Ga naar inhoud

Zaneth : 26 mei 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Deze morgen heb ik mijn verslag gemaakt, maar mijn computer had een foutje en alles was weg!

Nog eens proberen...

Nacht 25 mei: Romantische nacht gehad met mijn vriend, we hebben over borsten bijna heel de nacht gesproken, gelachen en gekeken.

We gaan slapen maar natuurlijk, ZANETH KAN NIET... precies al een kind die de volgende dag op stap gaan met school of zo.

Ik sta vroeg op om mijn trein niet te missen, om 9u10 ben ik en Genk. Een beetje nat met die slecht weer, maar goed, ik ben in Genk!!

Ik ga binnen in de klinik, betalen, consultatie, enz.

De consultatie viel heel goed mee, ik had wel weinig vragen. Ik was al naar een ander pc geweest en door jullie, wist ik hoe en wat. Dus was gewoon meten en kiezen.

Ik heb gekozen voor 330cc, er was nog eentje maar ik had het gevoel dat ik ging klachen als ik dat had genomen...te klein.

Mijn idee was een C en met die ander had ik het gevoel van een Bje

Goed, alles gekozen, gemeten dan naar mijn kamer.

Na 15 minuten in mijn kamer, komen ze achter mij. (ik dacht: dat gaat snel!)

Ik lag op dat harde bed, de pc begon op mijn borsten te tekenen, anesthesis was ook bezig met mij en WEG WAS IK!

Toen ik wakker werd, AMAI!!! pijn dad ik had. MAAR pijn. Ik was heel de namiddag slecht.

Overgeven, pijn, kon niet goed leggen op bed...

Om 17u mocht ik naar mijn hotel, ze hebben een taxi gebeld voor mij.

In het hotel ik kon maar rusten en vloeken van de pijn.

Mijn vriend kwaam toe rond 21u, maar ik voelde het snel, ik deed niks anders dan slapen. Zo gaat de tijd snel.

Hij heeft alles gedaan voor mij, alles. En ik denk dat hij bezorgd was. Ik zag er niet goed uit. En het is de eerste keer dat hij me zo ziet...amai, de dag dat ik een kindje krijg van hem...ik ga een de 7de hemel zijn dan! jajajajaaj

Hij heeft het heel,heel heel goed gedaan. Thuis, naar bed, iets klein gegeten en slapen. Mijn vriend moest me helpen, en na een paar uren moest ik veranderen van positie, kon niet goed leggen. op naar toilet, dus hij heeft ook niet veel geslapen.

Vandaag: mijn vriend is naar de apothek geweest en na mijn medicatie, voel ik me een stuk beter. Nu wachten en rusten!

Bedankt voor alle berichten!! ik was blij dat ik niet alleen was!!! bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me nu iets af: waarom zie ik bepaalde vrouwen die na 1 of 2 dagen geen verband dragen rond de borsten? ik moet de mijne 10 dagen dragen...maar soms zie ik fotos van 1 of 2 dagen na de operatie al zonder verband en met bh :unsure:

Niet dat ik direct een bh wil gebruiken, ver van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Zaneth,

Ik heb helemaal geen verband gehad. Mijn plastisch chirurg werkt niet met verbanden,zodoende. Ook heb ik een plaatsing voor de borstspier.

Maar elke chirurg heeft zijn eigen mening over A: Verband, B: Band over de borst en C: de Sportbeha's... Sommige meiden die ik ken mochten na 3 weken hun sportbeha al uit.. Ik pas na 6 weken.. Niet dat ik daarvoor een ander aanwilde..

Succes met je herstel!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zaneth,

Dr Visser werkt ook niet met verband, had ook gelijk mn sport bh aan na mn bv

Na een week hoefde ik ook geen pleisters meer op de wondjes,

Elke pc werkt op zn eigen manier,

Is het bij jou nu wel via je tepelhof gegaan?

Voel jeje verder goed?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij is onder de borst. En ik voel me prima... pijn is weg, wel die harde en branderig gevoel.

Een borst is zachter dan de ander, maar het was al zo vanaf de 2 dag. linker zachter, rechter harder boven.

Ik ben gaan wandelen gisteren en vandaag en ze worden alle 2 hard en doen een beetje pijn. Maar als ik thuis ben valt beter mee.

Ik merk wel dat ik minder kan eten, en pas vandaag ben ik naar wc kunnen gaan.

Wat ik heel grappig vind is mijn kledij past niet, hahahaha..eerst een AA en nu plots C... het ziet er een beetje raar uit, precies als ik van een dag naar de ander dikker ben geworden. De mensen die het niet weten kijken ook een beetje.jajajaja

Zo veel zin om me te douchen.!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zaneth !

Hoe is het nu met je ? Ondertussen weer al 6 daagjes verder , gaat snel he ! smile.gif

Nog nieuwe fotootjes gemaakt ook?

Bij mij is dat branderig gevoel nu zo goed als weg . Wel nog dat mannetje aan de binnekant die aan mij linkertepel trekt 124.gif ...

Bij het opstaan smorgens ook al heeeeel wat beter , bijna geen stuwing meer !

Zelfde dokter, zelfde regels ! Ik mag ook nog niet de douche in , klote he !

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.