Ga naar inhoud

Krachttraining na bv


Happyboobie

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Happy(._.):

gaat dat richting bodybuilder of niet zo extreem want dat zou ik echt niet willen

Het gebruik van creatine kan de hoeveelheid creatine (speelt een rol bij de levering van energie) in je spieren verhogen. Dat zorgt ervoor dat je langer en intensiever kunt trainen. Het zal er dus alleen voor zorgen dat je net wat meer herhalingen kunt doen, je wordt er dus niet direct gespierd van! 

Daarnaast hebben sommige mensen van nature al een hoog creatinegehalte in de spieren. Deze mensen zullen er dus niets van merken. Dus je zou het moeten proberen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Bruisend:

Ja, dan heb jij waarschijnlijk ook niet echt een aanleg om op die manier gespierd te worden (wederom, alles is mogelijk met hart werk).

Ik sport nu 2 jaar intensief en onder mijn vet laagje word ik steeds gespierder. En ik heb nu spieren waarvan ik ze eerst niet mooi vond maar het laat wel mijn harde werken en kracht zien. Uiteindelijk vind ik dus die bochels in mijn nek niet mooi, maar ach ja ben er stiekem wel een beetje trots op haha. 

Maar goed ik heb wel aanleg voor mega spieren. 

I love muscled women!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei TessaDLCDP:

Fitness is eigenlijk krachttraining en cardio op eigen tempo in een grote zaal, crossfit is in groepsverband (soms wedstrijden) en zowel kracht als enorm atletisch en cardio, haha

Ik heb echt alleen gefietst en gelopen, let op, als het namelijk fout gaat in de eerste tijd valt dat niet onder je garantie...ook doe je snel teveel, en heb je er dagen last van..ik zou echt niet te snel doen als ik jou was meid, er staat min 6 weken voor en de meeste PC's zeggen zelfs 3 maanden, ik zou pas benen  na de 6 weken oppakken ☺

Oooh ja dat advies van hem is ook pas van toepassing NA mijn 6 weken hoor!
Tot die tijd ga ik niks aan kracht doen!
Alleen een beetje fietsen op wandelen inderdaad.
Wil absoluut geen risico's lopen!
Als de 6 weken om zijn ga ik heel langzaam aan met zijn tips beginnen, en wat niet gaat gaat niet!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er hier toevallig iemand in de buurt van Haarlem, die mij over 2 weken een beetje kan helpen met sporten? Of iemand kent die dat kan/wil tegen een vergoeding. Ik ben dan 6wk po. Ik doe snel teveel, heb er weinig verstand van, maar ben wel fanatiek... Heb niet echt vriendinnen die sporten. Ook qua voeding heb ik niet echt een plan ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, TessaDLCDP said:

I love muscled women!

Alleen jammer dat het verstopt is onder mijn huidje!

Haha ach ja, ooit op een dag hé.

Morgen mijn laatste dag sporten, heb mijn abbo bij de crossfitbox opgezegd voor 2 maanden. Mwehhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, TessaDLCDP said:

Ach, bij jou onder je huidje..bij mij onder mijn vetje :154:

 

Ik ga binnenkort ook een les crossfitten, ben benieuwd!!! 

Haha m'n huidje is m'n vetje :45: 

Maar super tof! Ga je het in een echte box doen of op te sportschool??

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Bruisend:

Haha m'n huidje is m'n vetje :45: 

Maar super tof! Ga je het in een echte box doen of op te sportschool??

Hahaha sorry :154:

op de sportschool zit een crossfitbox ☺ ik laat je weten hoe ik het vond hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, TessaDLCDP said:

Hahaha sorry :154:

op de sportschool zit een crossfitbox ☺ ik laat je weten hoe ik het vond hihi

Ja moet je doen!!

Het leuke aan een echte box vind ik gewoon de community die er omheen zit. Met z'n alle bbqen, stappen of paas brunch. Dat zie je in de meeste sportscholen niet gebeuren. Daar ken je niet eens de mensen met wie je traint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Ja moet je doen!!

Het leuke aan een echte box vind ik gewoon de community die er omheen zit. Met z'n alle bbqen, stappen of paas brunch. Dat zie je in de meeste sportscholen niet gebeuren. Daar ken je niet eens de mensen met wie je traint.

De paasbrunch heb ik al gehad hihi ... mocht zo aanschuiven, stik gezellig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Bruisend:

Ja moet je doen!!

Het leuke aan een echte box vind ik gewoon de community die er omheen zit. Met z'n alle bbqen, stappen of paas brunch. Dat zie je in de meeste sportscholen niet gebeuren. Daar ken je niet eens de mensen met wie je traint.

Mijn sportschool is maar een kleintje , ook daar is het ons kent ons :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden , hebben jullie een voedingsschema? Zo ja , waar kan ik deze het beste vinden? Geloof niet dat ik af hoef te vallen (heb juist veel moeite moeten doen om aan te komen) , maar wil natuurlijk wel in spiermassa aankomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er eentje van de Facebookgroep vrouwen fitness/krachttraining, leuke groep en je kunt bij Esther Blom of Tamara Loods terecht voor een voedingsschema en/of trainingsschema, kost los 17,50 en samen 25.- dacht ik ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik hoor verschillende dingen als het gaat om wanneer beginnen met weer trainen.  Mij gaat het op dit moment om m'n onderlichaam.  Ik lees dat je na 2 weken po mag beginnen met squaten. Dat is dus echt m'n verslaving en allerlei variaties erop.  Naar ik zou als zooooo blij zijn als ik de normale squat kan doen.  

Wie weet het... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @Niesje ik zit daar ook  bij:75: en heb via esther een schema ☺

 

Is zowel voor aankomen, afvallen, strak worden..alles is aangepast op jouw leeftijd, doel, eten etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP haha ik ook! Dankzij Niesje, en het werkt wel!

@noor-boobs Overleg met je PC die kan het enige advies geven wat opvolgbaar is ivm de "garantie". Mijn PC zegt 6 weken lang helemaal niets doen en dan langzaam opbouwen. Borstspier 3 maanden niet.  Persoonlijk zou ik na 2 weken niet beginnen met squatten en al helemaal niet met gewichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dus jij kent mij, en ikke jouw niet?? @Niesje Tja er zit ook maar 1 Tessa in die dezelfde foto's hier als daar post.. (niet de boobie foto's dames) maar met bikini hihi....

Leuk @Bruisenden @pammetje!! Ik heb via Esther blom voedings en trainingsschema's gehad, als je de foto's ziet van voor en na, ben je geheid overtuigd :75:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Niesje:

hahaha, mean hè :131:

maar had idd meteen door dat jij het was!!

Ik heb vandaag een foto van mij en m'n dochter geplaatst in de groep, weet je ook wie ik ben ;) 

X!

Het kwartje is gevallen :3: hahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.