Ga naar inhoud

Belangrijk!! Over SILIMED prothesen, september 2015


best_boobie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje heavy, heb toch wel aan aantal meiden met deze prothesen al voorbij zien komen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom na paar dg op t forum n krijg bijna n hart aanval! Ik heb 20/07 deze protheses gekregen tijdens m'n wissel, zit ik in de problemen nu?!

Ik begrijp dat er onder andere glasvezeldeeltjes zijn gevonden op de buitenkant van de implantaten. Dit is niet goed, maar ze weten niet of het gezondheidsrisico's heeft. Misschien niet, ze zijn in ieder geval uit voorzorg voor de komende 3 maanden verboden.

Heb net de ACCZ kliniek gebeld, want ik zou 26 oktober a.s. deze implantaten krijgen. Ze hebben wel een alternatief, namelijk Eurosilicon. Zegt iemand dat wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat er onder andere glasvezeldeeltjes zijn gevonden op de buitenkant van de implantaten. Dit is niet goed, maar ze weten niet of het gezondheidsrisico's heeft. Misschien niet, ze zijn in ieder geval uit voorzorg voor de komende 3 maanden verboden.

Heb net de ACCZ kliniek gebeld, want ik zou 26 oktober a.s. deze implantaten krijgen. Ze hebben wel een alternatief, namelijk Eurosilicon. Zegt iemand dat wat?

Eurosilicone is al heel lang op de markt in Europa en een goed merk. Lees er eigenlijk nooit iets slechts over. Zou ze zelf zo nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo ook vanaf 20/7 en heb net op de site van igz.nl wat gelezen en er schijnen in Nederland ongeveer 10 vrouwen te zijn die mogelijk deze prothesen hebben. Op andere protheses schijnt katoen of nylon gevonden te zijn.wat ik begrijp is dat inspectie gaat uitzoeken om welke serie het gaat..bah wat een toestand ging net zo goed allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ietsje wel.. Omdat de mevrouw van de fabriek zelf denkt en hoopt dat t mee gaat vallen... Maar goed toch knaagt t... Zal niet met n gerust hart slapen...

Denk dan gelijk hoe groot is t verband met t scheurtje in m'n kapsel onlangs... Maar goed, dat staat er waarschijnlijk los van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.