Ga naar inhoud

Krachttraining na bv


Happyboobie

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Happy(._.):

Push ups bedoel je? Die doe ik momenteel steunend op men knieen dan is het minder zwaar hehe

Ja die! Maar dat kan ik nog niet hoor :79: jij wel! Ik kan mezelf niet opdrukken, dan zit mijn spier nog te vervelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Ja die! Maar dat kan ik nog niet hoor :79: jij wel! Ik kan mezelf niet opdrukken, dan zit mijn spier nog te vervelen..

Dat komt wel weer. niets forceren. Ik ben met men wissel van achter de spier naar dual plane gegaan denk dat het daarom sneller gaat misschien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik sluit me aan bij dit topic. Ik ben afgelopen zaterdag begonnen. Heb nu een abo voor 2x per week , maar wil nu al meer :-) Bij het afsluiten van het abo gelijk aangegeven dat ik een BV laat doen in juli en dan bevriezen ze mijn abo.

Ben verder nog niet zo thuis in termen en dergelijke en een voedingsschema heb ik al helemaal (nog) niet. Neem wel gewoon eiwitshakes , daar was ik al mee bezig aangezien ik aan moest komen ivm ondergewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de borst heb ik nu Bankdruk Smithmachine en Cross-over als oefeningen staan. bankdruk heb ik op 5kg en cross over leeg. Die maar zo houden dan of helemaal niet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei pammetje:

Meiden ik sluit me aan bij dit topic. Ik ben afgelopen zaterdag begonnen. Heb nu een abo voor 2x per week , maar wil nu al meer :-) Bij het afsluiten van het abo gelijk aangegeven dat ik een BV laat doen in juli en dan bevriezen ze mijn abo.

Ben verder nog niet zo thuis in termen en dergelijke en een voedingsschema heb ik al helemaal (nog) niet. Neem wel gewoon eiwitshakes , daar was ik al mee bezig aangezien ik aan moest komen ivm ondergewicht.

Wat fijn! Ga je naar de fitness of doe je ook Crossfit? Het probleem van ondergewicht ken ik jammer genoeg ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die mag je zo houden hoor ☺ anders krijg je mijn klachten omdat ze te ver ontwikkeld zijn, dat wil je ook niet (spier staat nog te strak en kan nog niet alles met sporten, geen pijn maar wel een vies gevoel) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Happy(._.):

Wat fijn! Ga je naar de fitness of doe je ook Crossfit? Het probleem van ondergewicht ken ik jammer genoeg ook 

Denk dat je me eerst het verschil even uit moet leggen :-)
Zoals ik al zei , ben ik een leek met termen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Vandaag ben ik 4 weken PO, hiep hoi!
Gaat best snel nog!
Ga deze week langzaam aan wat cardio doen :)
Ik heb ook aan een van mijn collega's hier (hij is coach / ervaren bodybuilder) gevraagd wat hij adviseert:

- Bovenlichaam zo min mogelijk belasten
- Oefeningen die je wel kan doen zijn alleen oefeningen waarbij je jouw ellebogen dicht langs je lijf laat hangen. Zorg ervoor dat je je borst niet teveel oprekt in de duw en trekfase.
Dus: pulley rope tricep extensions/bicep curls. De rest laten vervallen de komende weken. 

Daarnaast: plan wat meer active recovery dagen in, dus wat je net al aangaf af en toe de fiets pakken en wandelen/steppen. En natuurlijk je benen blijven trainen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Happy(._.):

@TessaDLCDP neem jij nog bepaalde voedingssupplementen ? 

Genoeg :ph34r: haha

 

 

Ik neem ernaast nog calcium, magnesium, omega, vitamine D, zink en eiwitten ☺ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei pammetje:

Denk dat je me eerst het verschil even uit moet leggen :-)
Zoals ik al zei , ben ik een leek met termen.

Fitness is eigenlijk krachttraining en cardio op eigen tempo in een grote zaal, crossfit is in groepsverband (soms wedstrijden) en zowel kracht als enorm atletisch en cardio, haha

4 minuten geleden zei Micky-V:

Hoi dames,

Vandaag ben ik 4 weken PO, hiep hoi!
Gaat best snel nog!
Ga deze week langzaam aan wat cardio doen :)
Ik heb ook aan een van mijn collega's hier (hij is coach / ervaren bodybuilder) gevraagd wat hij adviseert:

- Bovenlichaam zo min mogelijk belasten
- Oefeningen die je wel kan doen zijn alleen oefeningen waarbij je jouw ellebogen dicht langs je lijf laat hangen. Zorg ervoor dat je je borst niet teveel oprekt in de duw en trekfase.
Dus: pulley rope tricep extensions/bicep curls. De rest laten vervallen de komende weken. 

Daarnaast: plan wat meer active recovery dagen in, dus wat je net al aangaf af en toe de fiets pakken en wandelen/steppen. En natuurlijk je benen blijven trainen.

 

Ik heb echt alleen gefietst en gelopen, let op, als het namelijk fout gaat in de eerste tijd valt dat niet onder je garantie...ook doe je snel teveel, en heb je er dagen last van..ik zou echt niet te snel doen als ik jou was meid, er staat min 6 weken voor en de meeste PC's zeggen zelfs 3 maanden, ik zou pas benen  na de 6 weken oppakken ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Fitness is eigenlijk krachttraining en cardio op eigen tempo in een grote zaal, crossfit is in groepsverband (soms wedstrijden) en zowel kracht als enorm atletisch en cardio, haha

Ik heb echt alleen gefietst en gelopen, let op, als het namelijk fout gaat in de eerste tijd valt dat niet onder je garantie...ook doe je snel teveel, en heb je er dagen last van..ik zou echt niet te snel doen als ik jou was meid, er staat min 6 weken voor en de meeste PC's zeggen zelfs 3 maanden, ik zou pas benen  na de 6 weken oppakken ☺

Nee ik doe geen crossfit dan. Daar gaan ze binnenkort wel mee beginnen op de sportschool en lijkt me heel tof , maar dat zal iets zijn voor een paar maanden PO denk ik zo maar.

Ik doe ook nog 1x pw Zumba erbij. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee hoor ☺ je voeding is 60%, 20% training en supps en rust de overige 20% haha

en je neemt de hoeveelheid afhankelijk van je doel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Happy(._.) said:

gaat dat richting bodybuilder of niet zo extreem want dat zou ik echt niet willen

Haha ik snap wat je bedoelt, maar kan je wel vertellen dat er echt damn veel werk in het lichaam van een bodybuilder zit. Die krijg je dus niet zomaar.

Enneeh die bikini fitnessmodellen (dus heel wat anders dan de bodybuilders) hebben naar mijn idee vaak echt een super mooi lichaam! Maar wederom, daar gaat zoooooveeel werk inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bruisend:

Haha ik snap wat je bedoelt, maar kan je wel vertellen dat er echt damn veel werk in het lichaam van een bodybuilder zit. Die krijg je dus niet zomaar.

Enneeh die bikini fitnessmodellen (dus heel wat anders dan de bodybuilders) hebben naar mijn idee vaak echt een super mooi lichaam! Maar wederom, daar gaat zoooooveeel werk inzitten.

Gelukkig, zou ik echt niet fijn vinden. Ben altijd bang omdat ik amper vet heb dat ik die richting uit zou gaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Happy(._.) said:

Gelukkig, zou ik echt niet fijn vinden. Ben altijd bang omdat ik amper vet heb dat ik die richting uit zou gaan haha

Ja, dan heb jij waarschijnlijk ook niet echt een aanleg om op die manier gespierd te worden (wederom, alles is mogelijk met hart werk).

Ik sport nu 2 jaar intensief en onder mijn vet laagje word ik steeds gespierder. En ik heb nu spieren waarvan ik ze eerst niet mooi vond maar het laat wel mijn harde werken en kracht zien. Uiteindelijk vind ik dus die bochels in mijn nek niet mooi, maar ach ja ben er stiekem wel een beetje trots op haha. 

Maar goed ik heb wel aanleg voor mega spieren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.