Ga naar inhoud

MC Amstelveen ook vrouwelijke pc's???


Madampje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi.... hier word ik blij van. Serieus ook voor anatomische? Die zijn nl overal duurder.

Doet Nio ook voor de spier of is hij voorstander van Dual plane?

SLAZ heeft trouwens twee mannen die ze plaatsen! Als je afspraak maakt kan je opzich voor Nio vragen, maar het hoeft natuurlijk niet. Hij plaatst ze naar omstandigheden. Bij mij kon 300 nog wel op de spier maar bij 450 niet meer. Hij luistert trouwens heel goed en je kan foto's meenemen. Fijn voor de dames die groot willen maar ook heel kundig voor de dames die proportioneel willen. Zoverre ik weet maakt t geen zak uit welke je kiest behalve hydrogel. Daar is dan wel een meerprijs voor. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

SLAZ heeft trouwens twee mannen die ze plaatsen! Als je afspraak maakt kan je opzich voor Nio vragen, maar het hoeft natuurlijk niet. Hij plaatst ze naar omstandigheden. Bij mij kon 300 nog wel op de spier maar bij 450 niet meer. Hij luistert trouwens heel goed en je kan foto's meenemen. Fijn voor de dames die groot willen maar ook heel kundig voor de dames die proportioneel willen. Zoverre ik weet maakt t geen zak uit welke je kiest behalve hydrogel. Daar is dan wel een meerprijs voor. :)

Ik zie de naam Nio zoveel voorbij komen dat hij me wel aanspreekt. En dan heb ik 3 consulten gehad... Vind dat ik dat op zn minst moet doen om te kijken of ik er uithaal (of in stop hahahah) wat ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MC amstelveen werkt met Mentor Protheses .. Die zijn gevuld met een speciale Gel die niet lekt als hem praktisch door het midden snijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het verder ook niet weten, ergens snap ik wel dat je die voorkeur hebt omdat mannen naar mijn idee sneller stug overkomen dan vrouwen.. Maar volgensmij zit het ook wel in het vak, al ben ik daarom ook wel positief verrast over de pc die ik uiteindelijk gekozen had..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Denk er goed overna, je leest geen slechte ervaringen maar helaas ben ik er toch 1 van met slechte ervaring na 7 jaar.

ik was er ook vol lof over in het begin tot de pijn en gaten erin begonnen te vallen.

Mijn borst doet pijn stekend over de hele dag.

Heb er verschillende heuvels in ( beetje te denken aan een waterbed wat heen en weer gaat) zo voelt het ook!

het is net of mijn borst kleiner word in de loop van de jaren mijn cup maat is ook kleiner geworden.

ik zelf ben nu opzoek naar meerdere die hier last van hebben maar wil je ook waarschuwe omdat er niets te vinden valt nog zodat je mischien niet het zelfde hoeft mee te maken sommige artsen zijn goed om dingen te vertellen omdat je iets graag wilt en krijgen je ook goed mee heb ik nu mee gemaakt.

ga naar meerdere toe die deze prothese gebruiken en vraag erna. ( ik heb dat helaas niet gedaan gehad)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze bij dr. kappel zelf laten plaatsen. ze is echt een hele aardige vrouw niks op aan te merken.ze heeft me echt goed geholpen en op mijn gemak gesteld toen.

de operatie is ook mooi gelukt mijn littekens zie je echt gewoon bijna niks van.

ben 2x door haar geopereerd. 1e keer achter de spier, helaas drukte mijn spier ze omhoog en moest het opnieuw voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb woensdag 18 maart me borstvergroting in het Mc Amstelveen door dr. Van de kar vrouwelijke pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey ladies, i'm back, opzoek naar het beste alternatief voor mij, hehe.

Ben er nog niet uit hoor maar ben wat aan het rondneuzen, en ik kom tegen dat het in de Wellnesskliniek in Genk wel heel goedkoop is : 2600 voor hydrogelletjes !!! Wauw!!

En laat nou dr Visser daar ook werken!

Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar ervaringen daar.. Hopelijk goede.

Alvast erg bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

topic nr 24... :44:

Check nou eens de zoekbalk ;) Dat scheelt je een hoop tijd, hier moet je steeds wachten op antwoord, en als je gewoon 'visser' of 'wellnesskliniek' intikt in de zoekbalk, dan rollen alle(!) topics die te maken hebben met jouw zoekopdracht naar buiten...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste heb ik dat al gedaan, maar aangezien er niets gevonden wordt, net als bij een van mijn vorige topic over dr Kappel, waar jij ook commentaar op gaf dat ik eerst de zoekbalk moest raadplegen...

Dit forum is er om elkaar te helpen en aan de reacties te zien op al mijn '24 topics' vind iedereen het gewoon gezellig om mee te kletsen en ervaringen te delen.

Als iedereen alleen op de zoekbalk zou afgaan zouden we nu dit forum niet hebben zoals we dit kennen.

Vind de manier waarop je dit overbrengt heeel jammer, ik zou me voortaan bijna in gaan houden hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde je niet aanvallen meid, maar de zoekbalk is er natuurlijk ook niet voor niks :)

We raden iedereen aan ook in de zoekbalk te zoeken, dus ook jij wordt aangeraden daar te zoeken, dit is dus niets persoonlijks.

Als ik zoek, in de zoekbalk, op 'visser', kom ik de volgende topics tegen:

http://www.borstenforum.com/topic/12759-optimisje-6-februari-2015-dr-visser-wellnesskliniek/?hl=visser

http://www.borstenforum.com/topic/12399-18-december-dr-visser/?hl=visser

http://www.borstenforum.com/topic/11028-coco-15-december-2014-dr-visser-arenborghoeve-venlo/?hl=visser

http://www.borstenforum.com/topic/11703-bv-dr-visser-arenborghoeve-hydrogel-monobloc400-of-440-cc/?hl=visser

http://www.borstenforum.com/topic/11363-consult-gehad-dr-visser-wellnesskliniek-wat-vraagjes-voor-jullie/?hl=visser

http://www.borstenforum.com/topic/10819-yess89-4-juli-2014-dr-visser-wellness-kliniek/?hl=visser

http://www.borstenforum.com/topic/10053-lucia-10-april-2014-dr-visser-welness-kliniek/page-3?hl=visser#entry233531

http://www.borstenforum.com/topic/10356-aardbeike-21-augustus-2014-dr-vissers-wellnesskliniek/?hl=visser#entry234654

En dit zijn dus alleen nog maar de topics van het afgelopen jaar, die ik zo even 123 tevoorschijn tover, en dan ook nog alleen maar de topics waar Visser in de titel van het topic vermeld staat..

Als je zoekt op 'Wellnesskliniek' kom je nog veel meer topics tegen.

We houden het graag overzichtelijk op dit forum, en aangezien ik administrator ben, mag ik jou op de zoekbalk wijzen. Dit is niet om kinderachtig te doen, dus begrijp me niet verkeerd.

Je reactie op mijn reactie klinkt nogal geirriteerd, maar ik zou zoiets nooit zeggen, als er idd niets over die arts of kliniek te vinden zou zijn op dit forum.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid,



Ik weet zeker dat BB het niet vervelend bedoeld, maar via de zoekbalk kun je echt heel veel info vinden



Wellicht is het voor jou zelf ook overzichtelijker als je een aantal vragen allemaal even op een rijtje zet in 1 topic, met bijv als hoofd: diverse vragen over verschillende pc's en klinieken ( ik doe maar een suggestie :6: ) op die manier is een topic ook makkelijker terug te vinden



Hoop dat je snel een keuze kunt maken



xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best boobie, bedankt voor je uitleg dan heb ik je verkeerd begrepen. Mijn excuses hiervoor en voor de geïrriteerde reactie.

Bijzonder, als ik de trefwoorden wellnesskliniek of visser intyp krijg ik alleen mijn topic en jouw reactie...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Madampje, ik heb misschien wel een idee waarom jij er niks uit krijgt als je die termen in de zoekbalk intikt.... Dat probleem heb ik ook gehad ;)

Waarschijnlijk had jij de zoektermen ingetikt toen je scherm open stond op dit topic... Dan zoekt de zoekfunctie binnen je huidige scherm.

Probeer eens in het overzichtscherm te gaan staan met je scherm (bovenaan in de balk op forum klikken) en tik dan nog eens wat namen in waar je op wilt zoeken... Als het goed is, komt er dan meer uit! :D

Ik heb geen ervaringen met visser of de wellnesskliniek, maar wel met problemen met de zoekfunctie haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Desert-Rose en Fem!

Hahahahaha omg ja dat was hem dus... Het grote probleem. Nu staat het schaamrood me dus wel flink op de kaken haha!

Bedankt voor de hulp, nu kan ik eindelijk met de fameuze zoekbalk aan de slag ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.