Ga naar inhoud

Boobies22 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou gisteren was het zover. Het was me het dagje wel.

Om 05:00 uur de wekker gezet, want we moest om 05:45 uur aanrijden richting Kliniek Heyendael, moest mij op 07:15 uur melden. Opzich goed geslapen die nacht :).

Nou lekker in de auto die kant op, om 06:50 uur kwamen we aan, mooi op tijd. Naar de afdeling gegaan en daar mn kamer toegewezen gekregen.

Toen kwam de zuster (Desiree) langs om het een en ander door te spreken. Ook kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk toch als eerste mocht, want nummer 1 was nog niet op komen dagen.. Nou goed, ik lig nog lekker tv te kijken, want ik hoefde pas op 08:15 uur mn schortje aan te doen. Ga ik lekker naar de wc, komt de zuster binnenvliegen: Waar is ze? Ze moet met spoed naar de OK!

Ik op de wc; Uhh jaa ik kom eraan! Snel omkleden etc etc.

Aangekomen op de voorbehandelkamer werd ik dus als eerste geopereerd. Nog even een infuusje geprikt, waar ik toch best bang voor was, wat wel leuk verliep. De anesthesist zei namelijk, zo die zit erin, dus ik beweeg en toen spoot er allemaal bloed in de rondte. Had meneer het dopje nog niet dichtgedraaid. Haha :45:

Toen kwam Dr Straten om alles af te tekenen, ik was zo zenuwachtig dus heb zelf niet eens gekeken. Vervolgens hup meteen door naar de OK, want ja nummer 1 was er nog steeds niet.. Nou ik lekker in slaap gebracht, waar ik het meest zenuwachtig voor was, maar dat verliep goed. Leuke anesthesist ook :)

Toen werd ik wakker op de uitslaapkamer, wat dezelfde kamer is als de voorbehandelkamer. Blijkbaar was ik al wakker geweest 2x en had ik de pijn een 3 en toen een 5 gegeven (ik kan me er niks van herinneren). Wat ik wel kan herinneren is dat ik wakker werd met pijn rond een 7. Nou lekker even morfine ingespoten, maar even later was de pijn nog steeds een 6,5. Hopsekee weer een scheut morfine erbij.

Toen ik 'lekker' wakker was mocht ik terug naar mijn kamer, waar mijn ouders met smacht zaten te wachten. Maar ik was zo moe dat ik als een blok weer in slaap viel. Lekker gezellig haha

Ik werd daarna wakker en heb de Tv aangezet, waarna de zuster de kamer binnenkwam en moest lachen. Ze zei: zo jij ziet er lekker stoned uit :45: . Hahah van die morfine natuurlijk ;)

Mn ouders zijn toen naar de kamer gekomen en we hebben zowat de hele dag tv gekeken. Ohja ik heb nog een beschuitje en wat boterhammetjes gekregen, zoveel ik maar wilde. De zuster had mn temperatuur opgenomen, want ik had het zo warm. Blijk ik verhoging te hebben, 38,0.

En maar wachten tot Dr Straten kwam... Toen kwam Tanne opeens de kamer in lopen met een grote bos roze (!) bloemen.Wat super lief zeg!

Daarna nog een keer de temperatuur opgemeten en weer omhoog gegaan 38,1.

Nog even geplast en toen kwam rond kwart voor 5 eindelijk Dr Straten kijken. Gelukkig was mijn temperatuur niet zo'n groot probleem, maar moet het wel even in de gaten houden. Lekker in de auto naar huis gegaan, in de file natuurlijk hahah. Maar dat viel allemaal wel mee.

Thuis nog even wat tv gekeken en toen toch maar lekker naar bed gegaan. Ik heb goed geslapen vannacht en met de pijn valt het allemaal wel mee. Tot nu toe...

Vanavond een poging tot douche doen en dan eens even kijken zonder bh.. :1bouncingboobs:

xx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey wat een leuk verslagje! Hoe is het met je verhoging? Al wat gezakt? Goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik deed mijn bh zelf uit door de bandjes af te doen, sluiting op mijn borst draaien en huppakee.

Ik heb geen lekkere hand--oogcoordinatie dus doe het eigenlijk altijd zo.

Grappig om te lezen hoe anders het bij jou ging. Morfine? Pfff daar had ik de eerste dagen echt een moord voor gedaan.
Ik stond sowieso met een uurtje weer buiten haha.

Goed herstel! ik ben benieuwd naar de fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles goed verlopen dus maandag , ik vond de verpleging , anesthesist etc allemaal erg vriendelijk .

Was een druk dagje ook geloof ik maandag ...

En idd , een mooie bos bloemen gekregen ....

Succes met je herstel verder , ben erg benieuwd naar het resultaat ..

Wanneer moet je voor controle ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Even een update. Ben nu 3 dagen PO en het gaat best goed. Nauwelijks pijn, alleen bij het opstaan vanuit de bank eventjes. Verder heb ik het wel heel benauwd, heb de kliniek gebeld, maar het hoort erbij.

Foot's van 1 dag PO staan in mn album :)

Vanavond lekker in de douche en dan zal ik weer foto's maken.

Al met al had ik meer pijn verwacht, dus het valt m (nog) mee :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Even een update. Ben nu 3 dagen PO en het gaat best goed. Nauwelijks pijn, alleen bij het opstaan vanuit de bank eventjes. Verder heb ik het wel heel benauwd, heb de kliniek gebeld, maar het hoort erbij.

Foot's van 1 dag PO staan in mn album :)

Vanavond lekker in de douche en dan zal ik weer foto's maken.

Al met al had ik meer pijn verwacht, dus het valt m (nog) mee :P

Xx

Hoi boobies22, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Gelukkig valt de pijn mee voor jou. Bij mij valt het echt tegen, had minder pijn verwacht. Ik gebruik nog steeds de medicatie, als ik dat niet doe dan is het nog erger. Heb ook de borstband om, misschien maakt dat nog erger.

Fijne herstel verder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobies22, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Gelukkig valt de pijn mee voor jou. Bij mij valt het echt tegen, had minder pijn verwacht. Ik gebruik nog steeds de medicatie, als ik dat niet doe dan is het nog erger. Heb ook de borstband om, misschien maakt dat nog erger.

Fijne herstel verder x

Ah das balen zoveel pijn! Ik krijg de borstband bij de eerste controle, op vrijdag 23 oktober. :)

En die medicatie pak ik ook nog, ofja die celebrex in ieder geval, want die is ontstekingsremmend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah das balen zoveel pijn! Ik krijg de borstband bij de eerste controle, op vrijdag 23 oktober. :)

En die medicatie pak ik ook nog, ofja die celebrex in ieder geval, want die is ontstekingsremmend.

Hoe laat moet jij voor controle ?

Ik heb een afspraak vrijdag 23-10 om 14.00 uur staan :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobiess!! Hoe gaat het met jou?Fijn om te horen dat je niet zo veel last hebt! Ik ben al 8 dagen po en heb toch hier en daar hevige pijn((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.