Ga naar inhoud

Telefoontje van welness kliniek genk 21 % btw omhoog? Wie nog meer?


Imdee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

@evy9714 Dat vind ik netjes van de Belgium breast clinic !! Eigenlijk niet meer dan normaal

Ik hoop dat ze dit bij beclinic ook zullen doen !!

@desert-rose, het zal de staatskas 80 miljoen euro opleveren , zeggen ze in dat filmpje, natuurlijk vermelden ze het bij de welnesskliniek wel op de website

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi iedereen,

Ik ben afgelopen vrijdag op consultatie geweest bij Dr. Koen Depuydt in Halle (Brussel).  Hij had de dag ervoor een officieel schrijven hieromtrent ontvangen.  Aangezien er veel onduidelijk heerst hebben ze de volgende overgangsregel ingevoerd:  Alle operaties bevestigd voor eind februari en uitgevoerd voor eind juni zijn nog steeds vrij van BTW.  Alle operaties bevestigd vanaf maart zijn met BTW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Eeuwige twijfelaar 1:

Hi iedereen,

Ik ben afgelopen vrijdag op consultatie geweest bij Dr. Koen Depuydt in Halle (Brussel).  Hij had de dag ervoor een officieel schrijven hieromtrent ontvangen.  Aangezien er veel onduidelijk heerst hebben ze de volgende overgangsregel ingevoerd:  Alle operaties bevestigd voor eind februari en uitgevoerd voor eind juni zijn nog steeds vrij van BTW.  Alle operaties bevestigd vanaf maart zijn met BTW.

Hoi hoi,

Helaas is dit niet overal het geval. Heb hier net mijn pc voor gebeld. Zijn assistent dan haha. Ze zei dat ze niet wist waar deze regel vandaan komt en dat er vanaf 1 januari 2016 gewoon btw bovenop komt. Ze verontschuldigde zich ook nog en zei dat hun zelf hier ook niks aan hebben, die 500 euro die ik extra moet betalen gaat rechtstreeks naar de overheid. Maar heb alsnog een afspraak gemaakt haha! Dus ik hoop voor veel vrouwen dat dit bij hun wel geldt, maar dit is dus niet overal ;-)

Liefs Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit een officiële maatregel is die ingevoerd werd door het Ministerie van Financiën, hoewel ik daar op de site niets over kan terugvinden.  Volgens mij is dit niet aan de chirurg om te bepalen en moet iedereen gewoon de regels volgen.  Inderdaad toch maar eens goed checken met je chirurg zodat je niet te veel moet betalen.  Je moet misschien niet op een euro meer of minder kijken bij zo'n ingreep maar met dat geld kan je weer wat anders doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.