Ga naar inhoud

Belangrijk!! Over SILIMED prothesen, september 2015


best_boobie

Aanbevolen berichten

Goed dat je ff de kliniek erbij vermeld doubled. :35:

Zo kunnen andere meiden ook ff uitkijken :)

Hm.... Glasvezel op de prothesen.. Niet gemerkt dat je internet sneller geworden is dan, doubled?

Goed dat je ff de kliniek erbij vermeld doubled. :35:

Zo kunnen andere meiden ook ff uitkijken :)

Hm.... Glasvezel op de prothesen.. Niet gemerkt dat je internet sneller geworden is dan, doubled?

hahahaahahahahahah.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik zou 26 oktober deze implantaten krijgen. Wat een shock!

Heb net de kliniek gebeld en zij gaan nu over op eurosilicone. Heeft iemand ervaring met deze implantaat. Weet niet goed wat ik moet doen.

Thanks!

Ik ga voor het alternatief dat ze bieden. Heb nu al meerdere keren gelezen dat dat een prima merk is. Jammer dat de hersteltermijn dan weer 6 weken bedraagt ipv 3 weken, maar dat moet ik maar voor lief nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor het alternatief dat ze bieden. Heb nu al meerdere keren gelezen dat dat een prima merk is. Jammer dat de hersteltermijn dan weer 6 weken bedraagt ipv 3 weken, maar dat moet ik maar voor lief nemen :)

Ja 6 weken is lang he? Ik ga nog even goed nadenken. Pfff moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 6 weken is lang he? Ik ga nog even goed nadenken. Pfff moeilijk!

Ik ga voor het alternatief dat ze bieden. Heb nu al meerdere keren gelezen dat dat een prima merk is. Jammer dat de hersteltermijn dan weer 6 weken bedraagt ipv 3 weken, maar dat moet ik maar voor lief nemen :)

Ik ga ook voor het alternatief, dan zie ik je waarschijnlijk 26 oktober wel. Ook in bocholt toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brief gekregen ziekenhuis (jan van goyen amsterdam) ik heb de silimed proteses, dit nu ca 1 jaar.

Ik wil ze er zo snel mogelijk uit en andere.

Zorgverzekering FBTO wist niets van nieuws over Silimed, en bij ziekenhuis kon ik een consult krijgen eind Oktober...

Wat als je meteen wilt weten hoe alles is geregeld, wordt het vergoed (zijn maar een paar honderd mensen met deze proteses)

ik denk: beter meteen eruit, want ze zijn uit de handel...lijkt me logisch dat ik dat niet meer in mijn lichaam wil...

Krijg zo, na onaardige assistent, een telefonische afspraak met de chirurg, beter dan niets (aan een telefoon vind het maar niets...)verder doet men net of er geen vuiltje aan de lucht is, alwaar ik toch echt even anders over denk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patty H ;Ben jij diegene die de Silimed prothese heeft gekregen uit de serie die niet goed is of heb jij Silimed waaruit nog niet duidelijk is of het daadwerkelijk de protheses zijn uit de serie waar wat op gevonden is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is helaas nog niks duidelijk welke serie vervuild is.

Van de ruwe zijn een stuk op tien, de gecoate honderden vrouwen. maar niet al die vrouwen zullen de verkeerde serie in het lichaam hebben.

Dat is op dit moment ook mijn onzekerheid, en eigenlijk van elke Silimed vrouw.

Het enige dat je nu wil weten is "heb ik ze?" en wat als je ze hebt?

Ik vind net als jij dat er best simpel over gedaan wordt, want zoals het naar buiten werd gebracht, en wordt bevestigd door accz en dalton medicare is er op dit moment geen gevaar voor de gezondheid. dat moeten de onderzoeken nog uitwijzen.

maar daar gaan mijn hersenspinsels: wat als je de serie hebt en er is geen gevaar vokr de gezondheid? gaan ze er dan alsnog wel uit?

of de andere kant: wat als je de serie niet hebt? dan hoeven ze er blijkbaar niet uit. maar...... je kan die serie wel niet hebben, maar ook een andere serie kan toch vervuild zijn??

als bij mij een probleem is met lenzen, volgens de leverancier met 1 serie, wie garandeert mij dat de rest goed is? dan gaat alles van dat merk in de prullenbak hoor! dan neem ik geen risico met andere serie nummers om mijn klanten slechte lenzen te verkopen.

we zijn een week en nog geen ene moer verder qua informatie. vorige week een veel te drukke week gehad dus ik brak compleet van dit nieuws.

deze week kan ik het iets meer naast mij neer leggen, maar ik kijk nog steeds in de pauzes en 's avonds of er nog nieuws te vinden is. maar helaas.. het onderzoek loopt nog. ik ben blij met mijn borsten, maar dit maakt het wel lastig om er echt zorgeloos blij mee te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad al zitten we niet bij die serie dan nog weet je niet 100%zeker of die van ons dan daadwerkelijk helemaal schoon zijn .

Toch zal ik maar niet te veel stressen zolang we nog niet precies weten hoe of wat en gewoon afwachten op de uitslag .

Eigenlijk in dit leven zijn zo veel dingen slecht voor onze gezondheid zoals roken ,drugs ,alcohol,aspertaam enz ,enz nou toch wordt daar geen verbod op gelegd en hier word al een hele heisa van gemaakt terwijl nog niet eens blijkt welke serie of wat er nou precies aan de hand is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind t ook moeilijk dat zo iets uit de handel gehaald wordt en je vervolgens in t duister tast

Goed dat vrouwen die op t punt stonden ze te nemen op de hoogte zijn en ze niet plaatsen met anders t gevolg dat ze er anders Miss op korte termijn weer uit hadden gemoeten.. Maar voor wij die t al hebben geeft t onrust en veel vragen waar je geen antwoord op vind, iig niet in nl.. Stomme is dat paar dg na deze melding in t buitenland wel al werd aangegeven dat de gezondheidsrisico's klein zijn.. Waar ze dat op baseren weet ik niet maar hoop dat wij ook zsm worden geïnformeerd

Ergens hoop ik n denk ik dat t wel mee gaat vallen anders hadden we t toch al geweten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je weet ook niet wat zich speelt op de achtergrond ,ik bedoel wat denk je wat voor verliezen Silimed gaat leiden door deze slechte publiciteit en wie weet misschien hebben ze die Duitse onderzoekers een groot bedrag moeten betalen om het weer in de doofpot te laten gooien dus dat het uiteindelijk toch niet echt schadelijk schijnt te zijn want eerst zoveel commotie en dan horen we helemaal niks meer ,raar is dat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden is er al meer nieuws over de Silimed? Ik heb ze bijna een jaar nu. Accz kliniek in paniek opgebeld maar ze zij geen rede tot paniek. Ze hoeven er niet uit, kan bepalde serie zijn. Zijn ze nu aan het uitzoeken. Ik was/ben er misselijk van pfff:( hoop dat het allemaal meevalt iniedergeva vet blij met mn boobies en geen pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog niks bekend onderzoek loopt nog, pc heeft me brief gestuurd met daarin wat we eigenlijk al aan de telefoon hadden besproken en dat t onderzoek nog loopt.. Hij verwacht echt dat er geen consequenties voor mij zullen zijn.. Laten we t hopen.. Denk dat t met n sisser afloopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik kwam de uitkomst van het onderzoek naar de Silimed protheses tegen, de protheses zijn niet gevaarlijk voor de gezondheid en de protheses hoeven niet vervangen te worden, maar Silimed mag nog geen nw protheses op de markt brengen, beetje dubbel bericht, maar de paniek die er toen was over" moeten deze protheses verwijderd "is de wereld uit geholpen, als we het bericht mogen geloven.

http://www.igz.nl/actueel/nieuws/update-geen-reden-voor-vervanging-silimed-bor.aspx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.