Ga naar inhoud

Boobies22 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Boobies22, we zullen elkaar vast wel zien. Ik moet om 9 uur aanwezig en word om 11 uur geopereerd. Moet 2 uur voor de operatie aanwezig zijn.

Ja ik had ook zoiets begrepen over de nazorg, dat als iets mis gaat de operatie word vergoed. Als het alleen om controles gaat dan hoeftvan mij geen 3 jaar nazorg.

Ik krijg 390cc en 345cc anatomisch.

Mino, voor mij is het ook 2 uur rijden naar de kliniek.

Mino

Ik ga je even volgen, ik krijg ook 390 anatomisch in december ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben pas 6 weken PO maar kan me de bibbers van de dagen voor de operatie goed voor de geest halen. Maar als ik nu in de spiegel kijk ben ik heel blij dat ik de stap heb gezet en door Frans ben geholpen.

probeer de komende dagen leuke dingen te doen en goed te slapen ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blue. Ben goed zenuwachtig haha

@440cc. Ik ga zaterdag een dagje shoppen met mn moeder en zondag moet ik de hele dag werken. Dus heb afleiding en kan er dus niet aan denken :P

Ik slaap op het moment nog goed maar zaterdag denk ik niet meer whaha :P

Ik hoor veel meiden dat Frans twee verschillende cc's klaarlegt mocht het niet passen? Daar heeft hij niks over gezegd tegen mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobiess22,

Tegen mij had Frans daar ook niks over gezegd. Eerlijk gezegd overviel het mij enorm. Voor de operatie kijkt hij nog even naar je borsten. Hij vroeg aan mij; "hoeveel cc zullen we doen? Ik denk dat dit en dit het beste is..". En wat hij toen adviseerde waren meer CC dan dat we tijdens de consults hadden besproken. Het overviel mij toen, maar achteraf ben ik zelf super blij dat hij je nog de mogelijkheid biedt om te wisselen en om een advies te geven. Ik denk trouwens ook dat hij standaard voorraad heeft van verschillende maten.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobiess22,

Tegen mij had Frans daar ook niks over gezegd. Eerlijk gezegd overviel het mij enorm. Voor de operatie kijkt hij nog even naar je borsten. Hij vroeg aan mij; "hoeveel cc zullen we doen? Ik denk dat dit en dit het beste is..". En wat hij toen adviseerde waren meer CC dan dat we tijdens de consults hadden besproken. Het overviel mij toen, maar achteraf ben ik zelf super blij dat hij je nog de mogelijkheid biedt om te wisselen en om een advies te geven. Ik denk trouwens ook dat hij standaard voorraad heeft van verschillende maten.

Groetjes!

Ah oke. Dan bereid ik me daar vast op voor hahah.. Ik neem aan dat hij wel weet wat mij staat natuurlijk. Ik wil geen hele grote tieten, gewoon een mooie D cup. :D

Zie hier namelijk veel meiden met 500cc die op een F cup uitkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke. Dan bereid ik me daar vast op voor hahah.. Ik neem aan dat hij wel weet wat mij staat natuurlijk. Ik wil geen hele grote tieten, gewoon een mooie D cup. :D

Zie hier namelijk veel meiden met 500cc die op een F cup uitkomen..

Ja, ik heb 450cc en heb een E-cup nu. Super blij mee. Het ziet er trouwens wel anders uit dan een E-cup van natuurlijke borsten. Daarom wordt ook gezegd dat je beter niet voor te klein kunt gaan. Ik zat eerst namelijk zelf te denken aan 375cc en dat klinkt zoveel. Maar dan had ik ze zelf wel te klein gevonden. Het ligt er natuurlijk aan hoe je verder gebouwd bent ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben stevig gebouwd, altijd dik geweest en nu flink afgevallen (48kg), daaron staat mn buik niet op de foto haha.

Maargoed. Jij draagt een E cup bh neem ik aan? Maar hoe zien ze eruit dan? Uhm hoe zeg ik dat.. Welke maat lijkt het?

Wow! Ten eerste, wat een prestatie, super goed zeg!!

Ik draag inderdaad een E-cup bh.. Het is wat moeilijk te vergelijken met natuurlijke borsten. Ik heb twee vriendinnen met natuurlijke E-cup borsten, dat ziet er écht anders uit. Dat komt vooral omdat je ziet dat natuurlijke, grote borsten meer hangen (is logisch denk ik), als je siliconen hebt staan ze wat meer vooruit. In strakke kleding zie je het verschil (ik iig). Ik denk dat het er bij mij uitziet in kleding alsof ik een natuurlijke D-cup heb. Mijn zus heeft een natuurlijke D-cup en dat ziet er wel ongeveer hetzelfde uit in kleding (ook al heeft zij meer een "spleetje" in haar decollete en staan ze bij mij wat steviger en meer vooruit).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Ten eerste, wat een prestatie, super goed zeg!!

Ik draag inderdaad een E-cup bh.. Het is wat moeilijk te vergelijken met natuurlijke borsten. Ik heb twee vriendinnen met natuurlijke E-cup borsten, dat ziet er écht anders uit. Dat komt vooral omdat je ziet dat natuurlijke, grote borsten meer hangen (is logisch denk ik), als je siliconen hebt staan ze wat meer vooruit. In strakke kleding zie je het verschil (ik iig). Ik denk dat het er bij mij uitziet in kleding alsof ik een natuurlijke D-cup heb. Mijn zus heeft een natuurlijke D-cup en dat ziet er wel ongeveer hetzelfde uit in kleding (ook al heeft zij meer een "spleetje" in haar decollete en staan ze bij mij wat steviger en meer vooruit).

Bedankt voor je snelle reactie :P

Ik ga het zien waar ik op uit kom.

Alles beter dan wat ik nu heb :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeii Jeanette, ga jij ook bij straten? Ik moet er om 07:15 uur zijn. Lekker vroeg aanrijden, het is een uur rijden voor mij haha.

Wat is een bwc?

Yep , word maandag ook door Frans geopereerd .

Voor mij is het een half uur rijden ...

Een Bwc ..is idd een buikwand correctie , bij mij word de navel ook verplaatst ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekker dan. Ik ben net gebeld dat het 13 oktober wordt ipv 12 oktober. In verband met de OK planning of zoiets.

Lekker op tijd zeg.. Ik neem aan dat je de planning van te voren weet toch..

Ik ben er best verdrietig over, omdat ik me helemaal had ingesteld op maandag.

Nu moeten dus de mensen die mij brengen alles snel op het werk regelen om een andere dag vrij te krijgen.

Lekker dit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh... gelukkig is het opgelost! Heel veel succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend! Nieuw lichaam krijg je dan :) Succes!

Misschien zie ik je wel maandag!

xx

Dank je wel ..

Idd , misschien zien we elkaar wel .

Zo ...nog even wat verwarring , irritatie over de OP datum ...

Gelukkig is het toch bij maandag gebleven ...

Nog maar twee nachtjes slapen .... :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.