Ga naar inhoud

Miesi : 14 april 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hierbij mijn eerste foto 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw Miesi...... Dat ziet er al heel goed uit voor zo kort po. Echt heel mooi. Ben je zelf ook goed tevreden? Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe. Doe maar lekker rustig aan en neem op tijd je medicijnen. En laat je vooral lekker verwennen :38:.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Blondie94:

 

Dankjewel meiden. Zit via m'n mobiel en de site tript echt om elk dingetje wat ik ook doe.. Zo vervelend. 

Bedankt voor de reacties, lief!

bij m'n linker borst zie ik dat m'n tepel naar buiten kijkt. Dit kan nog veranderen toch? Ik had dit namelijk niet.. 

Toen ik in de spiegel keek werd ik helemaal dizzy en misselijk. Ben gaan liggen en als een speer die bh aangedaan haha.. Was er nog niet klaar voor. 

Hoop ook dat m'n straie nog wat gaat slinken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Wauw Miesi...... Dat ziet er al heel goed uit voor zo kort po. Echt heel mooi. Ben je zelf ook goed tevreden? Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe. Doe maar lekker rustig aan en neem op tijd je medicijnen. En laat je vooral lekker verwennen :38:.

Xx

Hi.

ja?? Ik ben tevreden hoor! Ben alleen zo benieuwd in hoe verre ze nu gaan hangen straks. Hoop echt niet teveel. En die tepel :45:...

heb er wel vertrouwen in! Maat is prima zo :) 

Ga ik doen! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Girll:

Wauw miesi, jij ook al prachtige borsten. Deze gaat beauty's worden!! 

Dankjewel meissie, ben er zelf ook blij mee. Heel benieuwd hoe ze er over een paar weken uitzien! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 april 2016 om 12:51 zei F-cupje:

WAUWIEEE prachtig!!!! een heel goed herstel gewenst meid xx

Dankje! 

Herstel gaat wel.. Al werd ik heel naar toen ik eigenwijs m'n bh uit deed hihi. En slapen op m'n rug is een onwijze straf :unsure:

ben erg benieuwd hoe ze veranderen! 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Happy(._.):

Je boobs zijn nog van slag das normaal. Je tepel komt weer rechter naarmate je prothese gaat zakken en de zwelling weg gaat 

Als ik goed kijk zit die prothese ook hoger dan de ander. Heb er wel vertrouwen in dankjewel! 

Ben erg benieuwd hoe me boobies straks zullen zijn! Hoop niet teveel hang hihi..

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miesi:

Dankje! 

Herstel gaat wel.. Al werd ik heel naar toen ik eigenwijs m'n bh uit deed hihi. En slapen op m'n rug is een onwijze straf :unsure:

ben erg benieuwd hoe ze veranderen! 

:53:

Ja ik werd ook steeds misselijk in het begin als ik mijn bh los deed!! En ze worden echt heel mooi rond en vol!!

Jaa is erg wennen om op je rug te slapen maar het zal wel moeten helaas.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei F-cupje:

Ja ik werd ook steeds misselijk in het begin als ik mijn bh los deed!! En ze worden echt heel mooi rond en vol!!

Jaa is erg wennen om op je rug te slapen maar het zal wel moeten helaas.

Xxx

Echt he.. Dus niet de enige! Hoop dat ze zo worden, nu even de tijd geven. Hoe was je verjaardag? 

Bedankt voor je lieve reactie.:53:

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Carrera:

Hi Miesi, ze zijn erg mooi geworden! Ik heb gisteren ook Nio's gekregen 400cc. Heb jij ronde of die tussenmaat 85% ?

Hi Carrera,

ik heb 100% gevuld! Rond high.

En jij? Voel je je goed? Waar ben je geholpen? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.