Ga naar inhoud

Telefoontje van welness kliniek genk 21 % btw omhoog? Wie nog meer?


Imdee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik gok iedereen met OK na 31 december. Balen maar op de website staat het wel genoteerd bij de prijs dat het onder voorbehoud van btw wijziging is. De kliniek zelf kan er niks aan doen, dat is een regel vanuit de Belgische overheid vrees ik. Je zou kunnen voorstellen of je het kan omzeilen door nu al de volledige som te betalen en de factuur op 31/12 te laten zetten.

Succes meid! Balen is het zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja waarschijnlijk zullen ze ze zoeits toch niet doen lijkt me snoepie! Vind het wel een beetje gemeen... Krijg je de vraag wil je het nog wel doorzetten? Ja tuurlijk hoezo heb alles moeten regelen met werk en in je hoofd ben je al zover.... Alsof er nog iemand nee gaat zeggen! Grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook telefoon gehad dat ik extra moet gaan betalen mijn operatie is 6 januari dus ik had al alles betaald en toch moet ik die btw betalen. Ik vroeg al of ik het mss niet moest omdat ik al alles betaald had maar het moet wel. Ze konden er niks aan doen het is van hoger hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.kliniekbemiddelaar.nl/nieuws/belgie-voert-btw-op-plastische-chirurgie-in/

Je krijgt niet heel veel berichten als je googled, maar zal vast ergens op een website van de Belgische overheid moeten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien ging de btw regeling al voor 2015 van toepassing zijn..... dus 2016 was niet meer te vermijden....

De pc had mij ervoor gewaarschuwd, was voor mij een meerkost van 700 euro geweest!

Daarmee tussen eerste consult en de operatie iets meer dan een maand.

Ze hadden daarentegen het wel moeten vermelden voor zij die gepland staan in 2016

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja slim gedaan aga! Als ze me dit even hadden verteld... Had ik het ook eerder willen doen... Maar ik had toen nog 2 opties toen ik dr aan tel had of overmorgen of 6 jan. Nouja overmorgen kon ik echt nie meer met mn werk geregeld krijgen. Maar goed helaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is balen zeg dat die btw verhoging door gaat! Als je dan alles al betaald hebt en denkt klaar te zijn moet je nog extra betalen, en niet zo'n beetje ook!

Maar de kliniek moet die btw ook afdragen dus zij gaan daar denk ik geen uitzondering in maken. Kost hun dan ook geld. Maar het is wel flink balen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.