Ga naar inhoud

Hardlopen met hoeveel cc?


Aanbevolen berichten

Iemand nog een leuke sport die het proberen waard is? Ik wil eigenlijk weer gaan hardlopen maar het advies gekreven dit niet meer te gaan doen. Zit te denken om wat cardio te gaan doen, maar vindt de sportschool zo hopelijk saai.

Ga je met me mee op salsa dansen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooo sorry ik had met mijn vraag over salsa marjon en moeder door elkaar gehaald zie ik nu.

pff ik he net weer hardgelopen, zat voor mijn bv op 13km, in mei meegedaan met een 10,8km run.

en vandaag voor het eerst na de vakantie weer eens de schoenen aangetrokken. met pijn en moeite 5,5km. gadverdarre wat valt het dan tegen.

maar waar het hier om ging, de sport bh doet het fantastisch :)

als ik twee minuten loop zie ik die bult Marjon, denk maar niet dat ik er vandaag tegenop ging hoor. doe het alleeb als ik er echt zin in heb en meestal is dat niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag je van Nio ook niet met een super goede sport bh hardlopen? ik zag iemand hier voorbij komen (sorry eeet niet meer wie) die geen balletjes in een zakje heeft.

het vreselijk lelijke ding waar ik mee ren wordt zelfs gebruikt voor amazones met hele grote borsten, dan moet hardlopen toch ook kunnen?

of inderdaad zo'n harnas laten maken.

of.... tsja een andere hobby zoeken :)

Marjon, ik zie dat je in Groningen woont, ga in snelwandelen die f*&*^/ Kardingebult op, dan heb je je training er wel weer opzitten haha.

Is dat die panach... Voor amazones met hele grote borsten... Hhihihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort ook weer paar keer hardgelopen. Ik heb 400 cc erin zitten. Draag nu een hele strakke shock absorber sportbeha. En ik voel mijn vriendinnen niet bewegen! Zitten goed ingesnoerd in die strakke sportbeha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
3 uur geleden, Peeuwke zei:

Ik ben nog maar 16 dagen po van 2x 625cc maar van mijn chirurg mocht ik na 6 tot 8 weken weer lopen met een stevige bh. Ik moest gewoon rustig opbouwen en goed naar mijn lichaam luisteren. 

 

Ik heb 400cc en val niet onder de grote protheses maar ben na 6 weken weer gaan hardlopen. Gewoon met een shock absorber en dat ging goed. Na 8 weken weer sportschool en gaan zwemmen (borstcrawl). Tuurlijk, in het begin alles nog mondjesmaat maar van lieverlee zat ik met 3 maanden weer redelijk op niveau. Als ik niet meer zou mogen sporten, zou ik geen protheses willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.