Ga naar inhoud

Anoniem001: 2 dec 2010:Dkt B.De Meyere:Artemedis,Gent


Aanbevolen berichten

hey dames

is dat normaal die van mij voelen zo koud aan brrrr :65: zou zo de sauna in willen gaan,misschien een kruik erbij? :)

vandaag een paar vervelende steken in me linkerborst ervaren en rechts is super gevoelig aiiii,

mag je ze eigenlijk al wat masseren ofzo?

Liefs Angela ;)

Hey Angela,

Heb ik ook hoor dat m'n boobs regelmatig ijskoud aanvoelen, lijken wel uit de koelkast te komen, hihi :152: denk dat er wel een warme kruik mag opleggen als je dat prettig vind!

Normaal mag je ruwe prothesen niet masseren, dat verstoort de kapselvorming, maar goed, sommige krijgen toch het advies van hun pc om ze te masseren, dus weet niet of jij het mag, wat zei je pc erover?

Vind trouwens je foto's heel mooi al hoor, ze zien er heel natuurlijk uit en passen je heel mooi qua maat! Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Angela,

ik zal je morgenvroeg even opnieuw eenmailtje sturen dan,gek dat het niet is aangekomen,heb gewoon via me hotmail terug gereageerd.komt goed,morgen ff opnieuw dan maar.

ben benieuwd naar je foto,s dus je raad me hint al,hahaha

verders,gaat het slapen en zo al een beetje beter?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angela,

ik zal je morgenvroeg even opnieuw eenmailtje sturen dan,gek dat het niet is aangekomen,heb gewoon via me hotmail terug gereageerd.komt goed,morgen ff opnieuw dan maar.

ben benieuwd naar je foto,s dus je raad me hint al,hahaha

verders,gaat het slapen en zo al een beetje beter?

greetzz moontje

hey moontje

Heb net intussen al me ww gestuurd en kan je spieken.

Nou het slapen daar heb ik geen problemen mee was al gewend op me rug te slapen alleen nu heb ik het eerlijk gezegd wel gehad.

en ook op de bank zitten helaas ben normaal een bezig bijtje en nu na niks dat is wel effe wennen!

Maaar uhh zou ik al kunnen gaan wandelen buiten of zal dat nog te vroeg zijn?Voel me best redelijk goed.

Wat zo grappig is dat als ik opsta en door het huis loop te sjorren dan gaan me handen automatisch na me boobies om ze vast te houden,ik wil niet dat ze zo schudden ofzo :3:

En volgens mij heeft het nu nog geen zin om mooie lingerie te kopen hoewel ik op die site van jou heb gekeken van die bikini's WAUW dan wil je wel heel erg graag :68: dat ze nog veel veranderen dus nog even geduld hebben he......

En ik zeg nu niet nooit meer een bv want wie weet wil ik wel later toch nog groter als deze weer zo gewoon lijken te worden hahaha maar eerst me buik!!

Ben jij trouwens er al over uit wat je gaat doen,Moontje?

Liefs Angela :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tralala,

Me man is net na livera gegaan en kon het niet laten

en heeft zo'n mooi setje van saph gekocht,paars met wit en een sexie broekie erbij.

Hij belde net op vanuit daar om te vragen na me maat en ik zei weet je dat nu nog niet??

Mannen he <_< ,maar wel lief hoor :52:

Dus zo dadelijk even passen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat voor maat heeft hij meegenomen,ooh ik denk dat ik al wel weet welk setje dat is,witte bh en lilla paarse touwtjes eroverheen,soortje web

of is het een andere.

hmmm ik kan me niet herinderen dat ik je ww heb en jje foto,s heb gezien.

afijn,ik ga nu ff je mail weer oopnieuw doen,ff verkorte versie dat wel hahaha was het gister helemaal vergeten,schaam schaam

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat voor maat heeft hij meegenomen,ooh ik denk dat ik al wel weet welk setje dat is,witte bh en lilla paarse touwtjes eroverheen,soortje web

of is het een andere.

hmmm ik kan me niet herinderen dat ik je ww heb en jje foto,s heb gezien.

afijn,ik ga nu ff je mail weer oopnieuw doen,ff verkorte versie dat wel hahaha was het gister helemaal vergeten,schaam schaam

liefsss moontje

hey moon

heb nu wel je verkorte versie gelezen he,wil jij nu een lipo of toch zo'n ultrashape behandeling?maar ik zal je foto's sturen van me buik dan kan je het

vergelijken met die van jou,maar ik denk dat de mijne wel slapper zal zijn,heb al die tijd niet

echt aan me buikspieren gewerkt grrr :30: nu dikke spijt!Lang leve de pc :127:

En me ventje had inderdaad die paarse met gevlamde stoffie meegenomen,die vond ik heel mooi,in de cup maat 80,d maar die

beugels pasten erniet goed omheen,te klein,ga morgen zelf wel mee terug daarna toe kan ik zelf daar

passen en gelijk een stuk of 3 meer meenemen hahaha.

Morgen de hechtingen eruit,gelukkig wordt gek van die jeuk! :6:

Liefs Angela, :D

ps stuur je me jou ww?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag er even uit geweest na een speelparadijs,maar pfffff :20: wat een drukte zeg,

daar word ik niet goed van,je kon je auto nog eens niet fatsoenlijk parkeren en dan wil

ik eigenlijk al weer na huis,maar ja, me zoon wil er nu ook effe dr uit.Voorzichtig lopen daar want ze rennen daar als gekken die kids,ik heb de hele tijd me boobs beschermd daar,misschien toch niet zo'n goed

plan om weg te gaan.

2 uurtjes gezeten,daar kwam het verlossende woord van me knul :59: ,of we na huis konden gaan want hij moest overal veel te lang in de rij staan om er ergens in te kunnen,daar is dan ok niks aan toch?

Bovendien van die vreselijke stoelen waar je dan op zit en niet fatsoenlijk achter over kan hangen en al dat gegaap van al die mensen om je heen bah!

Thuis gekomen had me man lekker gebak gehaald en hebben we lekker zitten smullen! :47:

Nu voel ik dat me beide borsten best zeer doen aan de zijkanten en ook weer bovenop pfff.

En dat rugslapen daar heb ik het nu ook wel mee gehad,wetend dat ik nog even moet doorzetten...

Ga zo maar even liggen,misschien toch maar meer rusten dan....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je net me ww gestuurt.

ja joh,dat is ene leuke van Sapph,heb ook zitten twijfelen hem te nemen,maak je een foto als je de juiste maat hebt?leuk!

nee ik wil een lipo,als dit mogelijk is dan hoor,op me nacontrole ga ik navraag doen.

liefsss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ben vanmorgen na de kliniek gegaan om me hechtingen eruit te laten halen.

Deze vepleegkundige herkende me nog van 2jaar geleden van me lipo(hoe is het mogelijk?) een hele lieve en vrolijke vrouw,

We gingen samen en me man mee na een kamertje toe,ik me borsten ondersteunen en andere mensen kijkend van,

die zal wel een bv hebben gehad hihi,maaar dat kan me niks schelen hoor!

Trouwens het maakt niet uit wanneer je na de kliniek gaat er is altijd drukte van mensen

en verpleegend personeel daar.

In het kamertje moest ik op de stoel gaan liggen en vuurde gelijk nog wat vragen op dr af.

Daar gingen de pleisters en de kleintjes eronder, beetje pijn,maar te doen.

Nu de hechtingen nog,maar die waren zo verwijderd,zaten wel nog wat vastgeplakt,dat was het enige wat zeer deed.

Ze kwam gelijk met een spiegel aan zodat ik het ook kon zien....

Tsjeempie :23: zeg wat een sneetjes en nog helemaal rood gekleurd,kan nou niet zeggen wauw dat ziet er mooi uit hoor.

Ik denk zo'n 4 a 5cm groot en daar waren die implantaten door gegaan,knap hoor!

Goed gedesinfecteerd en me bh weer aan en ik mag pas volgende week beginnen met littekencreme,vreemd ik lees hier dat sommigeal gelijk al daar mee konden beginnen,tja ieder kliniek zijn eigen instructies :9:

maar ze zei uitdrukkelijk volgende week en dan ook gelijk de littekens masseren,voorzichtig.

We zijn alles bijelkaar zo'n 15min. binnen geweest.

Bij de balie na effe voor de zekerheid nagecheckt waarom mijn eindcontrole pas half september plaats vindt.

Het antwoordt dat ze me gaven was om dan echt pas het uiteindelijke resultaat te kunnen beoordelen

en als er

tussendoor wat mocht zijn hoefde ik maar te bellen.

Zo weer na huis en o,ja ik mag wel me armen strekken na achteren voor de spierpijn en even los gooien,voorzichtig dan. ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Angela,

Nou dat is ook weer gebeurd dus! Ik vind het ook af en toe ook maar vreemd dat het per kliniek zoveel verschilt, maar het zal wel :)

Wanneer je de volgende controle bij jou? Ook na 8 weken of zoiets?

Liefs jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Nou dat is ook weer gebeurd dus! Ik vind het ook af en toe ook maar vreemd dat het per kliniek zoveel verschilt, maar het zal wel :)

Wanneer je de volgende controle bij jou? Ook na 8 weken of zoiets?

Liefs jennifer

Hey Jennifer

Ik heb nu geen controle meer bij mijn pc maar pas bij me eindcontrole op 15 september,

dus ik zal nog even moeten wachten ,dan vinden zij pas dat je het eindresultaat goed kunt zien. :1bouncingboobs:

Zo zie ik dat het bij elke kliniek toch anders verloopt.

In tussen ga ik me maar eens verdiepen wat ik allemmaal voor de zomer kan aanschaffen. :3::43:

Ik hou wel van doorzichtige stofjes en mooie,pikante lingerie :P ,dus dat zal wel nu goed gaan komen!

Liefs Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela!

Zelf heb ik ook interesse om eventueel een bv uit te laten voeren bij de Velthuiskliniek in Eindhoven. Mag ik aan jou vragen hoe je de algemene zorg daar vond? Waren de mensen aardig, was de hygiëne er goed, kreeg je veel informatie van je pc, etc.. ?

Misschien heb ik je topic niet goed doorgelezen en heb je dit alles al verteld hoor, dan mijn excuses :unsure:

Ik ben benieuwd!

En.. Zou ik misschien je foto's ook eens mogen zien? (Ben nog nieuw hier, en het voelt nog een beetje gek om aan iemand te vragen of ik haar borsten mag zien :blush: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat vliegt een week toch gauw om,eerst ben je zo zeuwachtig wanneer het gaat gebeuren,

dan onderga je je bv en dan is het elke dag genieten van je nieuwe lichaam!

Je raakt nu wel gewend aan je boobies, :1bouncingboobs: zeker omdat ik ze helemaal geweldig vindt.

Een wens die eindelijk vervuld wordt.Nu nog later een laatste stap en dat is me buik,eerst goed herstellen.

Het herstellen nu na 9 dgn po loopt heel vlot zonder erge toestanden,ik kan zelf veel doen in huis en ben zelfs al weer in de stad geweest,maar even dan,loeren in de lingeriezaakjes om alvast een kijkje te nemen.

Maar me man kon het niet laten en heeft alvast wat gekocht voor me. :53:

Het enige wat nu hindert is die vreselijke jeuk :24: aan de wondjes,maar dr wat opsmeren dat mag helaas nog niet,

ga straks wel even dat scrubben proberen schijnt te helpen heb ik gelezen dus het proberen waard.

Me rechterborst is duidelijk groter dan de linker maar dat zal wel goed komen,ik wacht nu eigenlijk wel op het indalen van

de implantaten dan is het gelijk weer een ander gezicht.Ook de tepels zijn super gevoelig en bij het geringste staan ze kei stijf.

Vandaag is me moeder langs geweest en die heeft het huis weer lekker laten ruiken,kan het slechts van me dochter verlangen

dat zij dat gaat doen, heeft ook haar vriendje en vakantie he.

Vanavond krijgen we gezellig vrienden op bezoek en jaaa die willen zien hoe het geworden is! :3:

Liefs Angela :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een behoorelijke dip!!

Kan wel de hele dag janken en om wat... :74::74:

Ben erg emotonieel en het geringste van me kids nu is effe teveel,

me man is werken heeft meestal beurzen in het weekend,die zie ik straks wel,

hoop dat hij me wat op kan vrolijken,lijkt wel op een stortbui na de bevallingen,pff

al die emoties,zeg!!

En al dit op moederdag,nou ik had me er wat anders voor gesteld,maar ja het zal er

wel bij horen,die traantjes.

Maar ik weet dat alles wel een ontlading zal zijn van heel dit bv gebeuren!

Als ik in de spiegel kijk voel ik me meer vrouw dan ooit en dat pakken ze me niet af,

ben er heel gelukig mee.

Tja misschien voel ik me morgen al weer beter,

Heb een barstende koppijn,

Liefs Angela :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angela,

:147: hoe kom je zo emotioneel? Van geluk dat je nu eindelijk grotere borsten hebt, of zou het nog iets kunnen zijn van de narcose?

En hoe reageerden je vrienden? Vonden ze het ook mooi geworden?

Die jeukende tepels zijn idd vervelend, doen ook pijn of niet? :124: trekt hopelijk snel weg.

Dat de ene borst wat groter is dan de ander hoeft nog niets te zeggen he? Ze zullen nog wat zakken en veranderen. Komt goed :48:

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angela,

:147: hoe kom je zo emotioneel? Van geluk dat je nu eindelijk grotere borsten hebt, of zou het nog iets kunnen zijn van de narcose?

En hoe reageerden je vrienden? Vonden ze het ook mooi geworden?

Die jeukende tepels zijn idd vervelend, doen ook pijn of niet? :124: trekt hopelijk snel weg.

Dat de ene borst wat groter is dan de ander hoeft nog niets te zeggen he? Ze zullen nog wat zakken en veranderen. Komt goed :48:

Liefs

Excella

:116:

Hey Exella

Het was gisteren net een rollercoaster van allerlei emoties,waarschijnlijk toch een na reactie van de narcose,

ik voelde me effe ook alleen(man werken op moederdag,kan nergens na toe,zucht) en dan kun je diep gaan in jezelf....maar ook emoties van geluk hoor want ik ben wel heel

erg blij met me bv,wist alleen niet zo dat ik er zo op kon reageren,tja ik kan het maar gehad hebben toch en het voelde net als na me bevallingen,vreemd kan het niet anders benoemen.

Mijn omgeving reageren heel positief en vinden het super en dapper dat ik het toch ben aangegaan en ik moet je zeggen zou het zo weer doen! Ze zijn ontzettend blij voor mij,sommige van hen weten al hoe lang ik dit al wil doorzetten.

Me moeder schoot wel effe in de lach, van zo hee dat zijn grote joekels,loopt dat wel prettig hihihi.

Andere zullen het pas zien als ik me zoon na school ga brengen na deze vakantie,zij leven ook zo mee met me.

Me linkerborst doet het meest pijnlijk vooral bovenaan, die rand he en steken,rechts is wel oke,

die tepels zijn nog steeds erg gevoelig maar dat zal wel afnemen hoop ik!!

Ik zie al dat ze wat gezakt zijn ten opzichte van de eerste foto's,goed teken.

Voel me echt happy ermee en dat is het belangrijkst!

Bedankt voor je lieve reactie!!

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je je vandaag wat beter voelt Angela

als je je ei kwijt wilt,ik heb een mailadres he,je weet me te vinden.

denk dat het er wel beetje bijhoort,je bent zolang na deze stap uitgekeken.

heb inmiddels al je mail beantwoord :6:

liefs moontje :116:

Hey Moontje

Thanx voor je berichtje!

Voel me vandaag echt weer stukken beter,gelukkig maar. :)

Ben net terug van shoppen,effe kunnen uitleven hihi,met me man.

Pashokje in samen....wat leuke bh's gepast. :3:

Kei gave tas gekregen(dat is mij tik) blue-rays aangeschaft,parfum en lekker gegeten mmmm ben gek op indisch!

Had genoeg van binnen zitten,poeh dat is niks voor mij.

Heerlijk dr uit!!maar toch nog effe me boobies vastgehouden.

Liefs Angela :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Leuk zeker, beha's passen? :D Welke maten heb je allemaal geprobeerd en welke zat het beste? Ook leuk om te doen is je oude beha's passen :3: Kan geen beha aantrekken zonder dat mn tepels erboven uit steken, geweldig die uitpuilende beha's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Angela

lekker man ff na buiten zal ook wel gek worden van dat binnen zitten

en wat fijn dat de mensen allemaal zo postief waren daar knap je natuurlijk ook wel lekker van op

wat heb jij een lieve vent als ik dat zo allemaal lees

geniet er lekker van :D

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt wel daar knap je van op!!en dan nog shoppen erbij,

heerlijk, enne ja ik heb echt een fijne vent die doet alles voor me hihihi

en we kennen mekaar nu dit jaar alweer 25jaar :55: ,tijd voor een leuk feestje voor ons zelf.

je zal je wel afvragen hoe oud is hij dan.........nou uhh hij is 48 en voelt zich nog

steeds achttien hahahahah :127:

grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zeker, beha's passen? :D Welke maten heb je allemaal geprobeerd en welke zat het beste? Ook leuk om te doen is je oude beha's passen :3: Kan geen beha aantrekken zonder dat mn tepels erboven uit steken, geweldig die uitpuilende beha's!

Jazeker we hebben samen veel gepast in dat kleine hokkie. en gelachen....

die verkoopster keek zo vanne wat moeten die twee daar doen??? :3:

Soms was 80,d te klein,die beugels passen er niet om heen en 80,e was net iets te groot,

maar dat is wel weer anders bij een andere zaak dus ik kan er nog niks van breien wat het

uiteindelijk gaat worden,maar ik kom van een lege b-cup af!

Die oude bh's passen van levenslange niet meer YES,die heb ik doorgegeven heel me collectie helaas,

maar me vriendin was er heel blij mee. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.