Ga naar inhoud

brutale vraag: hoeveel kostten jullie nieuwe borsten?


MiekeW

Aanbevolen berichten

Voor degenen die het willen vertellen: Wat waren jullie kwijt voor de operatie? Bij welke kliniek of arts?

Welke kosten waren inbegrepen en welke kosten kwamen daar nog bij?

Ik lees veel verschilende bedragen op de sites van de klinieken en ziekenhuizen en ben benieuwd waar het verschil in zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

2600 Euro via Danielle Gabriel Google maar heeft stuk of 5 artsen die hun eigen specialiteiten hebben met plaatsen afhankelijk van ieder huidige situatie word gekeken welke arts beste bij je past alle artsen via Danielle staan goed aan geschreven

consult in gratis en kan zelfs in weekend ze zit zelf in Barendrecht ik word 5 september geopereerd Door hupkens in Amstelveen in voor mij wel 1,5 uur rijden maar lees hier van meerdere damens dat dit prima te doen is

Zou daar zeker op consult gaan aangezien er meerdere artsen beschikbaar zijn

Groetjes chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed topic.

Ik moet eerst nog een beetje sparen en twijfel tussen 3 klinieken. Alhoewel...Na veel lezen blijven er nog 2 over en daar weet ik de prijs al wel van (staat ook aangegeven op de sites).

Bij de Belgian Breast Clinic kost het €2595,- (incl. nazorg en levenslange garantie)

Kliniek Heyendaal of €2850,- of €2950,- (incl. 1 jaar nazorg en levenslange garantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2600 Dr. Straten via Diana Gabriels. Met ronde mentor protheses cohesie 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2600 Dr. Straten via Diana Gabriels. Met ronde mentor protheses cohesie 1.

2600 euro frans straten via diana gabriels ben morgen 6 weken po. Komen verder geen kosten overheen behalve bh s ;)

Hoe komt het dat het via Diana goedkoper is bij Frans? Waar zijn jullie geopereerd?

Ik zit zelf ook aan Frans te denken maar dan in zijn eigen kliniek. Daar kosten de Mentor prothesen €2950,- incl 1 jaar nazorg en levenslange garantie. Is dat via Diana ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3000 euro betaald bij dr. Plovier in Brussel. Inbegrepen: nazorg en BH. En, voor één jaar een gratis verzekering (daar zit alles in, ook als er bv iets met uw litteken niet goed loopt wordt alles door hen betaald) Nadien kan je u voor 60euro per jaar verzekeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe komt het dat het via Diana goedkoper is bij Frans? Waar zijn jullie geopereerd?

Ik zit zelf ook aan Frans te denken maar dan in zijn eigen kliniek. Daar kosten de Mentor prothesen €2950,- incl 1 jaar nazorg en levenslange garantie. Is dat via Diana ook zo?

Diana is een tussenpersoon. Zij heeft overeenkomsten met een aantal pc's waaronder frans. Een dag per week zit hij op woensdag in Barendrecht en heeft consults voor Diana. Consults via Diana zijn soms wel wat korter en gehaaster als ik het zo lees. Hoewel ik flink de tijd had bij Frans. En vaak lopen consults uit. Dus dan moet je langer wachten.

Diana heeft een aantal dingen gedaan waardoor ze korting kan doorbereken naar haar klanten. Waaronder groot inkopen van mentor prothesen (voor dus 5 pc's die met haar samen werken) en ze heeft 'goedkope' gebouwen waarin haar praktijk zit. Midden in een woonwijk.

Bij Diana heb je de garantie dat bij bepaald mate van kapselvorming een heroperatie vergoed krijgt. Binnen een jaar dacht ik. Maar dat zou je eens aan Fem hier op t forum moeten vragen. Die heeft dat allemaal goed opgeslagen ;) En opballe mentor prothesen heb je vanuit de fabrikant een levenslange garantie. Maar dat is puur de prothese, een heroperatie moet je dan wel zelf betalen. Contact met pc loopt allemaal via de werkneemsters van Diana. Afspraken gaan nog al eens mis als je alles op korte termijn plant bij haar. Maar ik plande alles maanden vooruit en dat ging prima.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe komt het dat het via Diana goedkoper is bij Frans? Waar zijn jullie geopereerd?

Ik zit zelf ook aan Frans te denken maar dan in zijn eigen kliniek. Daar kosten de Mentor prothesen €2950,- incl 1 jaar nazorg en levenslange garantie. Is dat via Diana ook zo?

Via Diana bij Frans is het 2600

Mijne 2900 bij Bruno DeMeyere in Gent. 825cc, daarboven betaal je volgens mij wel extra. SportBH leverde hij, deed Frans niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al zo vaak geopereerd aan m'n tieten volgens mij ben ik in totaal wel zo'n 25.000 euro of meer lichter door die grap maar ja ik rook niet en drink niet dus dat scheelt al heel wat in de portemonee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vlinder hahaha helemaal mee eens!!

2600 euro via Diana gabriels door Frans Straten geopereerd.

Maar daar blijft het niet bij... Sportbh's... Gewone bh's... Wat nieuwe kleding...

Jeetje ik blijf kopen!!! Hahaha :P:38:

Lingerie kopen is echt een nieuwe verslaving van me!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.