Ga naar inhoud

Boobies22 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ja inderdaad! Daarom ga ik ook liever rechtstreeks. Hoeveel jaar nazorg heb jij gedaan?

Ik krijg 450 cc links en 500 cc rechts, asymmetrie blijkbaar. Ben zelf wat steviger gebouwd en ik zou dan op een D cup uitkomen ongeveer. Ik zal morgen even wat foto's plaatsen van de passessie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw wat veel afgevallen, super goed! Logisch dat je je trakteert op een paar nieuwe boobs;)

We mogen samen aftellen want ik mag 13 oktober bij Frans Straten (wel via DG), laat het maar snel voorbij gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet een uur rijden naar nijmegen, maar heb het er voor over :P

Noraa wat leuk! Gaan we samen de herstel periode in :). Wat krijg jij? Hoeveel cc?

Sweety75 dan zal ik je die dag vast wel zien! Hoeveel cc krijg jij? Weet je al hoe laat je mag?

Wat ik begreep over die nazorg is als een implantaat draait of kapselvorming etc dan wordt dat vergoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw je bent echt veel afgevallen!!

Hier ook een trotse Frans boobs bezitter en ook 3 jaar nazorg!!

Kom zelf uit Nijmegen woon 10 min van de kliniek af was ideaal :-)

Succes met voorbereiden!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet een uur rijden naar nijmegen, maar heb het er voor over :P

Noraa wat leuk! Gaan we samen de herstel periode in :). Wat krijg jij? Hoeveel cc?

Sweety75 dan zal ik je die dag vast wel zien! Hoeveel cc krijg jij? Weet je al hoe laat je mag?

Wat ik begreep over die nazorg is als een implantaat draait of kapselvorming etc dan wordt dat vergoed.

Boobies22, we zullen elkaar vast wel zien. Ik moet om 9 uur aanwezig en word om 11 uur geopereerd. Moet 2 uur voor de operatie aanwezig zijn.

Ja ik had ook zoiets begrepen over de nazorg, dat als iets mis gaat de operatie word vergoed. Als het alleen om controles gaat dan hoeftvan mij geen 3 jaar nazorg.

Ik krijg 390cc en 345cc anatomisch.

Mino, voor mij is het ook 2 uur rijden naar de kliniek.

Mino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet hoe laat ik aan de beurt ben. Ik kon namelijk in eerste instantie niet terecht in oktober. En ik kon niet later want ik ga afstuderen, dan had ik 7 maanden moeten wachten. Dus super blij dat er nu nog een plekje was :D

Ik ga morgen even mailen wat het nou inhoudt die nazorg en dan zal ik het hier even vermelden!

@Gigi21 hoe is de ervaring bij jou? Alles goed gegaan? Goede 'maat' gekregen?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet hoe laat ik aan de beurt ben. Ik kon namelijk in eerste instantie niet terecht in oktober. En ik kon niet later want ik ga afstuderen, dan had ik 7 maanden moeten wachten. Dus super blij dat er nu nog een plekje was :D

Ik ga morgen even mailen wat het nou inhoudt die nazorg en dan zal ik het hier even vermelden!

@Gigi21 hoe is de ervaring bij jou? Alles goed gegaan? Goede 'maat' gekregen?:P

Oh wat fijn voor je dat je toch nog in okt terecht kan, ik had mijn afspraak al in juli gemaakt.

Thx dat je gaat mailen over het nazorg, ben benieuwd naar het antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Succces meiden!

frans is een topper + de verpleegkundige dames ook !

veel succes

ik ben in juni 2014 geholpen door frans van een 75a naar een 75D !!

over een aantal jaar wil ik voor de 600 CC gaan :D

ik heb nu 350cc hp rond dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Finallyboobies, hoe is het herstel bij jou gegaan? veel pijn? Ik las dat jij 18 was toen je werd geopereerd?

Heb je mensen in je omgeving verteld van de bv of hebben ze er naar gevraagd? ik neem aan dat het namelijk wel te zien is haha :P

Ik ben benieuwd als ik wordt geopereerd hoe mensen in mijn omgeving gaan reageren.

Heb je toevallig foto's die ik mag bekijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

@boobies22

Jaa klopt ik was pas 18 en stundente!

Het is mijn pijnloos verlopen gelukkig' enigste was met een beetje pijn opstaan! Omdat alles natuurlijk stijf was ik heb het maar een aantal mensen verteld! En het is niet iedereen opgevallen omdat ik altijd in losse truitjes of vestjes liep en dat doe ik nog steeds! Ik ben niet graag van het showen! Veel vrienden van mij weten nog steeds niet dat ik ze heb laten doen! Ik heb geen fotos meer online maar als veel meiden deze nog willen bekijken wil ik deze best weer online zetten!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik krijg aanstaande dinsdag al mijn boobs van Frans :).

Ben echt onwijs benieuwd hoe mijn herstel zal gaan en wat het uiteindelijke resultaat gaat worden, is toch weer bij iedereen anders. Heb al zeer veel mooie Straten boobs voorbij zien komen hier op t forum, dus ik kan niet wachten!

xx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet een uur rijden naar nijmegen, maar heb het er voor over :P

Noraa wat leuk! Gaan we samen de herstel periode in :). Wat krijg jij? Hoeveel cc?

Ik krijg 350 en 375cc. Vind t wel spannend, benieuwd hoe het gaat uitpakken! Vind het wel lastig inschatten hoor haha moet niet te klein zijn maar ook niet te groot. Werd net gebeld of ik niet 6 oktober al kon komen:p maar nu alles met mijn en mm vriends werk geregeld dus kwam niet handig uit. Nog eventjes geduld;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 350 en 375cc. Vind t wel spannend, benieuwd hoe het gaat uitpakken! Vind het wel lastig inschatten hoor haha moet niet te klein zijn maar ook niet te groot. Werd net gebeld of ik niet 6 oktober al kon komen:p maar nu alles met mijn en mm vriends werk geregeld dus kwam niet handig uit. Nog eventjes geduld;)

Ik kon ook al terecht op 5 oktober. Maar dan moest ik zo snel alles regelen haha.

Ik heb dat ook, niet te groot niet te klein. Dus ik vind het ook super spannend. Wil niet dat ik wakker wordt en denk, oohje ze zijn wel erg groot..

We zullen het zien!

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo spannend allemaal! We mogen allemaal achter elkaar geholpen worden ;)

Kunnen we tenminste ook veel steun vinden bij elkaar na de OK :D

xxx

Lin


@boobies22
Jaa klopt ik was pas 18 en stundente!
Het is mijn pijnloos verlopen gelukkig' enigste was met een beetje pijn opstaan! Omdat alles natuurlijk stijf was ik heb het maar een aantal mensen verteld! En het is niet iedereen opgevallen omdat ik altijd in losse truitjes of vestjes liep en dat doe ik nog steeds! Ik ben niet graag van het showen! Veel vrienden van mij weten nog steeds niet dat ik ze heb laten doen! Ik heb geen fotos meer online maar als veel meiden deze nog willen bekijken wil ik deze best weer online zetten!!

Groetjes

jaaaaaaaaaaa :D

haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat is ook zo. Straten zei van wat zou je erger vinden? Dat als je wakker wordt en je vind ze te groot, of ze zijn te klein?

Dan zou ik het erger vinden als ze toch te klein zijn. Dus hij zei van ja dat moet je voor t grootste kiezen waar je tussen twijfelde (ik twijfelde tussen 325/350 en 350/374).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kopt Noraa. Ik denk dat ik te klein ook erger zou vinden. Heel veel mensen krijgen rond de 375 cc en ik krijg 500cc. Ik snap dat het natuurlijk per persoon verschillend is en ik ben zelf ook wat steviger, maar het klinkt zo groot die 500 cc. :1bouncingboobs:

Ik heb trouwens even de kliniek gebeld over de nazorg en dit is er gezegd: wanneer je een complicatie krijgt binnen die 3 jaar dan wordt het vergoed. Mocht er kapselvorming optreden binnen die 3 jaar en je zou geopereerd moeten worden, dan is dat kosteloos. Dus samengevat: eigenlijk een verzekering voor 3 jaar mocht er iets fout gaan. :) Hoop dat jullie het zo ook snappen.

We zullen met zn alle veel steun aan elkaar hebben, datums dicht bij elkaar haha. :3:

Ik zou zeggen allemaal vast veel succes gewenst en ik ga jullie verslagen lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 350 en 375cc. Vind t wel spannend, benieuwd hoe het gaat uitpakken! Vind het wel lastig inschatten hoor haha moet niet te klein zijn maar ook niet te groot. Werd net gebeld of ik niet 6 oktober al kon komen:p maar nu alles met mijn en mm vriends werk geregeld dus kwam niet handig uit. Nog eventjes geduld;)

Haha ik werd ook al gebeld vandaag voor 6 oktober. Nou dat gaat em niet worden..alles al geregeld voor mn datum op 20 oktober

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Dat had ik nou dames ik werd wakker na mijn bv en ik zei tegen me moeder : zijn dit ze wat zijn ze klein! Mijn moeder vind het een prima maatje ik heb 350cc hp dual plane en heb een 75D !

Ik vind ze zelf te klein! Dus over een paar jaar als ik kinderen gehad heb etc ga ik echt voor de 600cc!

Maaar ik mag niet klagen ik mag blij wezen dat ik me boobies heb want hoeveel dames kunnen dit niet betalen?!

Dus dames mijn advies kies voor het grootste wat kan en jezelf wilt ik kon kiezen tussen 350 375 of 400 en frans adviseerde mij 350 ivm mijn lengte leeftijd enzovoort..

Ze passen inderdaad bij mijn lichaam en leeftijd! Andere vinden

Mijn borsten groot want die zien ze vanaf de voorkant en zijkant en ik vanaf de bovenkant natuurlijk haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeii Finallyboobies.

Ik heb met Dr Straten toen gesproken en hij zei tegen mij dat er 500cc in kan en dat 550cc al niet meer gaat lukken. Maar ik ben ook blij met de 500cc, heb nu niks en dan tenminste iets haha. En ja wie weet als ik ouder ben en kinderen heb etc etc, dan kan ik nog altijd kijken om een wissel te doen naar meer cc :)

En ja inderdaad, je ziet je eigen borsten natuurlijk van bovenaf en dat ziet er anders uit Hahah.

Ik heb met de passessie mijn moeder meegenomen en die zei dat het er mooi uitziet en dat het een heel verschil is. Ik zou zeggen laat eens wat foto's maken en kijk ze na een paar dagen eens door. Dan zul je denk ik toch wel zien dat ze groot zijn geworden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.