Ga naar inhoud

Anoniem001: 2 dec 2010:Dkt B.De Meyere:Artemedis,Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja Moon, dat sporten :43: heb ik wel heel erg gemist hahaha,

maar ben het nu druk aan het inhalen nog voor dat ik

op vakantie ga en daarna weer terug op de fiets.

Ja ik vindt me boobs ook helemaal geweldig :68: in me bikini en ook in

vele strakke truitjes waar ze nu eindelijk eens uitpuilen (dan al die vulling in bh's)

Weet je ik ben ook benieuwd na me voor foto's die de kliniek heeft gemaakt en vraag

die trouwens ook maar eens van me lipo die had ik nog eens niet,vergeten he,muts ;) die ik ben haha.

Ga je ook lekker op vakantie?

En jij hebt in het najaar toch controle voor een wissel en je buikie toch?

ben heel :) benieuwd wat het jou mag brengen.

Liefsss Angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Eefje, genieten dat doe ik zeker en ben er heel blij mee hoor :1bouncingboobs: .

Die bultjes zijn niet echt een ramp hoor maar zit er wel eraan te krabben hihi,

hoop dan ook misschien als ik veel in de zon lig dat ze uitdrogen ofzo en anders

maar eens flink scrubben dan helpt ook :)

En heb je ook plannen voor een vakantie? :)

Liefss Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angela,ja wij gana zekers ook op vakantie,heerlijk!

normaal gaan we naar portugal,maar dit jaar word het spanje,al ik ons ook wee rin portugal zie belanden hoor,ideaal he,een camper onder je bips :D

ja ik ga in najaar terug voor me wissel,en 1september ga ik voor me buikkie,denk dat ik toch voor een volledige bwc ga, :o

wil gewoon van die buik af en met sporten lukt het niet,ook wil ik nog iets met mre achterwerk doen,al weet ik nog niet hoe of wat :6:

in elk geval,ik ben nog niet klaar,voel me al herboren sinds me boobs,word straks weer 20 jajaahahahahhaha met al die ingrepen hier en daar :4:

ja leuk joh,je voorfoto,s altijd leuk terug te zien na lange tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jenn

Ja bij zit er 375cc in haha,kom van een lege b-cup (kijk maar eens

in me album)af

ben dus nu heel blij ermee :101: hoor, maar ik twijfel al een geruime

tijd of ik voor groter wil gaan,(denk dan aan 450cc of 500cc)dat blijft bij me spelen he.

Weet dan nog niet of het dan veel verschil uitmaakt :41: hoor.

Eerst nu genieten van me boobies :1bouncingboobs: en bij me eindcontrole in september kijk ik wat ik verder ga doen. :67:

Ik had je topic gelezen en jij bent ook voor een wissel gegaan,geweldig toch! :35:

Je had al hele mooie boobs(je avatar)en die zullen zeker nu met je nieuwe cc's wel helemaal

mooi zijn,ben je er tevreden mee? :)

grtjssss Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon

Nou wij zijn ook helemaal weg :) van portugal!Geweldige omgegeving en

mooie stranden, en lekker eten mmmmmm.

Wij zitten dan aan praia da rocha en albuifera,daar is zoveel te doen,

vooral op zee met de dolfijnen dat was een geweldige ervaring zeg. :101:

Dit jaar hebben we gekozen :D (geen zon vakantie die heb ik nu hier wel genoeg gehad haha)

voor een doe-vakantie,we gaan na jaaaa het zwarte woud in Duitsland waar we ook Frankrijk en

Zwitersland in kunnen en gaan veel activiteiten doen en genieten van de omgeving.

En later waarschijnlijk ook nog na Denemarken of Engeland zijn we nog niet uit hahaha.

Mijn consulten voor me bwc staan(wil ook lipo aan zijkanten en boven me billen) er en ga goed luisteren en kijken wat ik wil,ben toch

wel heel bang voor het litteken he ;) ,heb vaak een grote mond hier van da doe ik wel effe

maar als ik hier lees bij sommige en op het bwv forum is het niet niks en je moet er ruim ook een

jaar voor uitrekken voor het resultaat.

Dus ook hier zal ik geduld voor moeten opbrengen he,das moeilijk voor me. :4:

En ja voel me echt nog jong hoor :43: in me doen en laten hahaha,ben unne gek af en toe hahaha

maar wil graag een strak lichaam he en met sporten gaat niet alles weg, blij met de klinieken

die ons kunnen helpen he.

Stuur me voor foto's ook wel na je toe als ik die heb,zal wel schrikken zijn :20:

Groetjss Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik heb de wissel gedaan uit noodzaak he en daar UITERAARD gebruik van gemaakt om daar wat cc'tjes extra bij te stoppen :6:

Tot op heden ben ik niet kapot van het resultaat. Ik had dan ook een stel prachtige dames hiervoor, zoals je ziet op de foto. Maar ik heb het vetrouwen dat het goed komt........nu nog het geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ja Angela als we die artsen niet hadden he,hihi

ik ben zeker benieuwd naar je voor foto,s joh,vind altijd erg leuk te zien :rolleyes:

en nee klopt,met sporten gaat zeker niet alles eraf,ben het ermee eens,en je knokt er zo hard voor,maar goed,helaas,dan stap richting pc :1bouncingboobs:

ik wil me billen laten opvullen,maa ben me nog orienteren hoe,je hebt verschillende methoden enzo he

ik spreek je vast weer eens als je je foto,s hebt.

fijn weekend en vakantie inmiddels(hier dan)

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja klopt,of ik wil het met vetinjectie,s doen,of idd met siliconen

ben me nog inlezen en uitzoeken hoe en of wat,laat het jullie zeker horen hoor.

ja ik ben nog niet klaar,en ik geloof dat dat ineens uit een onverwachtdse hoek komt voor andere :blush:

maar ik wil dat best uitgebreid vertellen en doen hoor,geen probleem,maar zal dan in me eigen topic antwoorden enzo,anders vervuilen we Angela dr topic :D

dus voor vragen ff pb,en en of in me eigen topis graag....

heb gene geheimen :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Moon, ik zou kiezen voor mij eigen vetje erin te laten spuiten,

zo kunnen ze precies vullen hihi tot je de juiste hoevellheid ronding wilt hebben.

en daar waar ze je vetje weghalen,bv bij je heupen of buik ,dan bende er daar ook mooi

vanaf ;) .Het zal zeker wel een mooi resultaat geven,heb je al foto's daarvan gezien zelf :) over zo'n behandeling?

Kun je mooi bespreken met Bruno he wat je wensen zijn,ben benieuwd wat hij hier jou zal adviseren. :106:

Ik zit nu zelfs ook al aan de botox te denken bij me ogen,heb van die kraaiepootjes als ik lach,

en bij me voorhoofd,daar kan ik het ook wel gebruiken :3: ,alleen jammer dat je het toch wel 2keer per

jaar moet herhalen,valt zo weer terug in oorspronkelijke staat he,misschien dan nog wel erger :6: !Maar het

hoeft ook niet strak te staan,wel zo natuurlijk mogelijk he,kijk nu eens na die Megan Fox,zij zag er zo goed uit,maar nu na die laatste behandelingen in haar face herken haar niet eens meer,teveel van het goede!

Pfff :67: ,als ik zo kijk na mezelf wil ik nog het een en ander laten doen hoor,dus klaar ben ik nog niet haha.

En vlinder,tegenwoordig kun je met alles wat je zou willen doen aan je lichaam terecht bij de

klinieken,zij geven je wel advies of het mogelijk is of niet.(bv. je anus laten bleken hahaha is ook HOT) :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar.....bij wie zou je da kunnen laten doen dan? Ik viond dat niets voor in Nl eigenlijk....die doen al moeilijk over meer CCs in je boobs...laat staan bil inplantaten..en zou dat niet eng zitten enzo? lijkt me echt heel raar,tis ff wennen voor me hoor..:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Angela,

Heb net ook je nieuwe picjes gezien! :49: Je zit nu op 75F zag ik, wat zijn ze gegroeid zeg! Staat je heel mooi! :57: Ze zien er al heel natuurlijk uit! Ben je nu tevreden met de grootte, ik vind ze in ieder geval groot genoeg voor je hoor, heel mooi in verhouding. Geniet van ze! :55:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje :)

Ja ze zijn echt gegroeid :1bouncingboobs: he in een korte tijd hihi en

nu zie ik er een mooie hang erin en ze er heel natuurlijk uit,

heeft wel even geduurd maar vind ze nu helemaal te gek! :101:

Geduld werd wel bij mij effe op de proef gesteld.

Of ik tevreden ben met de grote zeg ik wel volmondig ja,maaaaaaaaaaaar :106:

ik wacht netjes me eindcontrole af in september met me pc en ga hier over

hebben over me eventuele wissel die ik graag zou willen(het komende jaar) en dan heb ik het over

500cc tot 600cc of dat bij mij geplaatst kan worden,en of het voor mij lichaam

te doen is natuurlijk,niet dat ze dadelijk tot aan me navel hangen he :107: (binnen een jaar).

Ik hou eigenlijk wel van grote boobs he :67: en ik vindt die van Moon en Jane helemaal te gek.

Ik weet dan niet of ik weer voor anatomisch zou gaan,mis me bolling wel van boven,

maar met bh's tover ik wel een mooi gleufie met bolling haha.

Genieten doe ik zeker,heb toch nu wel veel bekijks met me boobies. :68:

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angela

heb net je nieuwe pics weer is bekeken,en jeetje,als je ligt en vanaf onderen lijken ze erg BIG he,jeetje hihihi

ze misstaan je zekers niet,vind dat je het goed kan hebben de wat grotere/volle boobs :1bouncingboobs:

ik vind ze dan ook erg groot en mooi voor 375cc,als je die van mij zag,was een triest aangezicht :134: maar goed,jij had dan ook iets meer dan mij waarmee je gestart bent :141:

fijn te lezen dat je zelf ook dik tevreden bent ermee :136:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.