Ga naar inhoud

Boobies22 : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben 22 jaar oud en ik ben inmiddels 46 kilo afgevallen. Hierdoor zijn mijn boobs dus ook verdwenen met als resultaat een 80AA (niks meer dus), ik had een 80D.

Ik zat al 2 jaar te denken aan een borstvergroting en ben hier al een tijdje aan het rondkijken naar alle verhalen en foto's.

Op het moment heb ik de stap gezet om een consult aan te vragen bij Dr. Wilmink op 18 september en Diana Gabriels op 20 september. Zijn hier mensen die ervaring hebben met Dr. Wilmink? ik heb al heel veel gelezen over Diana Gabriels, hierover zijn ervaringen ook graag welkom!

Ik wil weer terug naar een 80D, ik ben 1,64m en weeg nog wel wat zwaarder. Is een 80D dan te groot/ te klein?

Verder lees ik veel over cc en over projectie, kan iemand mij uitleggen wat dit allemaal betekend?

Reacties zijn welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! Ben zelf ook bij Diana gabriels geweest maar ik ben geopereerd door dr straten. Daar ben ik heel tevreden over, vooral hij zegt wat goed bij je past! Ik denk persoonlijk niet dat 80d te groot is. Ik ben zelf 1.64 en weeg 68 kilo en heb een 75d. Het aantal cc is hoeveel er uiteindelijk ingaat. Als je hier even op forums kijkt dan zie je een topic waarin alles uitgelegd staat. Je kan ook in de kliniek vertellen hoe je wilt dat het eruit gaat zien en aan de hand daarvan bepaalt de arts wat mooi is bij jou.

Als je me toevoegd kun je bij mijn foto's kijken

Ik heb 400/425 cc mentor rond bight profile cohesive 1

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 46 kg afgevallen?! wat super goed! Heb jij even groot gelijk dat je jezelf op nieuwe boobs trakteert ;)

Is je omvang nu nog wel 80? Ik denk dat 80D helemaal niet te groot is hoor. Ik heb zelf 70F/G (dat is dan vergelijkbaar met 80D/E) bij 1.68.

Ik heb goede ervaringen bij Diana. Ik had mijn eerste consult meteen bij Dokter Straten, en dat is super goed bevallen.

Als je wilt spieken kan je me toevoegen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap 46 kilo, ik vond mijn 14 al heel wat. Maar 80 D is niet te groot voor jouw lichaam. Ik ben 1.69 en nu 59 kilo.

Ik ben heel tevreden met dr Straten. Alleen ben ik rechtstreeks naar hem gegaan. Ik ben 25 augustus geholpen en kreeg 440cc anatomische.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik ben zelf ook flink afgevallen, 56 kilo.

dat is ook de reden dat ik een borstvergroting neem had altijd een 85C en nu helemaal niets meer.

ik denk zeker niet dat 80D te groot zal zijn, wat ik op dit forum heb geleerd is je in ieder geval niet blind staren naar het aantal cc want dat valt bij iedereen anders.

bij mijn consult heeft Dr. Nio me laten passen zonder te zeggen welke cup of cc het is zodat ik puur zou kiezen op wat ik mooi vond, toen die daarna zei dat het 600cc was dacht ik ook woow das veel !

maar na lezen en foto's te hebben gezien hier is het zo verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor de reacties!. Zelf @Melan mijn omvang is nog wel 80, ligt eraan welke bh ik koop, want soms is het 75 en soms weer 80. Nu heb ik natuurlijk die super maximizers van de hunkemoller :12: en daar heb ik meestal toch wel 75, maar bij sommige modellen 80. dus het verschilt wel veel..

Even een vraagje voor de mensen die bij Diana zijn geweest. Zo'n eerste consult, is dat bij Diana of zit er een dokter bij? ik vraag me af wat er gebeurt op een consult :).

@sabjee mag ik vragen welke cup je nu hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste consult is met Diana tenzij jij er om vraagt dat je meteen bij PC van je keuze kan.
Maar als je eerst naar Diana gaat heb je wel een passessie extra! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei wat spannend! Ik kreeg te horen dat conische prothesen het beste zijn. Maar ik kan hier vrij weinig over vinden. De Dokter had me uitgelegd dat het er uit ziet als een soort vulkaan, dus een punt in het midden. Weet iemand hier meer over? Foto's?

En ik heb waarschijnlijk een voordeel :D Veel afgevallen dus mijn huid is al opgerekt en zal ik ook minder pijn hebben na de bv :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op dit forum. Ik ben trouwens een student van 22 jaar, 1,64m.

Ik ben afgelopen week bij Dr Wilmink geweest en hij raadt mij 375cc mp polyurethaan (zoiets) van Silimed aan, voor de spier. Dat is een prothese die gaat vastgroeien aan het weefsel en dus ook niet kan gaan draaien. Hij zei dat deze prothese al 4 jaar wordt gebruikt in Nederland. Is dat niet een beetje kort om te zeggen of ie goed is?

Afgelopen week ben ik ook bij Diana Gabriels geweest. Leuk consult. Kwam binnen en werd meteen gezegd; doe maar bloot!. Dat kwam voor mij een beetje raar en gehaast over. Hierna een lang en goed gesprek gehad met Diana en ze nam ook echt de tijd voor me. Ze raadt mij 500 cc aan Dual plane. Heb ook meteen een 3D filmpje laten maken. Staat in mijn galerij :)

Ze stuurt mij door naar Dr Schiettecatte, Dr Rysavy of Dr Keulers. Heb op dit moment nog geen keuze gemaakt.

Nu twijfel ik dus over het aantal cc's. Omdat er zo veel verschil zit in de twee adviezen. Ik heb op het moment een 80A en wil naar een 80D. Ik wil niet te groot uitkomen en dat het achteraf dus een 80F/G wordt!

Welke dokter raden jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Allemaal,

Ik ben al een aantal maanden hier aan het rondkijken op het forum. Ik zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar oud en ben 48 kg afgevallen, waardoor ik nu nog een 80A overheb. Ik had een 80D. Ik ben bij Diana Gabriels geweest, maar ik vond haar niet zo super overkomen. Daarom ben ik rechtstreeks naar Frans van Straten gegaan in kliniek Heyendael. Dit consult vond ik super goed! Hele aardige man, ook goed gekeken wat bij mij past en dat het niet te groot is etc.

Op 12 oktober is de operatie.

Ik zal in dit topic mijn verslag zetten! :)

Zijn er hier meer mensen met ervaringen bij Dr Straten.?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat veel afgevallen zeg!! Onwijs knap!

Ik ben ook bij Frans Straten geweest, eerst bij Diana op consult en toen besloten het toch via Heyendael zelf te doen, toch een fijner idee bij de pc zelf de nazorg te hebben!

Hoeveel cc krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.