Ga naar inhoud

Hardlopen met hoeveel cc?


Aanbevolen berichten

na advies van Nio om een andere sport als hardlopen te gaan zoeken blijf ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Wie is weer gaan hardlopen

Hoe snel na je bv

En hoeveel cc heb je?

Hoe pak jij je borsten in. Met band en bh?

Hoe lang loop je al weer en merk je dat je borsten er lelijker van worden? Gaan ze hangen? Of merk je helemaal niks!

Niet meer hardlopen zou toch wel een straf voor me zijn

Hoop iets van jullie te mogen horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben na 3 mnd weer voor t eerste geweest.

Heb een sport bh van hema aan met daaroverheen een sporttop soort bh zeg maar, mijn pc liefst een maat te klein pakken zodat t goed straks zit.

Geen last gehad daarna en voel ze ook niet bewegen. Ik heb 220cc voor de spier.

Enige nadeel dat na al die tijd niks doen je conditie echt 0 is!

Succes gr petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankxxx meiden,

Mag ik vragen aardbeitje? Ook door Nio dit advies gekregen?

Wat gebeurt er als je zwaardere protheses hebt? Gaat de boel dan hangen?

Wat is jou verteld?

Vind het geen drama, maar wel jammer en hoop eigenlijk vrouwen te treffen met grotere volumes die al langer toch weer hardlopen en geen negatieve resultaten bereiken.. Maar dat is misschien houvast om toch te mogen lopen zoeken!

Bye the way. Gefeliciteerd aardbeitje. Hoe lang moet je nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo echt... Slaap jij 'altijd/vaak' met sportbh .

Zou ik ook geen probleem vinden bye the way.

Ja wordt me wel helder, dat ze te zwaar zijn voor de huid.. En dat willen we niet... Ik heb dan maar 650, maar het hardlopen wel geadviseerd om niet meer te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of dit advies dan ook voor Zumba geldt? Ik doe dit nl 3 tot 4x per week en daarmee sta je ook 45 min. lang te springen. Ik draag daarbij wel altijd 2 (iets te kleine) shockabsorber run bh's over elkaar maar toch. 's Nachts draag ik ook altijd een operatiebh, ik heb dan wel niet zoveel cc's, maar als ik mijn pc mag geloven een hele slechte huid dus ik neem het zekere voor het onzekere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog een leuke sport die het proberen waard is? Ik wil eigenlijk weer gaan hardlopen maar het advies gekreven dit niet meer te gaan doen. Zit te denken om wat cardio te gaan doen, maar vindt de sportschool zo hopelijk saai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Ik krijg 500cc voor de spier valt dat dan ook onder de categorie: veel cc's?

Hoop toch echt wel dat ik nog regelmatig hard kan lopen, het is makkelijk je kan gaan wanneer je zin hebt en tijd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1500cc en doe nog steeds aan hardlopen. Ik ben dan ook niet van plan na mijn wissel te stoppen met hardlopen.

Uiteraard is een goede sport bh belangrijk.

Het hardlopen heeft geen nadelig effect op mijn borsten gehad.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan is dat de eerste bij wie ik het hoor haha bij mij was het wel erg nadelig en ook erg pijnlijk uiteindelijk.

Jou 1500cc zitten vast gekit ? Hahahahaha

X

Ik weet nog een hele leuke sport, maar ben daardoor wel zwanger geraakt hoe kan dat toch hahahahaha

Hahahahha maar dat is inderdaad wel een leuke sport! :P

Ik had altijd een shockabsorber maar die gaat niet meer passen nie, als ze die in een grotere maat hebben ga ik erg gelukkig worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Love boobies,

Heb je geen advies gekregen niet meer te lopen? En merk je helemaal niks aan je borsten nu je dan toch al maanden weer har loopt. Loop je intensief? Geen ballen in een netje? Gaat het niet hangen?

Hahaha Aardbeitje...

Jep is ook leuk sport... Maar daarnaast is hardlopen ook heerlijk... Fijn dat er meer wat open zijn over wat ze wel niet voor advies hebben gekregen.. Is toch erg wisselend... Ik moet in oktober nog terug op controle en ga het dan nog eens aankaarten... Als ik 10 jr kan hardlopen met redelijk resultaat en dan een wissel nodig hebben doe ik dat.. Tegen die tijd durf ik dan wel verder te kijken... Hardlopen is voor mij als een anti-depressiva... Maar goed kan er een andere sport voor gaan zoeken hoor.

Wil me graag beter informeren met ervaringen hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, hier nog een hardloper (en bokser).

ik val met mijn 470cc niet helemaal in de veel cc categorie maar wilde toch even reageren.

ik boks en ren weer sinds 4 weken na de bv voorzichtig, en na 5 weken weer vol op.

beide doe ik met een sport bh van panache, ik zweer bij dat ding!

de shock absorber ultimate running leek mij fantastisch maar die zat mij niet stevig genoeg, mijn vriendjes bleven wiebelen welke maat ik ook probeerde.

1 panache geprobeerd en ik ben echt om, er wiebelt niks, de banden zijn lekker stevig enik kan hem voor beide sporten prima gebruiken.

mocht er ooit een groot aantal cc in komen bij mij dan ook zeker tijdens het sporten weer een Panache!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog een leuke sport die het proberen waard is? Ik wil eigenlijk weer gaan hardlopen maar het advies gekreven dit niet meer te gaan doen. Zit te denken om wat cardio te gaan doen, maar vindt de sportschool zo hopelijk saai.

Jij dus ook advies niet meer te gaan hardlopen..

Wat vind je van fietsen!

En dan mountainbiken of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij dus ook advies niet meer te gaan hardlopen..

Wat vind je van fietsen!

En dan mountainbiken of zo?

Mountainbiken lijkt mij wel stoer, maar is denk ik wel veel leuker om met een groepje te gaan :)

Voordeel van hardlopen is dat je altijd je schoenen aan kunt doen en gaan, met een groepje moet je wat afspreken (of allemaal onverwacht tegelijk de behoefte om te mountainbiken hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 weken po maar daarnaast 1 week po van baarmoederverwijdering... Had de operaties kort op elkaar..

Dus nu NOG 5 weken niks.. En dan pas weer langzaam opbouwen...

Denk soms dat ik GEK wordt.

Pfffff tips welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag je van Nio ook niet met een super goede sport bh hardlopen? ik zag iemand hier voorbij komen (sorry eeet niet meer wie) die geen balletjes in een zakje heeft.

het vreselijk lelijke ding waar ik mee ren wordt zelfs gebruikt voor amazones met hele grote borsten, dan moet hardlopen toch ook kunnen?

of inderdaad zo'n harnas laten maken.

of.... tsja een andere hobby zoeken :)

Marjon, ik zie dat je in Groningen woont, ga in snelwandelen die f*&*^/ Kardingebult op, dan heb je je training er wel weer opzitten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag je van Nio ook niet met een super goede sport bh hardlopen? ik zag iemand hier voorbij komen (sorry eeet niet meer wie) die geen balletjes in een zakje heeft.

het vreselijk lelijke ding waar ik mee ren wordt zelfs gebruikt voor amazones met hele grote borsten, dan moet hardlopen toch ook kunnen?

of inderdaad zo'n harnas laten maken.

of.... tsja een andere hobby zoeken :)

Marjon, ik zie dat je in Groningen woont, ga in snelwandelen die f*&*^/ Kardingebult op, dan heb je je training er wel weer opzitten haha.

Ahahaha lekker bultje he hahaha

Maar ik ren alweer volop!

Aangezien ik sportverslaaf ben zal ik ook niet gaan stoppen :P

Ik heb die krengen mega vast gesnoerd met lopen,

anita sportbh, echt een draak zo goor strak! daarover een borstband en daarover een strakke sporttop...

Merk ook niks van de 800.

Ook slaap ik zonder bh.

Hangen doen ze ook niet..(nog niet:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.