Ga naar inhoud

Zaneth : 26 mei 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik kan bijna niet wachten tot het zo ver is! Alles is geregeld MAAR....ik ga met de trein moeten gaan en terugkomen waarschijnlijk ook met de trein, mijn vriend kan niet achter mij gaan....hoe hebben jullie gedaan??? zou ik alleen mijn plan kunnen trekken????

als hij zou achter mij gaan, zou past rond 21u...en ik weet nog niet hoelaat zal ik daar moeten zijn en hoelaat zal ik buiten vliegen.... Ik heb al gebeld en om 18u moet iedereen weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi! Spannend hoor!

Mare, er moet sowieso de eerste 24 uur na de BV iemand bij je zijn, en bij de meeste klinieken moet verplicht iemand je ophalen. Sowieso voel je je echt nog niet 100% als je naar huis mag, je kunt niks tillen en bent nog dizzy van de narcose. Grote kans dat je ook pijn hebt. Alleen terug gaan lijkt me dus geen optie. Is er niemand anders die je op kan halen?

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Wow wat een dilemma!

Heb je verder niemand die met je mee kan gaan???

Lijkt me idd ook niet verstandig om dan al meteen in je eentje de trein in te stappen!

Kan je niks regelen met de kliniek???

Ben benieuwd, hoop dat je eruit komt! :(

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zaneth,

welkom, allen met de trein!! Zou ik echt niet doen mocht er onder weg wat gebeuren (flauwvallen misselijk of zo) kan niemand je helpen.

Kan je beter met een taxi gaan en dat die je thuis afzet maar ja dat kost een hoop geld denk ik.

veel suc6 ermee.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje,wat een gedoe

nee ik zou echt niet alleen met de trein gaan hoor,heen no problemo,maar terug,je voelt je mischien wel hondsberoerd,komt vaak genoeg voor als ik dat lees hier hoor,en over de pijn en stijfheid maar te zwijgen,en dan even alleen een trein instappen enzo,nee meid,zou ik anders aanpakken.

hoop wel dat je wat kunt regelen

greetzzz moontje.....sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok! bedank voor jullie antwoorden!

Nee, ik heb niemand anders, en ik zou ook niet graag dat andere mensen het zouden weten.... het is iets personelijk...

Ik zal eerst eens rond kijken of ik dicht bij de klinik kan blijven tot mijn vriend er is... een taxi lijk me geen oplossing, kost veel te veel (2 uur rijden)

(sorry voor de foutjes, het is niet mijn moedertaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een beetje gezocht op internet, en op de hoek is er een hotel, niet duur, waar ik kan wachten op mijn gemaak. Dus, het is in orde!

Gelukkig kan ik hier vragen, anders zou ik iets dom gedaan hebben.... dank u!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh erg fijn dat je toch nog tot een redelijke oplossing bent gekomen.

en ja,leuk is het mischien niet echt,maar wel verstandig natuurlijk.en een andere datum lijkt me in dit stadium ook niet rieel,omdat het al bijna is.

neem anders laptop mee,hihi kunnen wij klessen met je in het hotel ...LOL

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gedacht,had nog niet zo ver gedacht hoor!!! hahahahah ik weet niet, ik ben precies in de hemel...kan bijna niet denken, gewoon dromen met mijn nieuwe teten! hahahahahhahaha

Ik heb een 75 aa.....dus ik verwacht wel veel van mijn operatie. Hopelijk mag ik en c krijgen van de dr. Geen meloenen maar ze moger er zijn!

Ik heb ook een dochter, 3 jaar oud. En tijdens de borstvoeding was ik verlief op mijn borsten...maar na de borstvoeding.....jullie kennen het!

Ik zal iets laten weten hoor! grotjes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn droom word nu echt. Toen ik 19 of 20 was, kon ik maar dromen, echt dromen, toen woonde ik nog in mijn land en ik kon me zo iets niet permiteren door mijn kleine loon. Nu heb ik genoeg gespaard en mijn droom zal geen droom meer zijn!

Dat heb ik ook aan mijn vriend gezegt: vroeger was maar een droom en zo ging blijven...maar door hem en mijn spaarpotje...

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEWELDIG dat je droom nu ook uitkomt,en zekers als je al zolang spaart,dan verdien je het dubbel en dwars.

en des te belangrijker dus ook,dat je het anders aanpakt dan in de trein stappen,zou zonde zijn,als er iets misgaat dan he,toch?

nog ff aftellen eventjes.......yahoeeee!!!

p.s ik neem aan dat het 26 mei is he?want dan zet ik dan nog even in je titel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er weer met zo veel vragen. Ze komen allemaal als ik in bed ben en eingelijk moet slapen.

ik vraag het nu aan al de vrouwen die de bv al achter de rug hebben.

1. Als je in bed bent en je gaat op een kant kan liggen, gaan ze mee of blijven ze vast??? ik kan me dat niet voorstellen...

2. de sportive BH, wanneer moet ik het hebben voor of na de operatie??? mijn maat is nu 75AA, ik wil een mooie C maar, ja, de dokter veranderen alles op het laatste!

alvast voor jullie antwoorden...

Hoe dichter, hoe meer vragen dat ik krijg! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Zaneth

als ik lig,dan blijven ze nu nog staan,nu nog he,ben nog maar net 6weken po,en heb nu voor de spier,bij me dual plane ervaring was het nog erger,dan zaten ze muurvast.

als ik op me zij lig,dan komen ze naar binnen liggen zeg maar,dat heb ik al wel.

over de sportbh,ik moest hem de eerste keer zelf meenemen,had 2maten meegenomen,de gene die beste paste heben ze in de OK aangedaan,de andere ben ik gaan ruilen week na operatie.

bij de 2de keer kreeg ik bh van de kliniek.

waarom vraag je het niet aan de kliniek?of je zelf een bh moet meenemen,of vraag de andere dames die door dezelfde arts zijn geholpen,hoe dat bij hun ging.

sucses greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen als je op de spier hebt anders blijven ze muurvast op hun plek als heuvel.

Of je moet theezakjes hebben dat ze wel meebewegen als anders is geplaatst dan op de spier.

Maar vraag mij af meiden die boven de 500cc hebben de TRX protheses die lijken mij erg hard als 2 voetballen,

Of die wel mee bewegen al heb je op de spier...en je of je erin kan knijpen als echte tieten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig wel zachtte tieten je kan gewoon erin knijpen als echte tieten

en als ik loop schudden/wiebelen ze mee en ook als ik opzij lig vallen ze om ze blijven niet rechtop

.....ligt denk ik aan je merk en soort protheses..

Dus ik weet niet welke jij krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 10 jaar terug een bv gehad, ronde protheses voor de spier (ze worden binnenkort vervangen).

Mijn ervaring is dat in de loop van de jaren de protheses soepeler gaan bewegen. De eerste tijd waren 't inderdaad 2 balletjes en bleven ze staan als ik op mijn zij ging liggen. Later veranderde dat.

Als ik u op mijn rug ga liggen, vallen ze zelfs richting te oksel. Maar, zoals echte borsten zullen ze nooit helemaal wegvallen.

Waarschijnlijk krijg ik straks een dual plane plaatsing, dus dan wordt 't anders. Nou goed, zien we dan ook wel weer...

Over de bh: ik had een 2tal gekocht destijds en gevraagd of ik ze buiten de ruilperiode om nog kon ruilen ivm de operatie. Dat was geen probleem, weet ik nog. Ik heb toen eentje geruild voor een passende maat.

Datzelfde ga ik nu weer doen. En ik ga nu zeker voor eentje met een voorsluiting! Hahahaha, dat had ik de vorige keer niet. Jan en alleman moest me helpen om dat rotding uit te kunnen trekken (in den beginne!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik heb dual plane en ben pas 4 weken PO, maar als ik een beetje plat ga liggen/zitten zonder sportbeha, zakken ze al wat naar mn oksels. Ze blijven dus bij mij écht niet muurvast of rechtop staan!!! :wacko:

En de bovenkant is al best zacht, het voelt daar nu al als mn echte borsten, nu de onderkant nog.

Als je zelf een sportbeha moet meenemen: sportbeha hier kun je ze ook weer makkelijk en gratis omruilen voor andere maten :) misschien heb je er wat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze achter de spier en als ik op mijn zij lig zakken ze wel wat naar binnen (@Meloentje, ik heb geen theezakjes ;) ) en als ik beweeg dan bewegen ze ook gewoon mee met lopen/springen. Ze zijn zacht maar dat was niet gelijk na de operatie, toen waren ze hard. Het duurde wel even voor ze zachter werden. Als ik er in knijp zijn ze wel gewoon lekker zacht. Ik voel geen verschil

Maar het valt me op dat hoe langer ik ze heb, hoe meer ze nog veranderen. Eerst als ik op mijn rug lag, dan stonden mijn borsten gewoon 'omhoog' maar nu zakken ze ook wat naar de zijkant.

Dat van de bh weet ik niet, ik kreeg een sportbh van de kliniek en die heb ik 6 weken gebruikt. Gooide ik 'm 's avonds in de wasmachine en dan snel in de droogtrommel en dan had ik met 2 uur de bh weer aan. Het was ff een klus maar wou geen bh kopen omdat ik die na de 6 weken niet meer aan zou doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooohhww oepssssss sorry excella..... :67: , wat ik weet zeg ik dus dacht echt zo, dus niet hhuumm

tot nu toe wat ik heb gezien en gevoeld heb achter de spier wel zacht, maar ze blijven als heuvel en muurvast zitten,

met dual plane geen verstand van.

Gek joh valt toch bij iedereen anders uit dus..... :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga voor de aanbieding van wellness kliniek: Monobloc ® Silicone

Soft One van 205 cc tot 430 cc verder weet ik weinig...ik heb ze nog niet gezien.

Ik heb wel fotos van een vrouw en dat is mijn voorbeeld, zo wil ik ze hebben of zo gelijk mogelijk!! als ik die vrouw zou zien in het echt, ik zou haar borsten stelen....

nu, ik ga zo doen met de bh...2 verschillende maten, maar eerst ga ik bellen naar de kliniek om te vragen erover....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.