Ga naar inhoud

Nipje : 12 november 2015 : Dr. Nio : OLVG-West (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames, ik heb m'n boobies! Ik voel me nog ontzettend suf maar dat kan ook aan de medicatie liggen. Wat pijn betreft valt het opzich mee had het veel erger verwacht maar wie weet komt dat nog. Ik heb paracetamol gekregen, diflac en diazepam.

Als ik me vandaag wat helder voel plaats ik m'n verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed herstel nipje..ik ook.gisteren geopereerd...ook zoveel last van rommelende buik?en weinig eetlust?en de pijn?goed geslapen de eerste nacht?ik had last vd rug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik heb m'n boobies! Ik voel me nog ontzettend suf maar dat kan ook aan de medicatie liggen. Wat pijn betreft valt het opzich mee had het veel erger verwacht maar wie weet komt dat nog. Ik heb paracetamol gekregen, diflac en diazepam.

Als ik me vandaag wat helder voel plaats ik m'n verslag.

Wij wachten je verslag gewoon af wanneer je er aan toe bent :1:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn verslagje:

Ik kon de avond ervoor heel moeilijk in slaap vallen. Om drie uur snachts lag ik nog te woelen. Eenmaal in slaap gevallen ging m'n wekker af. Gek genoeg stond ik vol energie op en stond strak van de spanning. Klaar gemaakt en richting het slaz. Ik kwam om 8 uur aan en moest me toen melden, ik werd vervolgens naar m'n bed gebracht en moest daar wachten op de verpleegster.

De verpleegster gaf me een leuk pakkie met een doorschijnend slipje, hilarisch maar ach zat best lekker haha ze vertelde me dat ik pas om twaalf uur aan de beurt was. Kwam ergens goed uit dan had ik nog even de tijd om op het forum te kijken aangezien ik zat te twijfelen over de protheses en maat.

Elf uur mocht ik m'n mooie ziekenhuis lingerie aantrekken. En kort daar na kwam dr nio heel opgewekt en vroeg me en ben je der uit wat et gaat worden en toen hebben we het er kort over gehad en gaf hij aan dat de hydrogel bij mij niet aan te raden is omdat ik heel weinig tot geen borstweefsel heb dus dat ik erg ontevreden ga worden van de rimpeling. Dus toch gewoon voor de eurosilicone 85% gegaan.

Toen kwam het moment dat ik naar beneden mocht de verpleegster was zo aardig en heb echt met er gelachen wat m'n zenuwen veel goeds deed. Eenmaal beneden moest infuus geprikt worden waar ik overigens kippenvel van kreeg! Maar ze waren daar zo aardig en ik mocht in een van de anesthesist handen knijpen David nou ik heb achteraf m'n excuses maar aangeboden want volgensmij zaten m'n nagel afdrukken in z'n handen hahaha

Vervolgens werd ik naar de ok gebracht en het was daar onwijs koud. En kreeg een extra deken en vervolgens werd ik ondervraagd door dr nio wat ik kwam doen enz en toen kreeg ik zware pijnstilling en zag direct alles draaien dat was zo bizar en toen spoten ze de narcose der in en ineens werd ik wakker.

Eenmaal wakker was ik nog erg duizelig en lag ik te rillen van de kou waardoor ik een deken kreeg waar warme lucht in werd geblazen. Toen ik een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik daar lag voor nieuwe borsten en ging stiekem voelen of ze er al zaten. En jaa hoor daar waren de twee bobbels. Ik was zo bang dat 400cc alsnog te groot zou zijn en vroeg nio nog om wat kleiner te gaan maar hij rade me de 400 aan en achteraf geen spijt de maat is gevoelsmatig perfect!

Eenmaal terug op de afdeling mocht ik al gauw naar huis. Ik had weinig pijn meer wat spierpijn alsof ik de dag ervoor me heb uitgesloofd op de sportschool.

Eenmaal thuis en ik in bed lag voelde ik iets meer druk en wat lichtelijke pijn. Na m'n medicatie te hebben genomen viel ik al gauw inslaap.

Op m'n rug slapen is wat minder maar ik moet zeggen dat de pijn ontzettend mee valt en ik aardig veel kan doen maar ik durf niet helemaal omdat ik bang ben dat ik meer ga doen dan mag ondanks ik er geen last van heb.

Dr nio kwam nog wel het een en ander vertellen op de uitslaapkamer alleen ik was nog zo duizelig dat ik er niet beel van heb mee gekregen. Ik kan me herinneren dat hij iets over het douchen zei maar weet niet goed wanneer dit nou mocht.. Zijn er dames die bij nio zijn geweest en me kunnen vertellen wanneer alles nat mag worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alyssa

Ja ik heb wel last van een hoop vocht in m'n buik en als ik er op druk voel en hoor ik et wat bobbelen alsof er luchtbellen in zitten. Eetlust was eerste dag weg maar probeerde toch een Subway broodje naar binnen te werken alleen kwam die er dezelfde avond weer uit ondanks dat ik me niet misselijk voelde ofzo.

Heb daarna niet meer overgegeven en m'n eetlust is weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn om te horen meid!mijn eten kwam de eerste dag ook terug maar ik was ook echt misselijk!leuk verslagje.spoedig herstel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ik ben op donderdag geopereerd en ik mocht die zondag al douche.

Alles mag nat worden, je mag alleen niet in bad. De littekens mogen niet weken in het water.

Dus jij mag morgen al douche. En geloof me, dat is heerlijk! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat snap ik! Is echt heerlijk.

Ik zou wel even met iemand samen douche. Als dat mogelijk is natuurlijk ;).

Ik vond het best wel heel eng, om te douche. Zonder BH en het water erop.

Was uiteindelijk niks aan de hand hoor, maar vond het wel fijn dat mijn vriend er bij stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het douchen is niet bij iedereen hetzelfde.. Is het niet beter om Nio even te mailen, nipje? Je kunt het maar beter zeker weten, toch? Als je zijn emailadres niet hebt, stuur je me maar ff pb. Heb het in mijn archief zitten haha

Leuk verslag en fijn dat alles zo goed gegaan is.. Wel zonde van dat Subway broodje hihi..

Een goed herstel!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nipje, Fijn te lezen dat alles goed verlopen is.

Dr nio kwam nog wel het een en ander vertellen op de uitslaapkamer alleen ik was nog zo duizelig dat ik er niet beel van heb mee gekregen. Ik kan me herinneren dat hij iets over het douchen zei maar weet niet goed wanneer dit nou mocht..

Wie beoordeeld dan vlak voordat je naar huis gaat dat alles goed is?

Ik zou toch graag nog even een gesprek wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@puppie

Ja dat gesprek of nou ja praatje kreeg ik op de uitslaapkamer alleen was zo duizelig nog van de narcose en knikte enkel ja. Voor ik naar huis ging beoordeelde de zuster of ik me goed voelde mocht een plasje doen en richting huis.

@bb

Je had m'n z'n mail adres als een keer gegeven hihi alleen ik dacht als er zoveel nio boobs op het forum zijn vraag ik et hier wel. Heb nio intussen zovaal gemaild wil niet super irritant overkomen hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bb

Je had m'n z'n mail adres als een keer gegeven hihi alleen ik dacht als er zoveel nio boobs op het forum zijn vraag ik et hier wel. Heb nio intussen zovaal gemaild wil niet super irritant overkomen hahahah

oh ja! haha

Nee joh, je bent niet irritant. Dit zijn geen domme vragen toch?

Je kunt gewoon aangeven dat je doordat je waarschijnlijk nog niet zo wakker was als je er misschien uitzag, sommige dingen echt helemaal vergeten bent. En dat je het liever zeker weet :)

Vindt ie vast niet erg!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nipje, Fijn te lezen dat alles goed verlopen is.

Wie beoordeeld dan vlak voordat je naar huis gaat dat alles goed is?

Ik zou toch graag nog even een gesprek wil hebben.

Ik heb mijn pc helemaal niet gesproken! Niet ervoor en niet erna, afteken en in de o.k. zei hij welterusten en dat was het...was geen hele sympathieke man..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@puppie

Ja dat gesprek of nou ja praatje kreeg ik op de uitslaapkamer alleen was zo duizelig nog van de narcose en knikte enkel ja. Voor ik naar huis ging beoordeelde de zuster of ik me goed voelde mocht een plasje doen en richting huis.

Een beetje spookie. Ik wil toch graag vlak voordat ik vertrek gecontroleerd worden of de hechting goed zijn, geen voorteken van bloedingen, wie weet nog wat.

Had je het idee dat de zuster kundig was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker de zuster was erg kundig en erg zorgzaam. Ze kwam om de haverklap checken hoe het met me ging en temp meten. Nio komt niet voor vertrek kijken maar de zuster controleert uiteraard wel, zo heeft ze nog naar de pleister op m'n hechting gekeken en gaf aan dat die er van zelf af zou vallen.

Ik ben erg tevreden hoe de zorg allemaal is gegaan. Je wordt echt op je gemak gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.