Ga naar inhoud

Anoniem001: 2 dec 2010:Dkt B.De Meyere:Artemedis,Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Angela,bedankt voor je reactie bij mijn profiel.

Ik had gisteren ook al ff bij die van jou geneusd,zit idd 700cc in bij mij,heft me 4 bv"s gekost,drama verhaal,maar dat staat wel in mn topic.

Ben wel tevree met de vorm hoor en het feit dat ik nooit nergens last van heb gehad.

Heb jouw verhaal ook gelezen,ben niet zo een fanatieke reageerder bij iedereen,meer een stille lezer.

Maar ben wel erg nieuwsgierig naar jouw foto:s , zal ik je ww mogen?

Succes met je verdere herstel,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard direct even gekeken.

Fraai hoor! Je had ook een mooi/goed uitgangspunt,zie je toch altijd direct terug met een bv.

Ze zijn al ah indalen bij je en dat zal gewoon doorzetten met als resultaat mooie volle natuurlijk ogende boobs,je mag ze zeker met trots dragen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo 14 dgn PO :1bouncingboobs: en ik zie nu me boobies veranderen,

al is het nog niet heel veel,maar ze zitten nu niet meer zo hoog.

Volume gaat bij mij zeker meer na beneden wat ik heel mooi vindt en

straks helemaal met die hang erin,wel nieuwsgierig waar de projectie dan blijft.

Zullen deze anatomisch dan ook meegaan met je bewegingen of blijven ze op hun plaats zo?

Zou zo graag me jurkjes en strakke truitjes aan willen doen maar dat gaat nog niet,

zo'n gedoe met dat aan en uit trekken,

nog even geduld hebben hihi.

Ze mogen wel wat zachter worden want ze zijn nog steeds erg hard en bijelkaar

duwen dat zou ik nu nog niet aandurven,bang dat ze verschuiven en het kapselproces wordt

onderbroken.

Ik kan nog niet gaan smeren want ik heb nog kleine korstjes op de sneetjes zitten,die

moeten eerst weg,want ik wil wel straks mooie littenkens aan overhouden!

Verder heb ik kwaaltjes zoals ieder die wel heeft van uh steken in de borsten en

soms pijn bovenop,maar verder mag ik niet klagen hoor.

Wat ik wel als hinder ervaar nu is dat ik van uit me nek na me schouder links een soort

spierpijn ervaar wat trekt naar me arm en continu kippenvel heb over me hele lichaam.

Ben het gaan opzoeken maar vindt hier niet echt wat over,zal wel de narcose nog zijn ofzo.

Fijn om te lezen hoe ieder hier zijn eigen genezingsproces ervaart,

Het is toch eigenlijk niet niks zo'n bv,het brengt zoveel teweeg voor jezelf,

maar ook je partner en laat staan je omgeving!

Op na de komende week....

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een gezellig dagje uit

met me vrinedin,die is zo gek als een deur hihih :152: ,

dat gaat helemaal goed komen vandaag,we gaan de stad in!!

Here we come girls with the boobs :1boobs: haha,

Shoppen en terrasje pikken want ja eindelijk de zon schijnt. :101:

Wat hebben we het toch goed!!

:44::46::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag 3 weken PO en de week is weer omgevlogen. :)

Alles gaat eigenlijk goed qua vorm vind ik ze geweldig, maar ik ben niet zo tevree met

het aantal :( cc's!!!ik vind ze klein :1boobs: uitvallen bij mij en ik

overweeg om een hersteloperatie te laten doen.

de moeders op school verklaren me voor gek die zeggen ze zijn groot hoor!!

maar zo kijk ik er niet na,jammer genoeg.

en me man vindt het prima zo maar zegt als je echt niet tevree bent dan laat je ze maar

vergroten,gelukkig dat hij er wel achter staat.

dan komt het volgende,hoeveel cc zal ik dan gaan nemen? 450cc of 500cc daar ben ik nog niet over uit.

ik wacht nog af hoe ver ze gaan zakken enof ze veel veranderen,anders ben ik zo weer terug

bij de kliniek.

pfff vindt het toch wel lastig nu ik zie hoe het toch bij iedereen anders uitvalt die cc's

en dat maakt het er niet gemakkelijker op.

Me hoofd is er vol van pfff,doe ik het wel goed?

misschien even de tijd geven om alles te laten bezinken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles even laten bezinken is een heel goed plan.herken wel erg veel hoor,en begrijp je dan ook wel.

ik heb het ook steeds vlak na de operatie zelf al meteen,zo van nee niet weer zo klein uitgevallen,en dan zeggen andere,je moet het de tijd geven,yeh right,dan slinken ze ook nog eens.

en de hoeveelheid cc,s zou ik met je arts bespreken,leg je wens weer uit dan,en kijken wat hij zegt,noemt hij een aantal cc wat niet overeenkomt met wat jij wilt,zeg hem dat dan,ik wil dit en dat en is dat mogelijk.

hopenlijk is het een wind wat overwaait en ben je alsnog gelukkig over een tijdje

liefsss moon

p.s het zwemmen viel nog iets tegen,heb wel genoten,maar was nog erg gevoelig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Nou ik vind ze heel mooi hoor, en zeker niet klein! Maarja, 't is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt natuurlijk! Wens je veel wijsheid bij je beslissing!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Weet je toen ik bij kwam van de narcose had ik van wauw eindelijk me boobs!! :1bouncingboobs:

maar ik vond ze liggend al aan de kleine kant en ik had er meer van verwacht,

ik zei tegen me zelf geduld hebben hoor je bent net klaar,wacht eerst eens af!

Maar ik kennende heb eigenlijk heel weinig geduld en dat wordt nu behoorlijk op de proef gesteld hihihi.

Ja en dat bekende slinken daar heb ik ook last van,nu nog niet zo heel erg maar ben wel bang over

een maand of 2,dan hou ik voor mijn gevoel niks over.

Me vriendinnen en man zeggen wauw :131: ze zijn toch groot,maar ja die zijn gewend nog te kijken

vanuit me oude boezem en vinden dit al redelijk groot,misschien moet ik nu nog niet zo zeuren

maar ik had meer boezem verwacht,meer volume.

Teveel na foto's gekeken en tja ieder lichaam is anders, pakt het aantal cc's ook anders uit.

Met me pc had ik over dat ik een volle c-cup of d-cup wilde halen en tijdens de passessie die

ik 2keer gedaan heb kwam ik er achter dat ik wel voor groter wilde gaan.3keer de cc's veranderd heb uiteindelijk op die 375cc ben uitgekomen,maar nu vind ik ze toch klein.

Ik denk dat ik ga voor volgende week een afsp. maak voor terug na me pc. en kijken wat me mogelijkheden zijn.

Klaar ben ik er nog niet mee en laat het nog maar even bezinken... :41:

liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Nou ik vind ze heel mooi hoor, en zeker niet klein! Maarja, 't is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt natuurlijk! Wens je veel wijsheid bij je beslissing!

Liefs, :54:

Thanx Eefje,maar ik heb zo'n beeld voor me ogen he en dat is na mijn mening niet ver over eengekomen

wat ik eigenlijk wilde.Qua vorm vind ik ze geweldig hoor niks op aan te merken,gaat alleen om de grote.

Ik ga hier over goed nadenken wat ik ga besluiten en nog nu niet zo snel handelen hoewel ik dat wel graag

zou willen hoor.....

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar naar je eigen borsten zul je nooit kijken in de zin van wat groot (of toch heel weinig)

Zelfs toen ik een g had vond ik het normaal, het word gewoon iets dat bij je hoort.

Hou daar zeker rekening mee! in ieder geval ik vind ze helemaal niet klein!

Maar goed aan mijn mening heb je niks :2:

Ben benieuwd wat de pc gaat zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Wat balen dat je niet tevreden bent over de maat.

Heb je al een afspraak gemaakt? Anderen kijken er idd anders tegen aan. Ik heb ook al laten vallen dat mocht ik ooit voor een wissel gaan, ik wel een maat groter wil. Ik vind ze goed, maar het had gerust groter gemogen. Het is idd een teleurstellend als je een operatie ondergaat en het is niet geworden wat je gehoopt had. :( Ik hoop dat je een goed gesprek hebt met de pc, vraag me wel af wat ie kan doen? Ik bedoel, een nieuwe operatie, kost zo iets niet weer de volle hap? Ben ik wel benieuwd naar

Zou ik trouwens je ww mogen van je album?

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Angela,

Ik zie net dat je je borsten te klein vind geworden, maar ik kan je vertellen dat ik dat in het begin ook had! Ik vroeg aan mijn PC een C-cup....dus ik had al 1 bh gekocht...en dacht dat deze wel paste (tja ik heb altijd AA gehad, dus weet niet echt hoe een bh hoort te zitten).

Uiteindelijk afgelopen dinsdag naar de Hunkemoller gegaan. Ik ging met een 75C naar binnen en liep met een 70E naar buiten! Dat was wel even schikken :blush:

Moraal van het verhaal: Ik vond ze eerst ook veel te klein, maar uiteindelijk blijkt dat ik een E-cup heb! Phooeeehh.

Groetjes,

Nicole

P.s. Zou ik je foto's mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vliegt de tijd,ben nu 4 weken Po en ben nog steeds

alles aan het laten bezinken wat ik nu uiteindelijk ga doen.

Me boobs zijn nu voller geworden en zijn aan het zakken wat ik nu

wel heel mooi vind,tegelijkertijd zijn ze lekker zacht aan het worden

en kan ze nu bij elkaar drukken en dan is het toch WAUW! :1bouncingboobs: een mooie volle

boezem.Het is allemaal zo dubbel.....

Ik wil voor mezelf toch even het geduld opbrengen om te kijken hoe ze nu verder

ontwikkelen en ja in shirt zijn ze groot en heb dan een mooi delecote. :)

Maar ja hoe groot ik ze dan zou willen he,wat zou het nu voor mij opschieten met 500 cc erin,

kan daar nog geen voorstelling van maken,ik zie wel aan me boobs dat ik best de ruimte nog heb om bij te

vullen hihi.Ga het hier ook over hebben met me pc.

Verder gaat het herstel PRIMA :35: en zou zo weer kiezen om ze voor de spier te plaatsen,weinig ongemak en

kan weer alles doen,vandaag voor het eerst auto gereden,super,kan weer weg!niet meer afhankelijk

van andere.

Volgende stap is Sporten want dat heb ik wel gemist! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik vind ze hartstikke mooi :147: En ook groot :)

Maar twijfel is zo menselijk! Geef het in ieder geval een half jaar/ een jaar.. Dan is de uiteindelijke vorm toch wel het best zichtbaar?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel hoor! :67:

Ik vindt ze wel mooi hoor alleen ik vind

ze aan de kleine kant bij me,that's all hihihi.

Wachten doe ik nu toch wel want ik zie zoveel bij andere

dames dat ze nog groter,voller en breder worden dus

nog effe geduld opbrengen.

Op de foto's komen ze toch anders over vind ik zelf,

in het echt als ik erna kijk zijn ze kei prachtig :123:

Zal weer wat nieuwe foto's plaatsen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.