Ga naar inhoud

Boobies22 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn dat het nog steeds zo goed gaat met je herstel! Hier gaat t ook nog steeds top, maandag alweer aan t werk... Ook wel weer zin in, het weer en voornamelijk thuis zitten is niet echt mijn ding.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi. Het gaat nog steeds goed :)

En met jou? Zie je al resultaat?

Xx

Fijn dat het goed met je gaat...

Tevreden met het resultaat ?

Hier gaat het ook prima , is me echt allemaal mee gevallen .

Kan al redelijk goed recht op lopen , red me goed in huis .

Heb alleen het pech dat ik blaren van de drukbank heb .

Donderdag nadat de drains eruit zijn gegaan heeft de verpleegkundige deze losser erom gedaan .

Daardoor is toch wel zwelling ontstaan tussen de navel en het grote litteken ..

Zal eens kijken of ik vandaag de eerste na foto kan maken ...

Het kan 3 tot 6 maanden duren voordat het eindresultaat zichtbaar is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed met je gaat...

Tevreden met het resultaat ?

Hier gaat het ook prima , is me echt allemaal mee gevallen .

Kan al redelijk goed recht op lopen , red me goed in huis .

Heb alleen het pech dat ik blaren van de drukbank heb .

Donderdag nadat de drains eruit zijn gegaan heeft de verpleegkundige deze losser erom gedaan .

Daardoor is toch wel zwelling ontstaan tussen de navel en het grote litteken ..

Zal eens kijken of ik vandaag de eerste na foto kan maken ...

Het kan 3 tot 6 maanden duren voordat het eindresultaat zichtbaar is ..

Ah das balen die blaren! En die zwelling, is dat niet slecht voor het litteken?

Ik vind mijn resultaat nu al mooi, moet natuurlijk wel soepeler worden en zakken. Maar nu al een mooie maat, niet te groot en niet te klein

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah das balen die blaren! En die zwelling, is dat niet slecht voor het litteken?

Xx

Dat hoop ik uiteraard ook niet ...

Vond wel vandaag dat het wat soepeler aanvoelde , hoop dan ook dat het snel weg trekt .

Fijn dat je tevreden bent ..vond het op de foto,s ook al mooi natuurlijk ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

Ben vandaag 1 week en 1 dag po. Het gaat allemaal wel goed, alleen bukken en voorover buigen niet zo. Mag dat wel?

Vrijdag moet ik terug om de hechting af te laten knippen, spannend want lijkt me wel pijnlijk.

Medicijnen slik ik eigenlijk niet meer. Geen pijn dus geen medicijnen :)

Blij als ik bhs mag gaan shoppen! Kan nu al niet meer wachten. Hahah

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobiess22,

het afknippen van de hechtingsdraad doet totaal geen pijn, althans bij mij niet. Eerder het verwijderen van de pleister. Dus geen zorgen.

Lekker dat je geen pijn meer hebt. Het bukken en buigen voorover moet je eigenlijk niet doen, of je moet alles goed tegenhouden ;)

En geduld is een schone zaak, die 6 weken zijn zo voorbij.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobiess22,

het afknippen van de hechtingsdraad doet totaal geen pijn, althans bij mij niet. Eerder het verwijderen van de pleister. Dus geen zorgen.

Lekker dat je geen pijn meer hebt. Het bukken en buigen voorover moet je eigenlijk niet doen, of je moet alles goed tegenhouden ;)

En geduld is een schone zaak, die 6 weken zijn zo voorbij.

XX

Oeii ik buk de hele tijd al, dan doe ik dat maar niet meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Morgen twee weken po. Wat gaat de tijd snel!

Afgelopen vrijdag op controle geweest, er steekt aan beide kantje 1 knoopje uit. Die moet blijven zitten en lost blijkbaar vanzelf op.

Heb ook de borstband gekregen, vraag me af hoe strak die moet?

Heb der verder geen last van opzich, gelukkig!

Wel vraag ik me af of er nog meer meiden een opgezwollen buik hebben? Mn broeken zitten opeens strak.. Ojeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het super. Geen pijn, nergens last van.

Kreeg te horen bij de controle dat ik moet uitkijken met wat ik doe, juist omdat ik geen pijn heb. Dan ga ik teveel doen..

Enigste is kleren vinden waar je die band niet ziet haha. Veel sjaals dragen :)

En bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi meid! Heb alleen nog wel last van een soort spierpijn en soms trekt het nog wat bij de ene wond, maar die borst was kleiner dus is meer opgerekt. Als je bij mijn foto's ziet zie je dat er best nog wel verschil zit in m'n boobs dus soms maak ik me daar wel druk om..ben al weer aan het werk sinds donderdag, ben ook wel eens bang dat ik te veel doe.. Ja een leuke sjaal om doen of een leuke coltrui..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi meid! Heb alleen nog wel last van een soort spierpijn en soms trekt het nog wat bij de ene wond, maar die borst was kleiner dus is meer opgerekt. Als je bij mijn foto's ziet zie je dat er best nog wel verschil zit in m'n boobs dus soms maak ik me daar wel druk om..ben al weer aan het werk sinds donderdag, ben ook wel eens bang dat ik te veel doe.. Ja een leuke sjaal om doen of een leuke coltrui..

Coltrui.. Dan vermoord ik mezelf haha. Ik kan daar niet tegen zo'n ding in je nek.

Maar ik heb ook dat het bij mij nog ongelijk is. Ze henezen natuurlijk afzonderlijk van elkaar. En ik heb 450cc en 500c gekregen, dus de ene zit ook wat hoger dan de ander,

Komt allemaal goed!

Ze zien er al mooi uit van jou! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat zit idd niet lekker om je nek shirtje met ronde hals? Oke heb jij dus ook.. Ja soms maak ik mij er zorgen om, heb aan de ene kant 375 andere kant 420cc komt vast helemaal goed de pc zei donderdag ook na 6 weken kan je het pas echt goed zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Morgen twee weken po. Wat gaat de tijd snel!

Echt wel ...en dan leeft je zo lang naar de operatie datum toe ....en nu is het morgen al 2 weken geleden .

Fijn dat alles goed verloopt bij jou ...en idd nog lekker rustig aan doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.