend... Ik had voor mezelf al min of meer besloten dat ik voor een her wilde gaan en weer als van ouds voor de spier wilde, omdat dit voor mij 'gewoon' was geworden. Mijn arts wide dat ik het de tijd zou geven. De bolling heeft volgens hem nog maar een klein stukje nodig en ik zou dan 2 fraaie borsten over houden. Niet zoals voor de spier, maar wel mooi van vorm. Bij het weggaan heb ik afgesproken nog 3 maanden te wachten, dan op consult te komen en dan verder te kijken.

Maar na het consult heb ik hem opgebeld en gevraagd toch voor de her operatie te gaan. Dit omdat het me niet alleen om de bult gaat, het is meer. Ik wil weer beweeglijke borsten. Ik wil de zwaartekracht zijn werk zien doen zeg maar, ze mogen best wat hangen. Ik wil ze een maatje groter en ik wil de de prothese/ borst voelen en niet mijn spier.

Vandaar dat ik heb gezegd dat ondanks dat er kans bestaat de je de rimpels zult gaan zien, ik wil gaan voor een her-operatie; de Allergen (Mc-Ghann) 525 of 560 cc TSX op de spier. Ik moet wel gaan voor de TSX omdat die nog wat harder is (ook al doet zijn naam; "Soft Touch" anders vermoeden). reden is dat de rimpeling dan minimaal is...

Jeetje, het is zover. Ik krijg wat ik eigenlijk aldoor al wilde. Mijn borsten terug van voorheen, maar dan een paar maatjes groter en een stuk harder...Ben heel gelukkig met deze beslissing. Dit betekent dat ik morgen ene afspraak zal maken voor de heroperatie ergens halverwege december hoop ik op. Ik ga dan tegelijkertijd voor een oorcorrectie, dus 2 uur onder zeil...

Ik ben BLIJ!!!

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat gefeliciteerd met je beslissing! De kogel is door de kerk.............

Hopelijk kan je dit jaar nog geholpen worden dan word het in je hoofd ook weer een stuk rustiger.

Je schrijft ik wil geen spier meer voelen maar bewegende borsten. Maar de onderkant is toch gewoon vrij dus daar voel je toch geen spier? Dat moet dan toch gewoon vrij bewegen? Bij dual plane is de onderkant toch wel gewoon onderhevig aan de zwaartekracht?

Mij is verteld hoe groter je wilt hoe meer kans op rimpeling........ Ik zat te twijfelen tussen 445 of 495 en dat vonden ze betreft het ontstaan van rimpeling eigenlijk al een risico. Ik ben toch voor de 495 gegaan.

Betreft de 2 uur onder narcose daar merk je niets van, is meer het idee. Ik ben ook 2 uur onder zeil geweest maar voor mijn gevoel was het maar 1 minuut. Zo slaap je zo ben je weer wakker.

En dan ook meteen je oren, goed zeg. Krijg je dat trouwens vergoed? Wij hebben binnenkort een andere zorgverzekering en deze vergoed flapoortjes.

Komt dr. Selms tegemoet in de kosten of moet je het hele plaatje weer zelf betalen?

Ik ben benieuwd wanneer je voor de her terecht kan................

Xx Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Goh...wat een beslissing..maar snap je uiteraard volkomen.1 ding snap ik niet helemaal,je zegt dat ze mogen hangen en je wilt beweeglijkheid en iets verderop zeg je dat je ze als voorheen wilt,alleen groter en harder? Wat bedoel je met hard,is dat letterlijk?

Dat je voor jezelf deze keuze hebt gemaakt is top,zoals ik aangaf,je hebt de mogelijkheden,dus waarom niet.Je bent immers in goede handen.

Ook ik ben benieuwd of je nog een tegemoetkoming id kosten krijgt? Ook omdat het een duo-operatie is en je laatst ook al voor je tepel bent geweest.Louter nieuwsgierigheid hoor.

Ik benijd je meis,wou dat ik jou was..

Veel liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Jezus wat een verhaal zeg, ik dacht je tevreden was dus niet

knap van je hoor dat je aandurft voor heroperatie.

Maar ik begrijp je erg goed, ik zelf als het mogelijk was

had ik ook zeker weten voor de 2x BV gekozen, maar helaas das uitgesloten.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop dat je tevreden zult zijn

Ben wel benieuwd hoe het bij jou zal ogen 560cc welke maat het wordt.

Toeteletoet Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Ik wil zo graag schrijven, maar lukt me maar niet vanwege drukte op het werk....

Ik heb de operatiedatum weten vast te leggen op 8 december as.

Dan wordt het dus een prothesewissel + een oorcorrectie.

De protheses worden (heel) hard omdat de kans op rimpeling bij een zachtere protheses anders te groot wordt volgens m'n arts.

Dit had ik idd bij mijn vorige protheses ook.

Helaas worden de protheses nu zo hard, want het liefste zou ik zo zacht mogelijk willen, maar dat kan bij mij, met de weinig ruimte/ huid dat ik over heb echt niet op de spier. Er zit dus niets anders op. Waarschijnlijk ga ik dan ook de randen zien na de ingreep of wat rimpeling. Maar dat moet ik dan maar op de koop te nemen. Wil gewoon weer borsten voelen. Wat ik nu niet voel....

Ik voel ze ook niet het echt vrij hangen bij het gedeelte wat nu vrij hangt en niet onder de spier. Het beweegt niet mee en voelt als een harde borstkas. Meer zoals een man naar mijn idee. Maar dan op het oog met wat vulling.

Ik ben heel blij met jullie medeleven! Ben helemaal op van de zenuwen vanaf gisteren...

Liefs!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lieverd probeer het dan nu maar eens `los`te laten......... je hebt je beslissing genomen.

En je bent niet zomaar over één nacht ijs gegaan. Je weet nu de voors en de tegens dus gooi je zenuwen aan de kant en relax! Je hebt nog even de tijd tot 8 december om je voor te bereiden op de operatie en de tijd die daarna gaat komen.

Whahahahaha hoor wie het zeg, ik bedoel lees wie het schrijft :) ik ben net zo´n zenuwpees als ik me ergens druk over maak. Ik kon al niet slapen over de beslissing 445 of 495 ivm rimpeling. Maar ik ben toch voor de 495 gegaan en bij een bepaalde pose zie ik iid rimpeling. Heel ver voorover gebukt en dan mijn schouders naar binnen draaiend. Voorderest is het mooi, helaas kan totale perfectie niet nagestreefd worden.

Xx Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow en Els,

1 ding snap ik niet helemaal,je zegt dat ze mogen hangen en je wilt beweeglijkheid en iets verderop zeg je dat je ze als voorheen wilt,alleen groter en harder? Wat bedoel je met hard,is dat letterlijk?

Ik bedoelde met voorheen de situatie van voor mijn laatste prothesewissel, dus 11 jar terug tot 6 maanden geleden...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

he pat

het wordt een heftig jaartje voor je, 3x onder het mes!

jij mag een weekje eerder dan ik, ik nog onervaren met de 'bollekes' en jij, te ervaren misschien en bekend met ongewenste resultaten, extra spannend dus. ik kan me voorstellen dat na 6 maanden 'aankijken' je er geen heil meer in ziet om nog eens 3 maanden af te wachten.

ik hoop dat je de komende dagen een beetje kunt berusten over je beslissing, zo te lezen is niet alles helemaal wat je zou willen, maar ga er maar vanuit dat je je alles goed hebt kunnen uitleggen aan de pc en dat hij je de beste opties geeft. je hebt in ieder geval nog even tijd om alles goed op een rijtje te zetten.

Alvast gefeliciteerd met je dappere beslissing. Ik zou bijna zeggen, 3 x is scheepsrecht?

Groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Ik voel me ook dan weer opgelucht en dan zakt de moed me weer in de schoenen. Vorige week was het breekpunt. Ik had gedroomd dat ik prachtige borsten had en toen ik wakkeer werd, was ik teleurgesteld. Ik vond ze niet zo mooi als in mijn droom. Ik zag dat ik al die maanden'verschrikkelijk hard mijn best had gedaan om ze mooi te vinden. Veel schrijven en lezen over alle voordelen van de dual plane plaatsing, maar ook heb ik honderden foto's gemaakt van m'n borsten, om maar de mooiste uit te zoeken om te plaatsen in mijn album... 'kijk eens hoe mooi het is geworden?" en ondertussen was ik met mijn vent en voelde ik me niet zo trots als ik altijd was. Als hij m'n borsten aanraakte, leken ze niet aan mijn lijf te zitten maar erin. Vast in m'n borstkas. Ik voelde me... en nu, nu ben ik voor mezelf opgekomen, maar moet ik terug onder het mes. een half jaar geleden wilde ik het liefste nooit meer. Zoveel pijn en zorgen gehad in het begin...

Nu is het idd even rust. Even bijkomen van alles. Overdenkingen volgen elkaar razend snel op. M'n arts heeft toen de juiste keuze gemaakt, ik wist te weinig van de dual plane plaatsing, maar hij wilde ervoor zorgen dat de protheses zo onzichtbaar mogelijk zouden komen te zitten. Geen randen, geen rimpels want ze zouden netjes tussen mijn spier komen. Het zou wel een pijnlijker ingreep worden dan destijds voor de spier, maar het was oke. Ik kreeg er tenslotte mooie borsten voor terug. Ze zijn ook mooi geworden, alleen niet voor mij. Ik ben en borstenliefhebster. Hou van mooie volle 'hangers' niet te, maar ik vind ze dan het 'echtst'... Nou ja, mijn verhaal in een vogelvucht, want mijn tepelcorretie van afgelopen juli is mislukt. Door het littekenweefsel trekt ie terug naar binnen... Goed, dus volgend jaar februari/ maart ga ik een tepelpiercing zetten...

Idd 3 x is scheepsrecht. Ik kan ongeveer inschatten wat me te wachten staat nu en ik denk dat ik straks verschrikkelijk blij rondloop. Maar ik heb veel te danken aan mijn pc, want ook nu hij de voorkeur had om niet te heroperen en hij het toch doet voor mij, kiest hij voor de meest 'veilige' protheses omdat hij te grote teleurstelling wil voorkomen, namelijk het opnieuw rimpelen, omdat m'n weefsel heel dun is en dunner zal worden bij het gewichtsverlies en ouder worden...

Thanks voor jullie lieve medeleven!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik snap wat jij mooi vindt, in dat opzicht heb ik nog niet al te hoge verwachtingen, ik heb mijn wensenlijstje en foto's overlegd bij mn laatste consult en ik wacht maar s even af wat het resultaat wordt. gelukkig heb ik mijn zenuwen nu tijdelijk in de vriezer kunnen zetten, maar dat komt over een maandje of zo waarschijnlijk wel terug.

jij bent al een keer bezitster geweest van een hele fraaie boezem, ik kan me voorstellen dat het dan lastiger is om dat te evenaren, je verwachtingen zijn veel hoger, maar aan de andere kant.... het moet toch gewoon mogelijk zijn dat je je oude vorm weer terug krijgt? je moet daarop durven te vertrouwen. en dan als kers op een toetje ook nog een piercing (en mooie oortjes), meid, alles komt weer goed!

liefs,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach, ben ook zo'n sweety :41:

tis gewoon zwaar klote, en ik kan mijn ogen er ook niet voor sluiten (noem me maar overbezorgd) complicaties e.d., maar ik ben wel blij dat (het lijkt alsof) mijn verwachtingen niet te hoog zijn gespannen, ik wil meer volume en een mooie vorm, that is it! (maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet kritisch ben op mezelf), ben vooral ongeduldig en supernieuwsgierig! naar het resultaat, net zo'n beetje als je leven voor de bevalling en erna, nu is het... voor de bv en erna, kan mezelf nu al verheugen op zomer volgend jaar, lekker flanerend paraderend in een luchtig jurkje door de stad en dat zonder vullingen! {{zucht}}

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Jepz, I know! Dat is voor mij nu zekert anders. In kleding kan ik al flaneren... bij mij is het nu meer het moet maar en dan is het eindelijk klaar. Ik ben wel blij dat ik het dit jaar nog achter de rug zal hebben en volgend jaar eindelijk een jaar zal zijn zonder genezingsprocessen. Toch weet ik nog heel goed hoe anderen zich moeten voelen voorafgaande aan de grote stap. Het wordt vast een plaatje straks bij je. Voor welke maat ga je eigenlijk? Een flinke D/ E?

Fijne dag! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.