Ga naar inhoud

Loes123 : 18 januari 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 35 jr, moeder van 2 kids (3 en 6). Ik ben niet superontevreden over mijn borsten, maar zou ze liever wat groter zien. Ik twijfel nog enorm. Het ene moment denk ik 'Ja ik doe het' en het volgende moment wil ik weer niet. Voors: mooiere borsten, zelfverzekerder voelen in bikini en shirts. Tegens: pijnlijke operatie, verlof nemen, hulp huishouden regelen, na 15 jaar opnieuw onder het mes, negatieve reacties omgeving. Pffff kom er niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee meid.

Ten eerste! Trek je niks aan van je omgeving, het is jouw lichaam en jij bepaalt daarover. Als jij er gelukkig van wordt is dat het belangrijkste. Tuurlijk zijn er ook minder leuke dingen zoals pijn en verlof. Maar dit zijn tijdelijke factoren, daarna zul je de rest van je leven kunnen genieten van prachtige volle borsten.

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je twijfel heel goed! Ik ben zelf moeder van 2 jonge kinderen en ik heb het uiteindelijk toch doorgezet.

Nu dus midden in mijn herstel en het valt tegen ja. Niet eens zozeer de pijn meer, maar wel het niets mogen, het afhankelijk zijn en veel op andere moeten leunen. Het is het egoistischte wat ik ooit heb gedaan en ik voel me met vlagen zo ontzettend schuldig... Maar he, dan kijk ik in de spiegel en dan vooral na het douchen en denk ik; ja dit is het allemaal waard ;)

Je leeft maar een keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen is de grote dag! Ik krijg 390 en 345 cc anatomisch. Hierbij alvast de fotootjes van vóór. Het verslag en de na-foto's volgen snel!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5:30 uur: mooie tijd voor m'n verslag, aangezien slapen er toch niet echt bij is. Gisteren een half uur te vroeg op de poli (12:30). Daar hield ze van zei de zuster. Naar m'n eigen kamer en meteen ingelogd op de WiFi.  Later nog tig keer, want werd er steeds uitgegooid. Praatje gekregen over wat er te wachten stond. 13:30 uur kwam de zuster dat ik alvast mijn hemd aan mocht en de pijnmedicatie nemen, want ze had de persoon voor mij net weggebracht en alles verliep voorspoedig. Half uur eerder dan gepland (14:30) belden ze. Ze mochten me NU komen brengen. Snel geplast en op naar de "voorkamer". Had nog nooit een infuus gehad, maar viel me reuze mee. Lieve Frans kwam met geruststellende woorden en had me binnen 10 sec afgetekend. Hoezo routine? Naar de operatiekamer. Grote kamer met van die grote schotellampen. Andere man en assistente stelden zich voor en deden antibiotica en een flinke pijnstiller in m'n infuus. Het slaapmiddel, 2x welterusten en weg was ik. Even later werd ik heerlijk wakker. Had het eindelijk warm. Geen pijn, maar wel die druk op de borst. Ik vond het net een 4 op een pijnschaal van 10. Naast mij lag een lieve meid, waarvan 1 prothese was gaan ontsteken. Die was er nu uitgehaald en kon er over 3 maanden weer in. Zo zielig en dan mij geruststellen. Uiteraard onder m'n deken gegluurd en WoW! Dat zag er goed uit. Helaas paste de 75D bh. Had gehoopt op de E. Overigens krijg ik er wel wat striemen van, dus miss toch iets te klein? Terug naar de kamer en de rest van de dag lekker gekletst met m'n vriend en moeder. Al met al leek het wel een sprookje. Ik heb gewoon een BV gehad!

Dan helaas toch de mindere zijde: ik mocht plassen, infuus uit, borstband om, kleren aan. Met het rechtop gaan zitten schoot de pijn van een 4 naar een 7/8. Lopen was ook klote. Met rolstoel weggereden. Ik werd helemaal niet goed. Lijkwit, zweet brak me uit en ging zowat van m'n stokje. Toch maar terug naar de kamer. Eerst maar even GTST gekeken en een bouillon gedronken. Toen poging 2. Nu ging het goed. Autorit ging wel, bochten waren het naarste. Thuis wilde ik m'n pillen, een broodje en m'n bed in. Die druk was nu echt heel erg. In bed weet ik me geen houding te vinden en heb bijna geen oog dicht gedaan. 1x naar de wc geweest, wat een opgave om overeind te komen en te lopen. 

Ik durf helemaal niet te reiken met m'n armen, doet meteen pijn en ze hebben meerdere malen het risico op draaien bij anatomisch benadrukt. Dat wil ik echt voorkomen!

Al met al overleef ik dit wel. Vandaag volhouden en morgen gaat het vast al iets beter!!

fotos volgen. Denk nog niet vandaag. Dat douchen kan best een dagje later. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe Boobs ....

Tja ..de pijn , ongemak hoort erbij ..effe een paar dagen door de zure appel bijten .

Ben benieuwd naar je foto,s straks ...succes met je herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid met je nieuwe boobs! Die eerste nacht is voor velen het ergst! Ik vind zelf dat de dagen goed te doen zijn. Ik ben nu 8 dagen po en overdag voel ik me vrij aardig. 's nachts is een ander verhaal:-)

Doe rustig aan en spieken af en toe maar naar beneden, dat helpt!

X syrah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!

wat fijn dat de operatie in iedergeval voorbij is nu, alleen de eerste dagen zijn kut! 

Ik zelf heb heel de tijd een kussen in m'n rug gehad zo had ik niet echt moeite met omhoog komen. 

Ik wens je sterkte en beterschap na een paar dagen voel je je al gauw beter :)

en 1 tip ik durfde m'n armen ook niet te gebruiken en hield alles hartstikke stijf nu heb ik een heel dik arm met allemaal vocht erin wat m'n lichaam niet kwijt kon doordat ik m'n armen niet echt bewoog, moet je zeggen dat is ook echt pijnlijk. gister bij de pc geweest en hij heeft mij vertelt toch een beetje m'n onderarmen meer te gaan bewegen anders naar de fysio maar wil dat graag voorkomen.

Maar pak lekker je rust en ben benieuwd naar je foto's straks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de geboorte van jou boobies!! Ja zo zie ik het ook echt... 26 feb is mijn dag en ik heb me nooit eerder op iets zoooo verheugd als dit. Ik heb ook nog nooit van vreugde gehuild, maar nu ik besef dat ik dit echt ga doen heb ik al wat traantjes gelaten afgelopen dagen! Ja toen ze ons zoontje op mijn buik legde heb ik ook even gehuild trouwens hihi.

De periode waar jij nu in zit is alleen de keerzijde van alles. Maar na een paar weken kun je je leven lang genieten van een prachtige voorgevel!!!

Ook ik ben super benieuwd naar je foto's. 

Sterkte meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!! 

Tof verslag,leuk geschreven :1:

Jhaaa,die pijn,die steken...ik herinner het me alsof het gisteren was...zolang je goed op tijd je medicatie neemt is het allemaal te doen,al zijn de eerste drie dagen idd even doorbijten...

Probeer om toch wat te bewegen,de hele tijd verkramt in je bed zitten is niet goed... Ik wens je een goed herstel en geniet ervan... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fotootjes!!!! Van voren vind ik ze mooi. Van de zijkant mag er van mij nog wel wat aan de vorm veranderen! Dat rode is nog jodium Die bh en borstband zitten strak. Was een verademing om ze even uit te doen. Hoort dat zo?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.