Ga naar inhoud

Nipje : 12 november 2015 : Dr. Nio : OLVG-West (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Vandaag m'n consult gehad. Was spannend, en ben tevreden over hoe het is gelopen. Hij legde goed uit wat de bedoeling was. Eenmaal bij het passen aangekomen toch wel geschrokken van het resultaat. Ik dacht aan 350/375 uiteindelijk koos ik zonder de cc te weten voor een 500cc.

Het oogde niet heel groot maar nu et een beetje is bezonken, ben ik bang dat het straks te groot wordt voor m'n lichaam haha

Ik ga nu even wat foto's proberen te uploaden als dat lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh btw, super dat je zo een goed consult gehad hebt :) Zo zie je maar dat je niet vooraf kunt bepalen wat bij je pas qua cc's :) Ik zou gewoon ervan uitgaan dat die 500 cc bij je past. Als het niet zo zou zijn, zou Nio het wel aangegeven hebben. Hij heeft daar over het algemeen een goede kijk op, is mijn ervaring :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik rechtsboven klik zie ik een aantal dingen maar geen "mijn galerij"

En voor de rest heb ik alleen roze en grijze knoppen met tekst die ik zie.

Ook als ik naar m'n profiel ga en dan naar galerij krijg ik ook niets te zien. Anders moet ik et maar even op de laptop proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nipje.

Je foto's zijn gelukt ,mooi resultaat met het passen van 400 cc. :1:

In een van je berichten had ik gelezen dat je borstband wilt aanschaffen, naar mijn weten werkt dr.Nio niet met een borstband

Dus dit zou ik op eigen houtje zeker niet gebruiken,en al helemaal niet met de dual plane methode lijkt mij( maar ik ben maar een leek hoor) :6:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie dat is goed om te weten. Ik dacht je et zelf gewoon moet aanschaffen en gebruiken. Ik zal het wel vragen op de dag van de operatie en als et nodig is dan kan ik er altijd nog een aanschaffen en anders scheelt et weer haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een vraag die bij me opkwam dus stel deze even hier. Is beetje overdreven om daar een heel nieuw onderwerp voor te openen.

Ik ben dus bijna aan de beurt maar wat ik dus veel lees is high profile medium enz

Ik heb het hier nooit over gehad met nio. Gebruikt hij een standaard of moet je dit echt zelf aangeven waar je voorkeur naar gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt vaak aan het aantal cc dat hij geadviseerd heeft, en aan je eigen breedte..

Meestal gebruikt hij (niet altijd!) tot 500 cc de high profile, en boven de 500 cc de extra high profile.

Heb enkele meiden gezien die extra high profile kregen onder de 500 cc..

Heeft hij het wel gehad over dat de prothese 85% of 100% gevuld was? Bij eurosilicone maakt dit namelijk het verschil tussen high profile (85% gevuld) en extra high profile (100%gevuld)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag is het dan zo ver. Ik ben nu op de afdeling wachten tot ik aan de beurt ben. Ik was er al om acht uur maar ben pas om twaalf uur aan de beurt.

Ik ben ongelofelijk zenuwachtig maar ook super bang haha het wachten maakt het er ook niet beter op! Maar vandaag gaat het allemaal toch echt gebeuren.

Als alles achter de rug is en ik een beetje bij zinnen ben zal ik mijn verslagje plaatsen.

Nipje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.