Ga naar inhoud

Zaneth : 26 mei 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iederen...hoe blij ben ik met mijn nieuwe borsten...hoe meer de dagen paseren...hoe mooi ze worden..

ik heb meer fotos genomen! wil je ze zien? vraag maar het ww...maar je moet/mag zeker eerlijk zijn en schijf maar wat je er van vindt! Dank u!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Robijn: ik ben ook :123:

Evelien: 330 onder de spier...

Pijn, heb ik niet meer, wel een beetje ongemaak als ik moet opstaan, maar val goed mee! en branderig gevoel af en toe...erg weinig eingelijk. Ik vind dat ik snel herstel. De wondjes zijn ook mooi aan het genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissLey

Hallo iederen...hoe blij ben ik met mijn nieuwe borsten...hoe meer de dagen paseren...hoe mooi ze worden..

ik heb meer fotos genomen! wil je ze zien? vraag maar het ww...maar je moet/mag zeker eerlijk zijn en schijf maar wat je er van vindt! Dank u!!!!

Ola,

zou ik ook je ww mogen om de foto's te bekijken. Ik heb binnenkort ook een afspraak bij dokter Damen maar ook bij een ander pc.

Alvast bedankt!

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, ik heb een vraagje....????????????????

ik ben past 2 weken aan het herstelen van mijn bv. Maar vanavond gaan we gaan eten met vrienden en ik vraag me af of ik mijn mooi t-shirt zou mogen fragen zonder mijn ZPORTBH, past niet, ziet er raar uit. Maar ben wel bang dat mijn boobies zullen op de grond vallen! hahahaha nee, maar ik wil wel voorzichtig zijn.

Wat zouden jullie doen? zonder bh een paar uren, of iets anders dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zaneth,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Ik zou je sportbh lekker nog even aanhouden. Ik denk dat je het daarna namelijk wel gaat voelen als je hem een paar uur niet heb aangehad.

Maar ik ben ook nieuwschierig geworden en zou graag de ww willen!

Groetjes Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik snap je frustraties he-le-maal, maar als ik jou was zou ik wel de bh aanhouden hoor. Je kan een sjaaltje omdoen om het te verbergen? ALS er wel iets misgaat, vergeef je het jezelf nooit. Veel plezier vanavond!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u!!! ben blij dat ik het aan jullie mag vragen! Want soms doen we zote dingen eh! Eingelijk wel, als iets gebeurt zal ik het nooit vergeten.

Ik heb een mooi t-shirt in mijn kast gevonden, mijn bh past goed, en eingelijk zie je ze ook heel mooi!!!!!!! ik ben zo trots op mijn boobies dat ik ze een beetje wil tonen :1big_boobs:

hahahha...geduld zaneth!!!!

Ik ben vandaag evenjes gaan slapen en ik kan goed slapen op mijn rechter kant, links ietske minder, maar het is wel goed, geen pijn, geen last!Ze worden ook minder hard.

En, nog iets, ik heb ergens gelezen dat een borst groter is dan de ander, ik heb dat ook. Rechter borst is groter dan de linker. Maar het was al zo voor de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed te lezen dat je toch een goede avond hebt gehad,en lekekr hebt gegeten :1bouncingboobs: met nog wel een ander leuk shirt,zo zie je maar,overal is een oplossing voor,hahahah

ja klopt,is vaak eerste weken,ongelijke ,herstellende borsten,en zeker als je het hiervoor ookal had,dan zal dat zeker nu zichtbaar zijn,het is tenslotte allemaal iets uitvergroot natuurlijk,

en nog iets,geen enkele borst is hetzelfde en gelijk hoor,dat zou uniek zijn :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iederen, vrijdag is al een maand geleden! dat gaat snel.

Mijn borsten zijn heel erg veranderd. Ze zijn zacht, doen bijna geen pijn meer.

Mijn vriend vond ze in het begin niet zo mooi, maar na 4 dagen dat hij mij niet gezien had omdat hij op reis was, vind hij ze mooi! hij is nu wel zot van! En herhaalt altijd: ze zijn groot schat!!!! hahahaha dan moet ik wel lachen, want vroegen zei hij: mijn borstjes, maar nu moet altijd corrigeren! En omdat ik klein ben, ben ik nu de kleine meisje met de grote borsten!

goed, ik laat een nieuwe fotos zien met mijn 2 nieuwe bh, mijn maat is 70 C (vroeger 70AA)

Ahhhh...hoe plezant is vrouw zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zaneth!

super dat het zo goed gaat al ! Mijn zijn ook al wat soepeler geworden .

En ook niet echt nog last van iets :)

Veranderd toch wel heel wat aan je vrouwelijkheid he zo borsten 1.gif Heb ik ook !

En dat je vriend er zo zot van is is de kers op de taart!

Waar blijven die foto's man ??? 1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif1bouncingboobs.gif hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hi!! iedereen

ik ben hier weer beland eh...ik heb een vraagje...mijn rechter borst doet raar, lans onder doet pijn, en als ik een gewoone bh draag word het erger met beugels dus, het is al... 3 maanden van de operatie.

Iemand met het zelfde gevoel. om te slapen is ook vervelend. ik wil niks negatief denken, wil denken dat de gewoone gang van de zaken is!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.