Ga naar inhoud

Belangrijk!! Over SILIMED prothesen, september 2015


best_boobie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoop t ook schat..

Heb weer f rondgebeld en die minder dan 10 gevallen betreft de ruw getextureerde protheses en de polyethyleen protheses betreffen er een hoop meer.. Wat nu van belang is t onderzoeken van de gezondheidsrisico's en dan kan bepaald worden of ze geexplanteerd moeten worden of ni..

Krijg je toch wel wat vervangends hoop ik? Zal je zien dat ik ni op vakantie kan eind november....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames.

ja, ik ben een van de Silimed meiden.. en ja, ik ben mij rot geschrokken vanavond.

gelukkig had ik het vandaag te druk op het werk om het nieuws te checken dus kwam er pas bij thuiskomst achter toen mijn vriend het zei.

op de site die hier is doorgegeven staan van die heerlijke standaard antwoorden, maar wat moet iemand met silimed nu? afwachten?

heeft het zin om Accz te bellen of te mailen? waarschijnlijk weten zij nu net zoveel als ik.

ik heb zitten huilen, kan de muren wel kapot slaan zo ondersteboven ben ik nu.

en ondertussen weet ik dat er nu weinig bekend is en het vast een kwestie van afwachten is. ben ik verdomme blij met mijn nieuwe tieten, lees je dit!

iemand die advies kan geven over het hoe en wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O lieverd zitten we samen in t zelfde schuitje.. Knuffel.. Ook zo gehuild en de wanhoop nabij.. Heb me suf gebeld en ingelezen en wat je zowiezo moet doen is je melden bij je pc.. Hij heeft je protheses geregistreerd en kan hopelijk al of iig zo snel mogelijk zien of de protheses die jij hebt onder de genoemde gevallen behoort... Ik wordt morgen gebeld maar weet ni of ik dan al wat weet.. De dames van silimed gaven aan dat t onderzoek nog loopt en er nog niks over gezegd kon worden.. Dat er nu onderzocht wordt in hoeverre er gezondheidsrisico's aan kleven en dan wordt er een advies uitgebracht... Ik heb ook gesproken met nvpc en die gaven aan dat het vnml om de polyethyleen protheses van silimed gaat en minder om de ruw getextueerde exemplaren (minder dan 10) maar over welke serie, soort P, grootte we het hier hebben dont know

Vraag me ook af als blijkt dat het schadelijk is of ze dan zowiezo alle protheses uit voorzorg verwijderen of alles desbetreffende (welke dit ook mogen zijn...) sterkte

En evt pben? Heb ook wel behoefte aan n lot genootje XXX en veel sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames net met m'n arts gesproken en wel wat gerust gesteld.. Waarschijnlijk n groot politiek spel van Duitsland om silimed vd kaart te vegen.. In Duitsland zit de concurrerent van Wat betreft Polyurethaan implantaten.. Hoef me vooralsnog geen zorgen te maken want er is geen enkele aanleiding volgens hem om te twijfelen aan de protheses.. Hij houdt t iig nauwlettend in de gaten en mocht t tegendeel bewezen worden dan worden ze gwn vervangen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben je wat gerustgesteld ik ook wel enigzins door je bericht hen zelf ook gebeld met kliniek maar ze geven ook aan nog niet veel meer te weten en het af te wachten en als het nodig is nemen ze contact op voorals nog geen reden om actie te ondernemen. Ik probeer het maar even te laten rusten merk dat ik van alles ga lezen en word en niet wijzer van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar essy ben daarom ook de deur uit gegaan en lekker op pad met de kids maar voel t kriebelen om als ik weer thuis ben alles uit te speuren

Weet dat t geen zin heeft en hou alleen de site igz in de gaten en wat jij zegt als t nodig neemt de pc zelf contact op en dat kan ntl zowiezo gwn nog even duren

Hoop dat t onderzoek snel is afgerond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh DD, lees het nu pas dat jij die protheses hebt! Pff dat is schrikken zeg, tjonge!

Gelukkig enigszins gerustgesteld nu door je arts. Maarja, nu kun je niks doen dan afwachten tot er meer nieuws naar buiten komt.

Gelukkig vooralsnog niks aan de hand! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat er onder andere glasvezeldeeltjes zijn gevonden op de buitenkant van de implantaten. Dit is niet goed, maar ze weten niet of het gezondheidsrisico's heeft. Misschien niet, ze zijn in ieder geval uit voorzorg voor de komende 3 maanden verboden.

Heb net de ACCZ kliniek gebeld, want ik zou 26 oktober a.s. deze implantaten krijgen. Ze hebben wel een alternatief, namelijk Eurosilicon. Zegt iemand dat wat?

Hoi, weet jij al wat jij gaat doen. Ik zou ook 26 oktober deze implantaten krijgen. Wet niet wat ik moet doen eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"We emphasise that for the moment there has been no indication that these issues would pose a threat to the implanted person's safety," Britain's Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency said in a statement.

"EU health regulators have initiated testing of samples of products to establish if there are any health risks."

Silimed said it has "voluntarily" suspended the marketing of products on the European market until health authorities receive its official technical report and insisted that "the level of particles is extremely low and consistent with all markets".

"Our products are safe," the firm said in a statement to AFP.

"There is no contamination of Silimed products, which are manufactured to the highest safety standards."

Silimed said it has been in the market for 37 years and that its products are approved for sale in 75 countries.

In buitenland zijn ze kennelijk beter op de hoogte dan wij hier maar t ziet er goed uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zou 26 oktober deze implantaten krijgen. Wat een shock!

Heb net de kliniek gebeld en zij gaan nu over op eurosilicone. Heeft iemand ervaring met deze implantaat. Weet niet goed wat ik moet doen.

Thanks!

Eurosilicone is echt een goed merk. Nooit problemen over gehoord! Ik zou ze zelf zo nemen, als mijn pc ermee zou werken.

Ook qua verhouding: breedte-projectie, is het een mooie prothese :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.