Ga naar inhoud

gaat operatie door als je je menstruatie hebt?


mickey

Aanbevolen berichten

Meestal moet je nog een boete betalen ook als je af zou bellen,want die chirurg enzo staan wel voor je klaar.

Alleen zou ik het er buiten op plannen,want een pretje is het niet natuurlijk,je bent toch ff helemaal van de kaart enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat je als anticonceptie gebruikt maar de pil kan je bvb eens door nemen .

Deed ik voorheen ook altijd en kan geen kwaad .

Heb het eens aan me'n gynecoloog gevraagt en volgens hem mag je dat zelfs het hele jaar door slikken .

Ik deed het 3 maand aan en stuk om dan gewoon me'n regels enkele dagen te hebben .

Nu heb ik Implanon want dat doornemen leverde me wel pijnlijke borsten op (voor de operatie - bv -welteverstaan) .

Dikke ps : als je de pil neemt ben je niet 100% veilig meer na de operatie omdat antibiotica een negatieve invloed heeft op pilgebruik . Mss staat je hoofd niet naar sex maar 't is maar dat je't weet :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

LOL,ik heb t expres zo uitgerekend dat ik t zkr weten NIET zou zijn,want dan voel ik me zo ziek ellendig slap en ongemakkelijk,dat ik dat dus ECHT niet wilde.

Ik was t lkkr NET geweest.:136:

Maar de operatie gaat dan idd gewoon door hoor.Is namelijk jouw probleem niet de hunne hihi.:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je toch ongesteld bent daar zou k gewoon een tampon erin doen en een onderbroek aan. de artsen zitten toch alleen aan je bovenlijf dus die merken het echt niet of jij ongesteld bent of niet hoor!.

zou t zelf nie prettig vinden en liever de pil doorslikken maar als je geen anticonceptie gebruikt, dan kan dat inderdaad niet.

het maakt die artsen verder niet uit hoor die merken er toch niets van, maar het is misschien na je bv wel lastig met jezelf schoonhouden enzo, je mag de eerste 48 uur niet douchen en je kunt ls je pech hebt moeilijk tussen je benen om je te wassen/verschonen ivm pijn.

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjit zeg... moet ik me hier ook al druk om gaan maken :angry:

26e operatie, en meestal rond 27e, 28e menstruatie :134:

Ook geen anticonceptie hier :mellow: Heb nog wel een pillenstrip liggen... zou ik hem speciaal voor 1 maand gaan slikken zodat ik hem door kan slikken eind volgende maand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi mii ze heeft geen pil :P

Persoonlijk zou ik geen tampon in doen, na de operatie moet je het ook verwisselen en ja als dat niet lukt wie doet het dan?

Gewoon wat dikker maand verbandje is ook gemakkelijk te verwisselen :D

Even bellen kan ook altijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pil door geslikt. Ik zag jhet helemaal niet zitten ongesteld op de operatietafel te moeten liggen.

En daarna dat gehanes met maandverband of ob leek me lastig en dat is het ook.

Ik ben blij dat ik het gedaan heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jakkie maandverband..... nee das helemaal nie fris.. als je daar zo ligt kun je lekker doorlekken...loopt het er allemaal naast ! :P

Je kunt bij de dokter een pilletje vragen.. dan kun je het ietsje opschuiven.. is handig voor als je niet aan de pil bent!

Ik kon alles zelf op de wc .. en anders weet ik zeker dat me vriend het voor me had gedaan met die tampons.... maandverband is echt smerig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt bij de dokter een pilletje vragen.. dan kun je het ietsje opschuiven.. is handig voor als je niet aan de pil bent!

Ik kon alles zelf op de wc .. en anders weet ik zeker dat me vriend het voor me had gedaan met die tampons.... maandverband is echt smerig

Oww dat pilletje ga ik vragen... zou het niets uitmaken voor de narcose? Mien twijfel :wacko:

Nee, maandverband zie ik idd ook niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zou m dan echt wel uitstellen ,gewoon eerlijk zeggen en dan afspraak laten verzetten naar een week eerder of later hoor.

Ik kon niet eens alleen naar de wc en ze lieten me niet gaan eer ik aandrang had om te plassen,nou ik thee drinken en toen maar

gezegd dat ik moest,naar de wc gestrompeld, met hulp van me man en de zuster,kon amper lopen, echt waar!

Voelde me echt zo debiel,bah.Laat staan als ik nog ff ongesteld zou zijn zeg,dan had ik echt een probleem gehad!! :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.