Ga naar inhoud

Miesi : 14 april 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Mamalisa:

Hoi meis, spannend zeg, heel veel plezier en succes morgen! Ik ga aan je denken! Lekker vroeg van huis zeg pffff, ik moet ook zo lang rijden van huis naar a'dam, maar ach is voor goed doel he.

heel veel plezier ook nog vanavond!

Hi!

Ja best spannend! Ondanks dat nog geen zenuwen, beetje een gekke dag vandaag! Bedankt :58:

Ja heel vroeg! ik hoop dat ik wat slaap.. Ja stukkie weg he? Vanaf waar kom je?

Dankjewel heel lief van je XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei bpo:

Succes morgen Miesi!

Je ging naar Parkkliniek bij Nio? 

X

Hi!

Ik zou naar de parkkliniek gaan, dicht bij huis. Maar geen plek op deze data.. Ik stap er 2 mei over van baan en had dan ruim 2 weken om bij te komen. Nio kwam met de oplossing naar het SLAZ te komen.. Even goed! :43:

En jij?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Miesi:

Hi!

Ik zou naar de parkkliniek gaan, dicht bij huis. Maar geen plek op deze data.. Ik stap er 2 mei over van baan en had dan ruim 2 weken om bij te komen. Nio kwam met de oplossing naar het SLAZ te komen.. Even goed! :43:

En jij?

X

Wat goed dat je eerder kon! En zolang je bij Nio bent maakt het niet uit welke kliniek het is ;) ik was zelf naar parkkliniek maar ben door dr Wu geopereerd...automatisch bij hem afspraak voor controle gemaakt omdat hij de eerste BV bij mij ook had gedaan.

Hoeveel cc ga jij doen? Ik heb 400 450 maar had nu al liever groter gehad :unsure:

Zoo spannenddd morgen je big boob day!! Hou ons op hoogte! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miesi:

Hi!

Ja best spannend! Ondanks dat nog geen zenuwen, beetje een gekke dag vandaag! Bedankt :58:

Ja heel vroeg! ik hoop dat ik wat slaap.. Ja stukkie weg he? Vanaf waar kom je?

Dankjewel heel lief van je XX

In de buurt van rotterdam, dus is een uurtje rijden, maar ga ook wel anderhalf uur van tevoren rijden, je weet maar nooit onderweg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Miesi said:

Meen je dat? Heb ik daar echt overheen gelezen... Shit!

Ik ga bij m'n vader eten ( tapas en sangria )

vroeg op de avond ook niet??

Ik mocht 2 dagen vooraf niet meer drinken :unsure: Alchohol verdunt je bloed en het duurt ff voordat het je lichaam uit is. En helpt ook niet mee met je herstel! 

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!! Ik moest mij ook om 6.45 melden in OLVG en nog een andere meid ook die bij mij op de kamer lag. Ik was als eerste aan de beurt en zij als tweede. Zij mocht om half 1 naar huis en ik om half 5 haha. Hoop dat hij ook op tijd naar huis mag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei jaino:

Heel veel succes alvast meis. Ben benieuwd naar het resultaat! Fijne avond nog 

Dankjewel lieverd.. Komt voor jou ook steeds dichterbij!

Ik zal hier en op Fb een berichtje plaatsen..

Kom net onder de douche vandaan, nogsteeds 0 zenuwen. Ik doe het 'gewoon' even :unsure:

Slaaplekker X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DreamLou:

Spannend!!! Ik moest mij ook om 6.45 melden in OLVG en nog een andere meid ook die bij mij op de kamer lag. Ik was als eerste aan de beurt en zij als tweede. Zij mocht om half 1 naar huis en ik om half 5 haha. Hoop dat hij ook op tijd naar huis mag! 

Hi Meis,

vroeeeeeeeeeeeeeeeg! Oke nou hopen dat ik ook optijd aan de beurt ben. Straks krijg ik wel zenuwen zeg.. Zag je Nio van te voren nog even? Even kletsen ofzo?

Meer omdat ik altijd hongerig ben :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Cleopatra89:

Heel veel succes morgen meid! Gaan mooie boobies worden!

:53:

Heee meis,

Dankje!!! Ik ben zo zo zo benieuwd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jaydee:

Heel veel succes morgen, Miesi. Komt helemaal goed :35:.

Xx Jaydee

Dankjewel Jaydee,

Ben onderweg.. Voel me prima

alleen een honger zeg! Maar dat heb ik al gauw hihi. Hoop dat ik als eerste mag. Ik houd jullie op de hoogte! Fijne dag x:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Cleopatra89:

Oeeww mooi spleetje al en mooi vol zo te zien! Gefeliciteerd wijffie met je nieuwe boobs! Ik wens je een goed herstel! :53:

Dankjewel! Xx 

beetje last van mijn sport bh. Boobies zij zo strak en trekken.. Meer drinken las ik. 

Mag over 30/45 min naar huis.

moest wel een beetje huilen net omdat die sport bh zo strak zit. Moest ook helpen met aantrekken. Komt dat vaker voor? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Miesi:

Dankjewel! Xx 

beetje last van mijn sport bh. Boobies zij zo strak en trekken.. Meer drinken las ik. 

Mag over 30/45 min naar huis.

moest wel een beetje huilen net omdat die sport bh zo strak zit. Moest ook helpen met aantrekken. Komt dat vaker voor? X

Bij mij stonden ze ook echt strak! En die sportbh kon ik de eerste dagen ook niet zelf uit en aandoen pas sinds gister haha :P 

Vocht begint nu bij mij een week later overal weg te trekken :) komt helemaal goed hoor! 

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag Meiden,

Alles well hier? Ik lig nu lekker in m'n bedje m'n serie te kijken. Het gaat me allemaal prima af tot nu toe na de nodige tranen..

 

Vanochtend 4:50 ging de wekker poehh wat vroeg! Ik had de avond ervoor al lekker gedoucht en m'n vriend een vlecht laten maken. Dochtertje naar m'n schoonouders dus daar hadden we ook geen omkijk naar. Nogsteeds super relaxt mezelf ongekleed tasje gepakt en richting Nio! 

Aangekomen zagen we nergens verpleging en na ze eenmaal gevonden te hebben zei een dame dood-leuk sorry je staat niet op de lijst.. Whaaat??! M'n vriend nog mompelen zie je nou dat je naar de parkkliniek moest! Nee hoor ik wist het toch zeker?! Na een minuut of tien m'n plekje gevonden, super lieve assistentes allemaal. Mevrouw de Jong hielp mij de ochtend door, leuk Amsterdams wijffie al zeg ik dat als zelf als Rotterdamse hihi..

ik zou als eerst geholpen worden, TOPPIE! En daar kwam Nio net wakker haha, aftekenen maar.. Andere meiden kwamen ook binnen met zenuwachtige koppies. Behalve ik! Kom maar op hoor :) 

Eenmaal getekend door naar de 'infuuskamer' wat een leuke verpleging weer... Echt gezellig, werd geprikt kreeg paracetamol's vingerklem op dekentje om. Nog wat gekletst met die meiden en na 30 minuten werd ik naar de OK gebracht.

Wel 8 man sterk waaronder Nio, overgeplaatst op de plankentafel zuurstof happen.. Ik dacht dit is m'n narcose ik inademen en uitblazen voor m'n leven.. Zegt de anasetist wijffie het is zuurstof rustig aan:45:.. Of m'n leven er vanaf hing! Ze sprak me lief aan tot ik me narcose kreeg en weg viel. Om 9:15 werd ik wakker op de 'infuuskamer' ijsje gekregen. Gekeken naar m'n boobies... WoW?! Okey?! Mooi!!! Samen de sport bh aangedaan ging voor geen meter man. 80E jezus... Pijnlijk hoor.. 

Door naar de uitslaapkamer en daar kwam m'n ventje aan.. Lekker geslapen, gegeten en jullie berichten gestuurd. 

Al met al super goed gegaan, 2 keer zelf gaan plassen. Mocht om 2 uur weg.. Helaas m'n goude ring verloren, was het eerste ringetje van m'n moeder. Heb enorm gehuild (oeps..) ik moet het maar gauw vergeten.

mn vriendinnen en ik doen het super goed! Ik moet oppassen dat ik niet teveel doe want voel me erg flexy.

 

jullie zijn lief! Foto's volgen gauw:109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.