Ga naar inhoud

Krachttraining na bv


Happyboobie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste Reactie

@TessaDLCDP

Vraagje, waar train jij? Zeker niet in Rotterdam haha.

Ik modder altijd wat aan en wanneer Nio zegt dat ik mag gaan sporten toch maar eens diehard ervoor gaan. Jullie hadden t over een trainings- & voedingsschema via facebook? Hoe heet dat, kan ik ff gaan kijken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Chaiaa:

@TessaDLCDP

Vraagje, waar train jij? Zeker niet in Rotterdam haha.

Ik modder altijd wat aan en wanneer Nio zegt dat ik mag gaan sporten toch maar eens diehard ervoor gaan. Jullie hadden t over een trainings- & voedingsschema via facebook? Hoe heet dat, kan ik ff gaan kijken.

X

New helaas in Breda...maar die groep verzorgt ook workshops bij jou in de buurt ☺

 

Vrouwen Fittness/krachttraining heet ie, en voor 17.95 heb je een voedingsschema op maat en voor 25 euro een combinatie pakket..er worden ook vaak tips gegeven en met progressiefoto's krijg je weer wat motivatie ☺ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over progressiefoto's gesproken, die ga ik van de week nog even maken hoor want ik heb nu toch echt m'n bikinibody alleen dan zonder tieten:131: heb ik tenminste genoeg motivatie om me weer 100% aan m'n schema te houden als ik ook nog eens wekenlang niet kan trainen:102: 

whahaha :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Niesje:

Over progressiefoto's gesproken, die ga ik van de week nog even maken hoor want ik heb nu toch echt m'n bikinibody alleen dan zonder tieten:131: heb ik tenminste genoeg motivatie om me weer 100% aan m'n schema te houden als ik ook nog eens wekenlang niet kan trainen:102: 

whahaha :45: 

Hahha dat moet je wel doen hoor! Ik was het echt even kwijt, tot ik mijn progressie zag..massaverlies en lijnen weg, dat deed veel hoor! Haha

 

Nu heb ik mijn tetten, op naar dat killerlichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mezelf vanavond maar eens door laten meten bij de sportschool


gewicht 55.1 kg bmi 19.1 vet 19.3% vocht 59.2% spiermassa 42.2 kg
botten 2.3 kg calorieën 1314 
gewicht maar weer eens omhoog werken! Dus we hebben weight gainer pro all in one van berry de mey mee genomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei pammetje:

Nou mezelf vanavond maar eens door laten meten bij de sportschool


gewicht 55.1 kg bmi 19.1 vet 19.3% vocht 59.2% spiermassa 42.2 kg
botten 2.3 kg calorieën 1314 
gewicht maar weer eens omhoog werken! Dus we hebben weight gainer pro all in one van berry de mey mee genomen

Heel netjes!  Hoppa omhoog met dat gewicht ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niesje said:

Wil toch ff kwijt dat ik vandaag wel heul erg blij ben met m'n buikspiertjes :3: 

Nu he, ik heb nu al buikspier pijn van het vele gebruik haha. Train ik toch nog iets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Niesje said:

Dat worden gewoon blokjes hoor :3:

Haha eerst mar weer de ben & Jerry's en pizza's afzweren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mag ik even heel trots zijn op mezelf
Situatie 4-4-2016
gewicht 55.1 kg bmi 19.1 vet 19.3% vocht 59.2% spiermassa 42.2 kg calorieën 1314


Situatie vandaag
gewicht 56 kg bmi 19.4 vet 13.1% vocht 64% spiermassa 46.2 kg
calorieën 1411

 

Al zal het vet% niet kloppen , maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Vind het veel knapper dat ik 4kg spiermassa heb gekregen in 2 weken.

Edit: 4kilo in 2 weken kan eigenlijk niet toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, pammetje said:

Mag ik even heel trots zijn op mezelf
Situatie 4-4-2016
gewicht 55.1 kg bmi 19.1 vet 19.3% vocht 59.2% spiermassa 42.2 kg calorieën 1314


Situatie vandaag
gewicht 56 kg bmi 19.4 vet 13.1% vocht 64% spiermassa 46.2 kg
calorieën 1411

 

Al zal het vet% niet kloppen , maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Vind het veel knapper dat ik 4kg spiermassa heb gekregen in 2 weken.

Goed bezig!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei pammetje:

Mag ik even heel trots zijn op mezelf
Situatie 4-4-2016
gewicht 55.1 kg bmi 19.1 vet 19.3% vocht 59.2% spiermassa 42.2 kg calorieën 1314


Situatie vandaag
gewicht 56 kg bmi 19.4 vet 13.1% vocht 64% spiermassa 46.2 kg
calorieën 1411

 

Al zal het vet% niet kloppen , maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Vind het veel knapper dat ik 4kg spiermassa heb gekregen in 2 weken.

Edit: 4kilo in 2 weken kan eigenlijk niet toch.

Wat goed dat je bent aangekomen!! Maar moet je helaas teleurstellen, we kunnen niet zo snel zo veel in spiermassa aankomen :( 

zijn de metingen afkomstig van een (tanita) weegschaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Niesje:

Wat goed dat je bent aangekomen!! Maar moet je helaas teleurstellen, we kunnen niet zo snel zo veel in spiermassa aankomen :( 

zijn de metingen afkomstig van een (tanita) weegschaal?

Weet niet wat voor weegschaal het is , maar las op het FB forum al dat ik beter de spiegel en een cm bij kan houden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei pammetje:

Weet niet wat voor weegschaal het is , maar las op het FB forum al dat ik beter de spiegel en een cm bij kan houden :-)

Zat toevallig net de reacties te lezen!

Net zoals ik in het begin met mijn meetlintje trots heb bijgehouden hoeveel cm's ik over mijn lichaam afviel, kun jij idd bijhouden hoeveel cm je aankomt! En foto's maken!! Daar heb je veel meer aan dan aan de weegschaal ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed nek - bovenarm - net onder je borst - boven de navel - taille - heupen - bovenbeen - kuiten!

En als jij krachttraining doet en clean eet of tenminste goed op je macro's let kom je echt niet alleen in vet bij :)

Maar als je alleen in spiermassa bij wilt komen dan gaat het gewoon heeeeel langzaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.