Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo, ik word op 23/10 geopereerd door dr. Lefevre. Ik kan niet wachten om het resultaat te zien, maar tegelijk ben ik ook een beetje bang (ik hoop dat het niet mislukt). Ik krijg 225cc of 250 cc (van 75A naar ?). Dit is wel beduidend minder dan de meeste hier. Hoop dat ik toch een goed resultaat zal hebben ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik word op 23/10 geopereerd door dr. Lefevre. Ik kan niet wachten om het resultaat te zien, maar tegelijk ben ik ook een beetje bang (ik hoop dat het niet mislukt). Ik krijg 225cc of 250 cc (van 75A naar ?). Dit is wel beduidend minder dan de meeste hier. Hoop dat ik toch een goed resultaat zal hebben ...

Ik krijg 245-290 Cc van een 75AA naar een??? Dus je bent niet de enige. Ze Letten heel erg op je postuur, dus vandaar dat de ene meer Cc krijgt dan de andere. Mijn pc zei dat ik ongeveer op een C-D uitkom. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 245-290 Cc van een 75AA naar een??? Dus je bent niet de enige. Ze Letten heel erg op je postuur, dus vandaar dat de ene meer Cc krijgt dan de andere. Mijn pc zei dat ik ongeveer op een C-D uitkom. Ben benieuwd!

Ben ook benieuwd. Als jij op een C-D uitkomt, dan kom ik misschien op een C uit.

Ik zie dat jij dinsdag aan de beurt bent. Veel succes hoor.

PS misschien een domme vraag maar ik ben nieuw hier: hoe kan ik zien dat iemand gereageerd heeft op een topic waar ik een bericht heb nagelaten? Ik heb jouw antwoord per toeval gezien omdat ik nog eens kwam kijken.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd. Als jij op een C-D uitkomt, dan kom ik misschien op een C uit.

Ik zie dat jij dinsdag aan de beurt bent. Veel succes hoor.

PS misschien een domme vraag maar ik ben nieuw hier: hoe kan ik zien dat iemand gereageerd heeft op een topic waar ik een bericht heb nagelaten? Ik heb jouw antwoord per toeval gezien omdat ik nog eens kwam kijken.

Grtjs.

Dankje :) ik laat wel weten op welke cup ik ongeveer uit ben gekomen. Maar dat zal ik niet meteen kunnen zien natuurlijk :)

Lizz en Anna, jullie ook veel succes maandag/dinsdag :D spannend He? Heb er super veel zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!!!

Ik ben ook al bijna aan de beurt 21 oktober is mijn operatiedag ik word geopereerd door dr koopman bij t bergman clinic.

Ik vind alles super spannend zijn er meiden die ook door hem geopereerd zullen of zijn???

Ik ga van een hele kleine lege a cup naar een d cup als alles goed gaat😁

Ik zal zoveel mogelijk delen met jullie en hoor het ook erg graag van jullie fotos zullen volgen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftellen consult:


23-09 Thassie - Dr Schiettecatte


28-09 Ils74 - Dr Vermeylen


28-09 Patatje - Dr Nio


03-10 Sabine8 - Dr Hupkens


70-10 Alyssa76 - Dr Nelissen


21-10 Leilani - Dr Plovier



Aftellen operatie:


21-09 Lizz1808 - Dr Plovier


22-09 Maruu - Dr Kolkman


22-09 Anna1982 - Dr Verschuur


22-09 Lotje1 - Dr Missotten


25-09 dollemina - Dr de Meyere


28-09 Mino - Dr Straten


29-09 Patatje - Dr Schiettecatte


29-09 chuchu87 - Dr Straten


01-10 Sunnyshine - Dr Nio


06-10 Blue-eyes - Dr Straten


08-10 Eleneva - Dr Verdonck


09-10 Sabjee - Dr Nio


13-10 Noraa - Dr Straten


14-10 Thassie - Dr Schiettecatte


20-10 Mareiyah - Dr Straten


21-10 Gammie - Dr Koopman


23-10 Isakuga - Dr Lefevre


29-10 summer321 - Dr Nio


05-11 Joyce112 - Dr Nio


12-11 ingeke - Dr Plovier


12-11 Daphne84 - Dr Koopman


23-11 Sabry - Dr Straten


03-12 puppie76 - Dr Nio


04-12 feather - Dr Nio


15-12 Rianneee - Dr Straten


17-12 Ils74 - Dr Plovier


18-12 Crazylaura - Dr Nio


19-12 Valeria - Dr Hupkens


19-12 Sabine8 - Dr Hupkens


06-01 Dreaming - ?


18-7 Pammetje - Dr Straten



De lijst is weer bijgewerkt!



Lizzz succes vandaag!



Dreaming door wie wordt je geopereerd?



Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen!

Ik wordt a.s. donderdag (24Sept.) geopereerd door dr Koeijers in kliniek Amstelveen.

Ik ben heel benieuwd, hoor goede verhalen maar het resultaat is bij iedereen anders natuurlijk.

Heel veel succes met jullie operatie allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cvdl

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd door dr. Koeijers in kliniek Amstelveen. 350 cc links medium profile, 430 cc rechts high profile, dual plane anatomisch.

Dr. Koeijers is top. Hij heeft erg veel geduld. Ik heb zelf onwijs veel pijn nog steeds, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Het resultaat is erg netjes voor zo ver ik dat nu kan beoordelen, het veranderd natuurlijk nog heel erg. Heel veel succes alvast:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chantallisanne,

Bedankt voor je berichtje!

Tijdens mij consult nam hij ook echt de tijd. Ik was tijdens mijn 1e consult best wel voorzichtig met het aantal cc's ik vond toen 390cc een mooie maat (dit was toen de grootste of middelste maat die besteld zou worden voor de operatie) en ben nog een keer gaan passen bij de assistente en aangezien ik hele brede schouders heb en fors ben vindt ik 450 of 495cc anatomisch dualplane beter bij mijn lichaam passen, de 390cc viel niet echt op. De assistente heeft toen dr. Koeiers gemaild en hij was akkoord. Nu hopen dat het ook gaat passen qua ruimte.

Het liefst zou ik willen dat de operatie al achter de rug is, ben zo benieuwd!

succes dames...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.