Ga naar inhoud

brutale vraag: hoeveel kostten jullie nieuwe borsten?


MiekeW

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal Goed om te lezen dit!

Ik heb bewust voor Diana gekozen..heb nou eenmaal niet een geldboom, ben gezond en verder geen verkeerde dingen gehoord/gezien/ gelezen. Maar hou het wel bij, ik heb as vrijdag gesprek met dhr.frans van straten, zie goede ervaringen bij hem, waarom zou ie het in z'n eigen kliniek anders of beter doen?

15 september. Zal mij dag zijn..ik heb er een goed gevoel over maar blijf gezellig met jullie meelezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo.

ik zie dat een aantal dames hier een borstvergroting hebben gedaan via diana. ik ben zelf vmiddag in het maasstad geweest in rotterdam om protheses te passen, ik heb er nu 240 cc in zitten maar wil naar 500cc wie heeft hier ervaring mee. zou daar graag fotos van willen zien als dat mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch bij Frans Straten, kliniek Heyendael voor €3745.

Ik heb direct voor Frans gekozen omdat ik daar totaal niet het gevoel had een nummer te zijn, en het heel vertrouwd voelde. En de site van Diana mij afschrok met heel groot 'betaal je borsten per maand af' dat vond ik een beetje apart. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, en het zal voor veel mensen een uitkomst zijn, alleen niet voor mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

€3295. Frans Straten kliniek Heyendael zelf!!

Om het via Diana te doen heb ik nooit gewild, 1 omdat ik 10 min van de kliniek af woon 2 omdat het fijner vond om rechtstsreeks te doen!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Waar bestaan die prijsverschillen toch uit.

Bijv: veltman kliniek rond de 4600 euro

en Diana rond de 2600 euro

Diana is een tussenpersoon die een aantal dingen handig aanpakt zodat ze de prijs laag kan houden.

Zo bespaart zij op vastgoed ed. Een aantal PC hebben op vaste dagen bij haar spreekuur (zo zit dr. Straten op woensdag bij haar in Barendrecht, hij opereert in zijn eigen kliniek)

Nadeel bij Diana kan zijn dat het erg druk is, en je dan wat langere wachttijden hebt. Ik hoor veel over korte consults bij Diana, maar dat was bij mij niet het geval. Die lage prijs geld overigens alleen voor de ronde mentor protheses cohesie 1, anatomische zijn duurder. Zij werkt ook uitsluitend met mentor protheses. (maar die zijn dus wel gewoon erg goed!)

Waarom veldhuis zo duur is het ik geen idee van.... Je betaalt denk ik ook voor de naam en de kliniek zelf . Neem dr Nio Die is in het SLAZ goedkoper als in Parkkliniek. Hij levert toch bij beide het zelfde resultaat neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2650 voor ronde high profile van sebbin.

Bij beaucare in belgië 2 jaar geleden. denk dat de prijs nu zal veranderd zijn want er is nu 21% btw op ipv 6 % sinds 2015.

Zeer tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal bij van straten, via Diana, 3200, maar dat komt omdat ik anatomisch krijg en dat is duurder.

Heb overigens geen consult gehad bij Diana. Toen ik belde voor een afspraak heb ik aangegeven gelijk een consult bij van straten te willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3.900 voor anatomisch bij van onselen in het accz.

Mijn wissel kost 3.100 voor rond bij dokter nio in het slaz.

Ben benieuwd waarom je gaat wisselen van anatomisch naar rond? ( ik krijg anatomisch nl :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal Goed om te lezen dit!

Ik heb bewust voor Diana gekozen..heb nou eenmaal niet een geldboom, ben gezond en verder geen verkeerde dingen gehoord/gezien/ gelezen. Maar hou het wel bij, ik heb as vrijdag gesprek met dhr.frans van straten, zie goede ervaringen bij hem, waarom zou ie het in z'n eigen kliniek anders of beter doen?

15 september. Zal mij dag zijn..ik heb er een goed gevoel over maar blijf gezellig met jullie meelezen

xangelax ik sta ook ingepland voor 15 september bij dr.van Straten. Ben via Diana en ik krijg als het goed is 375cc rond. Ik heb dr vStraten nog niet gezien. Dat gaat volgende week gebeuren.

wellicht zie ik je in de uitslaapkamer☺?

Link naar reactie
Delen op andere sites

xangelax ik sta ook ingepland voor 15 september bij dr.van Straten. Ben via Diana en ik krijg als het goed is 375cc rond. Ik heb dr vStraten nog niet gezien. Dat gaat volgende week gebeuren.

wellicht zie ik je in de uitslaapkamer☺?

Hee ik ben vandaag gebeld ik mag een dagje eerder komen ( ik blij natuurlijk ) maar dan gaan we elkaar helaas niet zien..heel veel succes.. De zenuwen beginnen nu toe te slaan hè? hihi...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Angela, ik kan nog geen prive bericht sturen (te weinig gepost) maar ik las je po verslag. Ben blij voor je dat het allemaal meeviel. Mijn operatie is afgelast vanwege eerdere medische toestanden. Ik moet in een ziekenhuis geopereerd worden ipv prive kliniek. Ik ben nu een nieuwe chirurg aan het zoeken. Het is wel met een omweg maar ik geef niet op

Geniet van je boobies en een goede herstel

kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.