Ga naar inhoud

Loes123 : 18 januari 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei best_boobie:

@Jilletje wat je beschrijft klinkt normaal... als een prothese nog wat hoger zit,  is ie nog stugger, maar sowieso worden de borsten pas zachter na een week of zes (over het algemeen )

Het kan gebeuren dat er wel eens een stukje dubbel zit aan een prothese, maar zo kort po is dat moeilijk te beoordelen. Echter, met het  zakken van de prothese gaat alles nog anders aanvoelen... Zou proberen in je herstelfase niet te snel in paniek te schieten :)

Als het bij week 7 of 8 nog hetzelfde is, zou je even contact op kunnen nemen met je pc :)

Xxx

Dankjewel!! Ik ga nu ook ophouden met dat gestress. Was bij mijn pc afgelopen maandag en hij zei dat alles prima is maar dat ik zeker een borstband mag gaan dragen als ik me daar beter bij voel. Die heb ik vandaag binnen gekregen en ga ik na het werk in ieder geval elke nacht dragen de komende tijd. Het zal wel allemaal goed komen maar geruststellende woorden waren welkom. Dank! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Loes123:

@best_boobie de foto's zijn van mij en de vraag komt van Jilletje. Ik denk dat ze de vraag per abuis onder mijn topic heeft geplaatst. 

Ja sorry daarvoor, geen idee nog hoe het werkt hier. Ik zocht naar een soortgelijke situatie en kwam jouw verhaal tegen. Geen idee dat mensen daarmee zouden denken dat jouw borsten de mijne zijn ;-)))))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jilletje:

Ja sorry daarvoor, geen idee nog hoe het werkt hier. Ik zocht naar een soortgelijke situatie en kwam jouw verhaal tegen. Geen idee dat mensen daarmee zouden denken dat jouw borsten de mijne zijn ;-)))))))

Ik had ook vooral niet goed opgelet. . Te snel gekeken en gereageerd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geeft niks hoor. 

@Jilletje ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken. Bij mij zakt rechts ook nog steeds. In ieder geval de bult is vrijwel weg. Toch vult hij m'n borst nog niet zo mooi op van onder als links. Heb me idd ook al eens afgevraagd of de pocket niet te klein zou zijn. Maar ja. Je doet er nu niets meer aan. Als ze zouden blijven hoe ze nu zijn (6 wkn po) dan ben ik toch al dik tevreden. Ik zelf zou niet bereid zijn weer onder het mes te gaan om nog iets te corrigeren. Ik heb nu 1 dag weer een gewone bh gedragen. Viel best tegen. Mis de steun, maar heb stiekem hoop dat ze door minder steun verder zakken en misschien nog dat ploppen komt. Haha het houdt je lekker bezig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Loes123:

Haha geeft niks hoor. 

@Jilletje ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken. Bij mij zakt rechts ook nog steeds. In ieder geval de bult is vrijwel weg. Toch vult hij m'n borst nog niet zo mooi op van onder als links. Heb me idd ook al eens afgevraagd of de pocket niet te klein zou zijn. Maar ja. Je doet er nu niets meer aan. Als ze zouden blijven hoe ze nu zijn (6 wkn po) dan ben ik toch al dik tevreden. Ik zelf zou niet bereid zijn weer onder het mes te gaan om nog iets te corrigeren. Ik heb nu 1 dag weer een gewone bh gedragen. Viel best tegen. Mis de steun, maar heb stiekem hoop dat ze door minder steun verder zakken en misschien nog dat ploppen komt. Haha het houdt je lekker bezig!

@Loes123 Bedankt voor de geruststellende woorden, fijn dat jouw bult nagenoeg is verdwenen. Ik zit vandaag pas aan de 3 weken po dus ben denk ik een beetje te vroeg met m'n noodkreet ha ha.. Ik kan niet wachten tot 6 weken po en 3 maanden po en 6 maanden en een jaar hahahaha.. Bij een vriendin van mij die dezelfde operatie heeft gehad (borstlift en vergroting 300 cc, nu vier jaar po) duurde het een jaar tot ze echt de definitieve vorm hadden aangenomen en inmiddels ogen en voelen haar borsten net zo natuurlijk als echte borsten. Dus ik ga me vanaf heden rustig houden. Ben wel erg blij als ze niet meer zo hard zijn en ze wat  natuurlijker naar elkaar toe komen, of ik ze in ieder geval bij mekaar kan duwen ;-))). Heb jij trouwens een borstband gebruikt en zo ja wat is jouw ervaring hiermee? Ja het houdt je zeker bezig new boobies pffff....... ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze ook nog hard, maar ik heb cohesive lll dus ze zullen niet heel veel zachter worden denk ik. Ik ben al blij als ik me weer vrij voel om alles te doen (qua bewegingen) als ik hiervoor deed. 

Omdat ik anatomisch heb kreeg ik de dag van de operatie al de borstband. Heb deze 6 weken trouw gedragen. Ik vond onderstaand filmpje heel duidelijk over hoe hij aan moet. Ik weet niet hoe het nu zou zijn als ik hem niet had gedragen, maar denk wel dat hij geholpen heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 4-4-2016 om 13:00 zei Loes123:

Ik had A links misschien kleine B. En heb 345 en 390 cc anatomisch dual plane. 

Ik vind ze erg mooi geworden (nu al)!

Ik heb links A/kleine B en rechts AA. Ik krijg 225 en 295 Natrelle anatomisch dual plane 17 mei :).

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.