Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

*

Ik vond het zelfs al spannend om éindelijk de stap te zetten om een afspraak te maken haha :44:

Haha dat had ik ook hoor. Ik heb er 2 jaar over zitten dubben en had het wel eens tegen mn moeder gezegd maar nooit echt serieus. Toen kwam ik dit forum tegen en heb ik de stap gezet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat had ik ook hoor. Ik heb er 2* jaar over zitten dubben en had het wel eens tegen mn moeder gezegd maar nooit echt serieus. Toen kwam ik dit forum tegen en heb ik de stap gezet

Ik was er ook al een hele tijd mee bezig, had het laatst op werk besproken, kijken wat ik kan regelen qua verlof en het met mijn moeder besproken. Nu is het eindelijk zo ver :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 2,5 jaar geleden op consult geweest;teveel zenuwen gehad en willen wachten..Nu definitieve keuze gemaakt, ventje zei ER IS GEEN WEG MEER TERUG, ze moeten eruit en NU gaan we doorzetten! Ik had dat dutje nodig! Nu kan ik amper slapen van de zenuwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 oktober de operatie schiet nu op! Alleen ben ik weer aan het twijfelen geslagen over de cc!inks 375 rechts 420 of toch gaan voor 310 345 ik kan niet meer passen.. Weet iemand of dit nog kan voor de operatie? En scheelt het veel qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ook ik heb eindelijk de knoop doorgehakt, 31 oktober door Dr. P. Hupkens.

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik nu de zenuwen krijg of het wel goed gaat en mooi wordt. Ook heb ik begrepen dat je in de kliniek in Amstelveen alleen (zonder partner) naar "boven "moet. Weet iemand of je partner wel aan je bed mag zitten als je wakker wordt ? Dit lijkt me het ergste, alleen wakker worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maris76 je moet inderdaad alleen naar boven bij kliniek Amstelveen. Ook na de operatie mag er niemand bij je. Ze willen dit niet ivm drukte. Er staan 8 bedden, en als je goed bij bent kun je gezellig met je buurvrouw kletsen. Op het moment dat je nog niet goed bij bent merk je amper wat er gebeurd, dus ook niet wie er bij je zijn.

Ik vond het ook een eng idee, maar David en Leon (de verplegers) zijn onwijs aardig en zorgen goed voor je. Ik vond het zelfs gezellig! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook mee!! Leuk zo een aftellijst. Ik ben zaterdag 17 okt aan de beurt :) jeeeeeh eindelijk. 400 cc dual plane rond hp. Door Pieter Hupkens in Amstelveen. Ik ben nummer 4 om half 10. Voor wie gaat de droom ook in vervulling op zaterdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn consult gehad bij Schiettecatte in Kliniek Amstelveen, gisteren 13 oktober.

Ik was ontzettend zenuwachtig en toen ik in die wachtkamer daar zat dacht ik bij mezelf, Wauw ik lijk wel gek, wat doe ik hier.

Schiettecatte is een aardige man, ik voelde me meteen bij hem op mijn gemak, en hij kan wel lachen om een grapje.

Omdat ik best last heb van straie (ondanks dat ik weinig boob heb) was voor de spier geen optie omdat er dan teveel spanning op de huid komt wat de straie zeker erger zal maken. Hij heeft mij aangeraden om ronde protheses dual plane te laten plaatsen.

Omdat ik niet veel projectie wil naar voren heeft hij aangeraden om medium profile te doen, dit leek hij zelf ook beter te vinden.

Plan is om mijn sneue C-cup om te toveren in een C - D (dat schreef hij op tenminste toen ik zei dat ik een c wilde dat ook een c is)

Verder heeft hij me met de 3d techniek laten zien hoe het zal gaan worden. Op het eerste moment vond ik het eigenlijk niet zo mooi. Het zag er hetzelfde uit als nu maar dan iets groter.. pas na een paar uur toen alle informatie was geland werd ik enthousiast.

Hij wil al je vragen beantwoorden, wel is het handig als je deze al op papier hebt. Ik was wel echt overwhelmed door het hele gebeuren en was blij dat ik een lijstje had.

Mijn operatie staat gepland op 1 december.

Ik krijg dan:

- ronde mentor protheses

- 350 CC

- Dual plane

- Cohesive 2 (ivm rimpeling bij 1)

- Medium profile.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftellen consult:


21-10 Leilani - Dr Plovier


21-10 bunnylin - Dr Korteweg


11-11 YR. - Dr Straten



Aftellen operatie:


15-10 Thassie - Dr Nio


15-10 Anouk30 - ?


16-10 nickyz- Dr Hupkens


16-10 Boobiess22 - Dr Keulers


16-10 Becca16-10-15 - Dr Schuitema


17-10 Sascha220978 - Dr Hupkens


19-10 L1701- Dr Straten


20-10 Mareiyah - Dr Straten


21-10 Gammie - Dr Koopman


21-10 Vivi - ?


23-10 Isakuga - Dr Lefevre


29-10 summer321 - Dr Nio


31-10 maris76 - Dr Hupkens


03-11 K1980 - Dr Straten


05-11 Joyce112 - Dr Nio


12-11 ingeke - Dr Plovier


12-11 Daphne84 - Dr Koopman


12-11 Alyssa76 - Dr Nelissen


17-11 Sabry - Dr Straten


01-12 liefje - Dr Schiettecatte


03-12 puppie76 - Dr Nio


04-12 feather - Dr Nio


15-12 Rianneee - Dr Straten


17-12 Bibi182 - Dr Verdonck


17-12 Ils74 - Dr Plovier


18-12 Crazylaura - Dr Nio


19-12 Valeria - Dr Hupkens


19-12 AA1986 - Dr De Meyere


21-12 Sabine8 - Dr Hupkens


22-12 TessaDLCDP - Dr Verdonck


06-01 Dreaming - ?


18-07 Pammetje - Dr Straten



Het heeft even geduurd maar de lijst is weer bijgewerkt! X



Bij sommige meiden staan nog een ? omdat ik niet weet door welke pc zij wordt geopereerd.



Edit: heb het aangepast Alyssa!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik word 23 oktober in Amstelveen geholpen door dr Koeijers

Als het goed is krijg ik 250cc, anatomisch dual plane geplaatst! High profile geloof ik..

Hij neemt nog 290cc en 340cc mee naar de OK, maar mijn voorkeur gaat uit naar 250cc, dus ik hoop dat dat mooi past. Ik ben namelijk niet zo groot, ben bang dat het anders teveel gaat zijn. Misschien doet hij in mijn rechterborst iets meer omdat ze niet helmaal gelijk zijn.

Spannend om te volgen hoe het allemaal gaat met iedereen hier, sterkte met de zenuwen voor diegene die morgen aan de beurt zijn!!!!

Groetjes,

Eliste

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd sterkte idd! ik heb nog een maand te gaan en zit al vol spanning, zal zo blij zijn als het achter de rug is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.