Ga naar inhoud

brutale vraag: hoeveel kostten jullie nieuwe borsten?


MiekeW

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een verschil in prijzen zeg..

Ik ga 12 jan naar dkt nio en ben erg benieuwd wat de kosten zullen worden.

Nou zie ik hier vaak 3100 bij dkt nio voorbij komen.. Is dit dan ook in parkkliniek?

En de kosten die ik op de site zie ( vorig jaar al ;-) zijn nog hetzelfde maar er komt er hier niet een over een met de kosten die op de site staan aangeven..

Zo lees ik hier ook dat de kosten ongeacht de aantal cc's hetzelfde zijn en staat er op de site dat er een toeslag van 750 euro wordt gerekend voor boven de 500cc

Ook ga ik voor een wissel ivm 10 jaar geleden, zwangerschappen en nu plooivorming... En als ik dan toch ga , gelijk wat groter..

Maar goed als ik uit ga van de prijzen op de site!!!

Dan zou ik voor prothese tussen de 3880- 4400 kwijt zijn

Dan komt er waarschijnlijk een toeslag van 750 bij

Bh 90

Misschien een band 35

Dat zijn geen prijzen die ik hier voorbij heb zien komen!!

Zijn er ook meiden die deze ervaringen hebben bij nio

En waarom / hoe komen jullie dan aan 3100..?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

€3500,00 bij dr De Meyere uit Sint Denijs Westrem.

Normaal 3000 maar met die k*t Btw 3500 geworden.

Alles tot 800cc dacht ik.

Operatie, medicijnen, bh voor na operatie, consult na operatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland ligt de prijs voor natrelle/mentor tussen de 4000 en 5000. Klinieken zoals diana gabriels doen het voor 2600. Toch moet je hiervoor uitkijken. Ik vraag mij af of ze wel mentor gebruiken. Daarnaast gebruikt ze zichzelf als merknaam terwijl ze geen arts is. De artsen die wel opereren onder haar naam hebben geen eigen praktijk en dat is vast met een reden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik ben het hier niet mee eens hoor. Diana werkt zeker wel met mentor, daar is geen twijfel over. De artsen waarmee ze samenwerkt zijn gerespecteerde chirurgen. Die vrijwel ook een eigen praktijk hebben. Ik ben via Diana geopereerd door dokter Straten. Ik vind persoonlijk dat hij toch wel de mooiste borsten maakt. . Hij werkt daarnaast ook in zijn eigen kliniek, heyendael. 

Of je ervoor kiest via Diana te gaan is een eigen keuze. Zij is geen arts, maar een consulente en zolang je dat goed in gedachten houdt is er geen enkel probleem.

Die 2600 euro waren voor mij de reden toch mijn droom uit te kunnen laten komen. 

Je kan zeggen over Diana wat je wil, maar de artsen afschilderen als kwakzalvers met malafide producten gaat me toch wel te ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou bij parkkliniek 4460 betalen voor monobloc hydrogel incl bh en nazorg.

Heb nu een consult afspraak gemaakt bij het OLVG. Ik weet niet hoe duur het daar ong zal zijn voor hydrogel protheses maar zal vast goedkoper zijn dan de parkkliniek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, Ik heb via Diana Gabriels 2600 euro betaald. Inclusief intakes en controles. Omdat ik ze toch te klein vind en ik een revisie nodig heb (scheve stand borsten helaas) ga ik gelijk voor een maatje groter. Hierdoor kom ik uiteindelijk toch op zo'n 3400 a 3500 euro uit, ervan uitgaande dat alles straks letterlijk rechttrekt :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2016om11:01 zei Angelsboobs:

bij dkt nio geweest in Parkkliniek
ik moet 3960 voor bv betalen.
750 toeslag boven de 500cc
90 voor de bh   totaal 4750 ( dit is dan incl de 50 consultkosten)

ik laat ook gelijk 3 moedervlekken weghalen vooral omdat er een in mijn gezicht zit. dit koste 375 extra 

Kost het consult altijd 50 euro? Ook bij een verwijsbrief van de huisarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mn verwijsbrief ingeleverd bij dr kappel daar kostte t 75 euro en moest ik het voorschieten.

Ik weet niet (en betwijfel eigenlijk) of je bij parkkliniek met een verwijsbrief het geld nog terug krijgt. Ze zeiden er nml niets over en vroegen er ook niet naar.

Als je je uiteindelijk laat opereren in de kliniek wordt t verrekend.

In t OLVG is t met verwijsbrief 'gratis'

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Daph_87:

Kost het consult altijd 50 euro? Ook bij een verwijsbrief van de huisarts?

 

1 uur geleden zei Suus2015:

Ik had mn verwijsbrief ingeleverd bij dr kappel daar kostte t 75 euro en moest ik het voorschieten.

Ik weet niet (en betwijfel eigenlijk) of je bij parkkliniek met een verwijsbrief het geld nog terug krijgt. Ze zeiden er nml niets over en vroegen er ook niet naar.

Als je je uiteindelijk laat opereren in de kliniek wordt t verrekend.

In t OLVG is t met verwijsbrief 'gratis'

Ik denk dat je in parkkliniek niet met verwijzing een vergoeding krijgt.. Ze zullen je doorsturen naar het ziekenhuis. ( dit denk ik he) voornamelijk omdat je in een privékliniek toch ook meer moet betalen.

en die 50 euro consult wordt berekend als je je binnen een half jaar daar laat opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.