Ga naar inhoud

gaat operatie door als je je menstruatie hebt?


mickey

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Dit vroeg ik me dus ook af, ik heb sinds ik de pil niet meer slik best heftige menstruaties, lijkt me heel lastig om dan juist ongesteld te zijn. Ik ga mijn huisarts vragen of ik tegen de tijd van mijn operatie zo'n pilletje mag inderdaad vanwege de narcose, zo eentje die je menstruatie kan uitstellen. Ik slik de pil al een hele tijd niet meer, anders had ik die doorgeslikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzanne, de operatie gaat gewoon door, ik heb t gevraagd. Bij kwam t net goed uit. Ennuh schijnt dat je zo een stop pilletje beter niet kunt slikken, ben vergeten waarom maar t had niet veel goeds in de zin, volgens mij heeft iemand er al eens wat over geschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De primolut (die pil die je gebruikt voor het uitstellen van de menstruatie) mag je eigenlijk niet slikken als je een operatie ondergaat. Ivm het gevaar op trombose!! Dus als je hem aan je huisarts wilt vragen, wel even erbij zeggen dat het om een operatie gaat!

Dus dames, stel niet je menstruatie uit! Ze zijn wel wat gewend daar in de kliniek, buikpijn zul je niet hebben door alle pijnstillers die je moet slikken en gewoon een extra large maandverband! So what, er is toch niemand die je ziet die eerste dagen ;)

xx BB

tegelijkertijd gepost anma haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.