Ga naar inhoud

Nipje : 12 november 2015 : Dr. Nio : OLVG-West (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Hello allemaal,

Ik ben niet helemaal nieuw ik lees al een poosje stilletjes mee. Ik heb al eens een consult gehad bij dr niessen. Ik had zelfs een datum alleen een week voor de datum kwam ik er achter zwanger te zijn waardoor het allemaal niet door kon gaan. Het was een beetje dubbel ik was ergens opgelucht dat het niet doorging terwijl ik toch echt graag niet meer plat door et leven wil hihi

De reden dat het niet door gaan van de operatie een oplichting was is omdat ik niet helemaal was overtuigd tijdens het consult. M'n ervaring was dat alles die dag een beetje houterig verliep en we het niet helemaal eens waren met de hoeveelheid cc

De pc gaf aan dat er max 275 cc bij me paste omdat hij me niet het type vond voor te grote. Ik had die dag toevallig een pantalon aan en was voor hem te net gekleed dat is tenminste waar het opneer kwam. Hoe dan ook liet ik het erbij want wilde dol graag vorsten beter iets dan niets dacht ik.

Nu na de bevalling en maanden van borstvoeding ben ik weer terug bij af. En las ik dat pc nio voor de grotere cc is. Nu wil ik geen extreem grote borsten maar et liefst een cup D. Ik ben zelf 168 en weeg 54 kgmisschien dat dat ook een reden zou hebben meegespeeld voor pc niessen dat hij niet meer cc wilde.

Verder ben ik toch tegen wat andere vragen aangelopen.. Ik heb namelijk het liefst natuurlijk oogende borsten en ben zo benieuwd hoe het aanvoelt na een borstvergroting ik ben namelijk erg bang dat ik spijt ga krijgen omdat m'n borsten na een bv zo hard en onnatuurlijk aanvoelen. Of dat je de prothese kunt voelen zitten.

Verder ben ik er nog niet overuit wat voor prothese ik zou willen hebben omdat ik nog niet de verschillen en eindresultaten ken. Maar ik hoop wijzer te worden van deze forum.

Nu weten jullie een beetje hoe mijn situatie is en wie weet kunnen we vriendinnetjes worden en leer ik nog et een en ander:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom hier Nipje! :D

Zoiezo zou ik je aanraden een aantal consulten in te plannen en te kijken wat verschillende pc's aanraden je aanraden. Nio is inderdaad een erg gewilde pc hier op het forum, en heeft al prachtige resultaten geleverd zover ik heb kunnen zien! Ook heb ik al vaak gelezen dat hij echt goed naar je wensen luistert, dus je zal bij hem denk ik niet snel op een te kleine cupmaat uitkomen! ;)

Zover ik op dit forum heb meegekregen krijgen de meeste dames die een natuurlijk resultaat willen anatomische voor de spier/ dual plane (kan beide door de natuurlijke vorm van deze prothesen) of ronde prothesen dual plane (waardoor het er ook natuurlijk uit ziet doordat de spier er gedeeltelijk overheen zit). Tegenwordig zijn er ook zoveel verschillende soorten prothesen (verschillende profielen, merken, etc) dat het moeilijk is om te zeggen wat bij jou het beste past. Ik zou dus zeggen: ga lekker op verschillende consulten en laat je maar lekker informeren en passen, zodat je een beetje een beeld krijgt wat je graag zou willen qua grootte.

Veel succes met alles uitzoeken! Spannend! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben natuurijk geen pc dus ik kan niet met zekerheid zeggen wat bij jou het natuurlijkste resultaat gaat opleveren, maar ik heb al op meerdere forums/ sites gelezen dat zolang de prothese voor de spier geplaatst kan worden (alleen als je genoeg borstweefstel van jezelf hebt, dit kan de pc bepalen), dit het natuurlijkste resultaat geeft aangezien je eigen borstweefsel normaal gezien ook voor je borstspier zit. Echter, bij te weinig borstweefsel zou je randen kunnen gaan zien als de prothese voor de spier is geplaatst, en dan plaatsen pc's de prothese dus ook liever achter de spier/ dual plane. Ik heb van beide technieken al hele mooie resulaten gezien hoor! Ik had zelf genoeg borstweefsel, dus bij mij zijn mijn prothesen voor mijn borstspier geplaatst. Ook zag ik het niet echt zitten dat er onnodig in mijn borstspier zou gesneden worden, dit vond ik geen fijn idee, maar dat is natuurlijk mijn eigen mening en angst haha ;)

Natuurlijk mag je me toevoegen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug! ;)

Ik denk dat je hier idd heel veel info kunt vinden. En natuurlijk ook door verschillende consulten in te plannen. Ik ben zelf door Frans Straten geopereerd, maar heb hier op t forum alleen maar goede verhalen gelezen over Nio!

Iig veel succes met je zoektocht naar de juiste pc en het juiste aantal cc! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis,

wat goed dat je er alsnog voor gaat, ik snap dat je in eerste instantie opgelucht was, je moet je ook zeker niet laten opereren als je je er niet fijn bij voelt!

Wat voor implantaten en hoe ze geplaatst worden hangt helemaal af van de borsten die je nu al hebt, hoe ze zijn, de vorm, het eigen weefsel de dikte van je huid, dat soort dingen.

Bij de een staat onder de spier juist natuurlijker en bij de ander juist op de spier, sommige meiden hebben juist meer baat bij ronde prothese's terwijl bij andere anatomische een natuurlijker resultaat geven.

Uiteraard als je al voorkeuren heb kan je dat aangeven bij je PC hij kan je dan ook inlichten wat dit voor jou boobs zou betekenen, maar voor nu als ik jou was zou ik een aantal intake's plannen bij verschillende PC's en kijken bij welke pc en welk advies jij je het prettigst voelt!

Aan mijn pc heb je helaas niks haha :P hij is niet van de grote maten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, moeilijk te zeggen ben bijna 4 weken po, heb 450 cc op de spier, in het begin waren ze vrij had en het gevoel van stuwing. Nu hebt vocht ver aan het verdwijnen is worden ze steeds zachter, je moet er bij denken ze worden vol iets wat je niet kent als je van kleine cup komt. Kan me voorstellen dat je het eerst wilt voelen bij iemand, bij mij hebben er al een aantal lopen voelen omdat toch een gekkke gedachte is. Ik heb nauwelijks pijn gehad op een schaal van 1 tot 10 een 2tje maar, wel last van stijfheid en me rug, kwam van het omhoog liggen maar verdween bij gewoon plat op de rug te liggen.

Hoop dat je nieuwe zoektocht de gewenste resultaat gaat brengen.

Heel veel succes in iedergeval, je kan me foto s ook zien als je wilt,

Liefs janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis,

wat goed dat je er alsnog voor gaat, ik snap dat je in eerste instantie opgelucht was, je moet je ook zeker niet laten opereren als je je er niet fijn bij voelt!

Wat voor implantaten en hoe ze geplaatst worden hangt helemaal af van de borsten die je nu al hebt, hoe ze zijn, de vorm, het eigen weefsel de dikte van je huid, dat soort dingen.

Bij de een staat onder de spier juist natuurlijker en bij de ander juist op de spier, sommige meiden hebben juist meer baat bij ronde prothese's terwijl bij andere anatomische een natuurlijker resultaat geven.

Uiteraard als je al voorkeuren heb kan je dat aangeven bij je PC hij kan je dan ook inlichten wat dit voor jou boobs zou betekenen, maar voor nu als ik jou was zou ik een aantal intake's plannen bij verschillende PC's en kijken bij welke pc en welk advies jij je het prettigst voelt!

Aan mijn pc heb je helaas niks haha :P hij is niet van de grote maten!

Dank je wel pearll voor je reactie. Ik ga hier even goed rond kijken en me inlezen zodat ik goed voorbereid en verzekerd op consult kan gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, moeilijk te zeggen ben bijna 4 weken po, heb 450 cc op de spier, in het begin waren ze vrij had en het gevoel van stuwing. Nu hebt vocht ver aan het verdwijnen is worden ze steeds zachter, je moet er bij denken ze worden vol iets wat je niet kent als je van kleine cup komt. Kan me voorstellen dat je het eerst wilt voelen bij iemand, bij mij hebben er al een aantal lopen voelen omdat toch een gekkke gedachte is. Ik heb nauwelijks pijn gehad op een schaal van 1 tot 10 een 2tje maar, wel last van stijfheid en me rug, kwam van het omhoog liggen maar verdween bij gewoon plat op de rug te liggen.

Hoop dat je nieuwe zoektocht de gewenste resultaat gaat brengen.

Heel veel succes in iedergeval, je kan me foto s ook zien als je wilt,

Liefs janine

Dank je Janine!!:D

Ik heb even naar je foto's gekeken en wauw!! Wat een mooi eind resultaat.. Gefeliciteerd je zal er vast er tevreden mee zijn. Ik begin zelf alleen maar ongeduldiger te worden tot ik ook een bv ben onder gaan haha vind et zo spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vond ik ook, kon niet snel genoeg gaan. Denk bij elkaar 3 maandjes geduurd. Heb jaren terug mee bezig geweest, maar eerst kindjes en dan bv voor mij. Nu gaf me man groen licht zal ik maar zeggen, en zo ongeduldige als ik ben , flink ingelezen en keuze gemaakt. En superblij, van de zomer loop ik heerlijk in bikini die tenminste gevuld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik ben 23 jaar een mama van twee prachtige kindertjes, ik ben zelf erg tenger en smal bij mn borstkast. Ik ben ongeveer 1.67 en weeg 50kg.

Na lang dobben besloot ik vorig jaar de knoop door te hakken en mn droom achter na te gaan. Na een zwangerschap en borstvoeding was van het beetje tietjes die ik had (een Btje) weinig meer over, volume was er uit. Met wat push up bh kon ik het oude nog een beetje terug halen. Maar dat gaf verre van voldoening omdat ik met het oude al ontevreden was.

Zo heb ik een afspraak gemaakt bij een kliniek had verder niet veel kennis en dacht op het consult wijzer te worden. Het consult was een beetje chaotisch en de informatie was matig. Eenmaal bij de passesie aangekomen gaf de pc aan dat ik niet meer dan 250cc kon handelen omdat ik te smal was en het mij niet zou staan (die dag had ik toevallig een pantalon broek aan) en gaf de pc aan dat ik er te net voorkom om groter te gaan. Wat ik overigens wat kortzichtig vond en vroeg of et toch even wat groter kon, uiterste was uiteindelijk 275cc. Ik had verder niet echt veel mee gekregen van de soort protheses en dergelijke. Ik denk dat ik gewoon de pech had net die avond op consult te moeten gaan. Maar goed met een dubbel gevoel ging ik naar huis en dacht achteraf ik wil dit al zo lang en misschien pakt et wel wat groter uit. Ik belde dus maar voor een operatie datum en zo stond het vast ik moest drie weken van te voren het bedrag over maken.

Enkele dagen erna voelde ik me niet helemaal goed zoals ik me zou moeten voelen en ook bleef mn menstruatie uit. Wat bij mij twijfels opwekte, en zoals ik al vermoede na een test bleek ik onbedacht zwanger te zijn. Dus het hele feestje moest worden afgeblazen helaas. Ik heb toen ook mn droom voor een periode weggestopt en ben ook een poos niet online geweest.

Nu een kindje verder van ander half jaar en nog een jaar borstvoeding zijn mn borsten helaam niet meer om aan te zien haha push ups hebben nu ook geen effect meer en alsof dat niet genoeg is zie je mn tepels er echt hangerig bij zweven. Dit doet mn zelfbeeld niet veel goeds, als mijn man poging doet om mn 'lege' bh uit te doen is et een hardnekkige nee. Ook de douch durf ik niet meer uit te komen zonder me alvorens te hebben aangekleed in de douch.

Kortom ik wist dat het weer hard nodig was om deze forum op te zoeken en na veel lezen en topics tee hebben gevolgd ben ik achteraf zo blij dat de operatie van des tijds niet is door gegaan. Mijn keus is nu gevallen op PC Nio, en ik heb nu aanstaande maandag een consult bij hem gepland staan 19 oktober. Ik ben er zo zenuwachtig om en ik heb al tig keer met rijst en zakjes gepast en om heel eerlijk te zijn vind ik 350cc zelfs een beetje aan de kleine kant. Laat staan als was ik voor de 275 gegaan ik denk dat ik dan erg teleurgesteld was geweest in het resultaat. Nu maar hopen dat ik vrolijker en wijzer wordt bij het consult van Nio. Ik wil graag naar een cup d en heb nu echt een magere A75 maar omdat ik zo tenger ben ben ik ergens ook weer bang om te groot uit te komen en dat ik dan van die overdreven onnatuurlijke borsten heb haha

Ik denk dat mijn voorkeur naar anatomisch gaat maar ben ergens bang dat mn borsten want puntig zullen ogen. Verder heb ik weinig borstweefsel waardoor het noodzakelijk zal zijn dat het dual plane geplaats moet worden.

Echter snap ik het hele verhaal om de projectie gebeuren niet helemaal, is er iemand die me meer kan vertellen hier over. Ook zag ik dat er een aantal een specifiek voorkeur hebben voor hydrogel en vroeg me af wat deze protese anders maakt dan de anderen. Sorry dat het een lang verhaal is geworden. Ik wil dit keer goed voorbereid op gesprek gaan om teleurstelling te voorkomen

Heel veel liefs,

Nipje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nipje! Wat goed dat je direct al een consult krijgt bij Nio; hij zal je vast heel goed adviseren; neem wat voorbeeldfoto's mee, altijd handig. Verder laat hij je passen, maar ik geloof dat hij meestal rond de 350 cc begint met passen tenzij je echt minder wilt.. Het komt vast wel goed. Ik zou ook Nio laten adviseren of het rond moet en wel of niet achter de spier. Hij is echt een van de toppers!!

Nog even en je loopt weer trots in je blootje rond!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nipje,

Ik ben ook op consult geweest bij dr Nio en wordt in januari door hem geopereerd. Als ik jou was zou ik al je vragen van te voren opschrijven, dan kun je aan het einde van het consult even kijken of al je vragen beantwoord zijn. Een 3d simulatie op de site van De Bermgman Kliniek vond ik ook echt een aanrader om vooraf te doen. Je kunt die foto dan ook aan hem laten zien.

Dr Nio legt je het verschil uit tussen het soort protheses. Het is echt niet erg dat je vooraf nog niet de ins en outs kent :) Zelf kies ik voor de Hydrogel monobloc protheses omdat deze gevuld zijn met een zoutwater oplossing (+ verdikkingsmiddel). Ik vind het een heel fijn idee dat er geen siliconenvulling geplaatst wordt omdat er mensen zijn die ziek worden van siliconen.

Ik krijg trouwens de 340cc hydrogel monobloc achter de spier. Dit wordt een C/D70. Heb nu AA en ben ook heel smal van boven. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, we hebben dezelfde lengte en gewicht en ik ben ook bij Nio op consult geweest. Bij mij begon hij echter met 250 cc. Omdat ik van mezelf helemaal niks heb, vond ik dit al gigantisch. Volgens mij lijken de pasprotheses ook veel groter dan wanneer ze (achter de spier) geplaatst zijn. Wilde ik het natuurlijk houden, dan had ik voor 250 moeten kiezen en anders was 400 bij mij de max. Las laatst dat bij iemand met ongeveer dezelfde maten er 700 in is gegaan. Zou gewoon jouw wensen duidelijk kenbaar maken, evt met voorbeeldfoto's dan weet Nio vast wel of het haalbaar is!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dual plane Joy? En waar zitten je rimpels? Zijn ze goed zichtbaar?

dr Nio gaat mijn protheses volledig achter de spier plaatsen ivm kans op rimpels, maar hij gaf al aan dat hij aan de zijkant (de kant van mijn oksels) niet kon voorkomen dat daar rimpels zichtbaar komen. Hoop dat het niet teveel op gaat vallen. Ben daar wel een beetje bang voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze dual plane, want had begrepen dat volledig achter de spier weinig / niet wordt gedaan. Weet eigenlijk niet waarom. Nio plaatst dus wel volledig achter de spier.

Heb ze tussen mijn borsten (deukjes) en buitenzijde rechterborst (rimpels) Denk dat het van te voren moeilijk te voorspellen is of je wel / geen rimpels krijgt. Dames met weinig / geen eigen borstweefsel hebben wel een grotere kans hierop. Heb hier echter genoeg dames gezien met ongeveer dezelfde voorsituatie die geen rimpels hebben.

Denk dat als ik Nio's advies had gevolgd en( zachtere) Eurosillicone 85% gevulde had gekozen, dan was het misschien erger.

Lees op het forum ook weinig klachten over rimpels / deuken. Denk dat ik gewoon pech heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nipje! Wat goed dat je direct al een consult krijgt bij Nio; hij zal je vast heel goed adviseren; neem wat voorbeeldfoto's mee, altijd handig. Verder laat hij je passen, maar ik geloof dat hij meestal rond de 350 cc begint met passen tenzij je echt minder wilt.. Het komt vast wel goed. Ik zou ook Nio laten adviseren of het rond moet en wel of niet achter de spier. Hij is echt een van de toppers!!

Nog even en je loopt weer trots in je blootje rond!!

Heb heel veel goede berichten gelezen over hem dus kijk er echt naar uit. Heb intussen ook een aantal foto's verzameld van wat ik mooi vind. Ik heb goede hoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nipje,

Ik ben ook op consult geweest bij dr Nio en wordt in januari door hem geopereerd. Als ik jou was zou ik al je vragen van te voren opschrijven, dan kun je aan het einde van het consult even kijken of al je vragen beantwoord zijn. Een 3d simulatie op de site van De Bermgman Kliniek vond ik ook echt een aanrader om vooraf te doen. Je kunt die foto dan ook aan hem laten zien.

Dr Nio legt je het verschil uit tussen het soort protheses. Het is echt niet erg dat je vooraf nog niet de ins en outs kent :) Zelf kies ik voor de Hydrogel monobloc protheses omdat deze gevuld zijn met een zoutwater oplossing (+ verdikkingsmiddel). Ik vind het een heel fijn idee dat er geen siliconenvulling geplaatst wordt omdat er mensen zijn die ziek worden van siliconen.

Ik krijg trouwens de 340cc hydrogel monobloc achter de spier. Dit wordt een C/D70. Heb nu AA en ben ook heel smal van boven. Succes!

Bedankt voor de tips. Ga zeker even een lijstje maken met vragen zodat ik ze niet vergeet. Ben erg benieuwd wat het voor mij gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, we hebben dezelfde lengte en gewicht en ik ben ook bij Nio op consult geweest. Bij mij begon hij echter met 250 cc. Omdat ik van mezelf helemaal niks heb, vond ik dit al gigantisch. Volgens mij lijken de pasprotheses ook veel groter dan wanneer ze (achter de spier) geplaatst zijn. Wilde ik het natuurlijk houden, dan had ik voor 250 moeten kiezen en anders was 400 bij mij de max. Las laatst dat bij iemand met ongeveer dezelfde maten er 700 in is gegaan. Zou gewoon jouw wensen duidelijk kenbaar maken, evt met voorbeeldfoto's dan weet Nio vast wel of het haalbaar is!

Succes!

Wat is je uiteindelijke keuze geworden van ccs en heb je al een datum gekregen.

Ik zal vanavond even voor foto's maken als ik heb uitgevogeld hoe ik ze er op krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt te maken te hebben met hoeveel borstweefsel je hebt om de prothese te bedekken. Hoe meer borstweefsel, des te kleiner de kans op rimpels. Bij mij komt het denk ik door een dunne huid en weinig onderhuidse vetweefsel. Sommige pc's zeggen dat de grootte van de prothese ook een rol speelt. Hoe groter de prothese ten opzichte van je eigen borstweefsel, des te groter de kans op rimpels. De meningen hierover lopen sterk uiteen. Ben bij 4 pc's geweest, 2 zeggen dat het komt omdat de prothese te groot is en 2 zeggen van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.