Ga naar inhoud

fia : 18 december 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben Sofie 27 oud en mama van 2 Kids. Ik heb vanaf mijn tienerjaren veel problemen gehad met het aanvaarden van mijn borsten 75aa. Na aantal jaartjes in twijfel gezeten te hebben heb ik dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij dr visser voor een borstvergroting, graag een mooi gevulde c cup. De 12 e augustus heb ik mijn eerste gesprek. Ben zo blij maar ook heel erg benieuwd wat er me allemaal te wachten staat. Een leven met grotere borsten, kan haast niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie

Fijn dat je wens uit gaat komen. En het is ook helemaal niet zo ver weg! Spannend hoor, veel succes met aftellen : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Fijn dat je een beslissing hebt kunnen maken. Ik ben zelf ook door dokter Visser geopereerd. Ik ben in de wellness kliniek geweest, waar ga jij?

Ook ik kwam van een aa en heb nu een c :D

Spannend!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia ik ga ook naar de wellness kliniek. Ben je tevreden over het resultaat? Ik kan aan niets anders meer denken. Lijkt wel alsof ik op wolkjes loop haha!!

Ja ik ben zeer tevreden.

Haha ik ken dat, kon ook aan niets anders meer denken :D echt een obsessie.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Fia,

Heb je al meerdere klinieken bekeken ook? Ik heb er een aantal op een rijtje gezet op mijn blog. Daarnaast wil ik je als tip meegeven, 75C in bh maat of op het oog kan een behoorlijk verschil maken wat betreft neppe boobies. Wees hierin dus heel duidelijk naar jezelf toe. Nepperds vragen meestal om een grotere BH maat dan ze ogen.

Iig succes met je eerste gesprek, ben benieuwd op hoeveel CC ze je gaan schatten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden, mijn eerste consult zit erop. Ik had een heel goed gevoel bij dr visser. Na mijn gewicht en lengte te hebben genoteerd vroeg ze wat ik wenste. Een c cup zei ik en ze schreef c d op. Toen ik mijn bh uitdeed schrok ze wel omdat ik echt zo goed als niks borsten heb en zo smal was. Cup aaaa. Ze zei me ook dat ik in de MC Donald moest gaan wonen omdat ik geen gram vet om mijn lijf had. Ben gewoon heel erg smal gebouwd kan ik niks aan doen.... Ze meette mijn omtrek en kwam uit op 68 cm. Omdat ik zo mager ben gaf ze me maximum 230 cc xp. Ze zouden dan een mooie projectie hebben naar voor en niet in de breedte gaan want dan kreeg ik randjes en bultjes en daar zit ik niet op te wachten. Had ze mogen passen en was precies wat ik wou qua grootte. Paste goed bij mijn lichaam. Ze ging volledig achter de spieren schreef haar papier ernstig type absoluut geen bedekking. Wat dat bedoelde weet ik niet. Ik heb al gelezen dat het met neppen de altijd kleiner oogt maar will ook niet te groot gaan want dat past echt niet bij me. Zal eens wat foto's nemen van de huidige situatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het consult achter de rug hebt, kan je weer op een andere manier nadenken over je bv.

Ik vond de maat inschatten echt het moeilijkste van alles, het is zo moeilijk voor te stellen hoe het straks in het echt zal staan bij je lijf!

Laat het lekker even bezinken... en verder je gevoel volgen! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk had ik dat misschien beter wel gedaan zoals ze hier zeiden maar het voelde echt zo goed aan en was zo enthousiast dat ik de afspraak voor de operatie onmiddellijk vastgelegd heb! 18 december word mijn dagje♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucia ik zie dat jij meer cc hebt gekregen dan mij terwijl bij mij het maximale echt maar 230cc was. Xhp ga ik dan ook wel krijgen en volledig achter de spier. Jou foto's zijn echt prachtig lucia! Hoop dat het bij mij ook zo gaat worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucia ik zie dat jij meer cc hebt gekregen dan mij terwijl bij mij het maximale echt maar 230cc was. Xhp ga ik dan ook wel krijgen en volledig achter de spier. Jou foto's zijn echt prachtig lucia! Hoop dat het bij mij ook zo gaat worden!!!

Zoveel verschil in cc is dat niet, aan de ene kant heb ik ook maar 265 cc. Bij jou gaat het ook mooi worden! :D

Nog proficiat met je datum, nu kan je beginnen aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi meiden,

18 december was dan eindelijk mijn dag!! Dr visser heeft me 2 hele mooie boobs bezorgd.

Ik ben 1,63m lang, 50-51 kg en omtrek van 68 cm, bh maat 70 aa.

Heb 230cc xhp achter de spier.

Een paar dagen geleden mijn eerste bh gepast en kwam uit op 70c, toch worden ze nog fel groter en ronder!

Ze zitten ook nog heel hoog dus ben benieuwd als ze goed op hun paats zitten of die c cup nog gaat passen.

Heb wel heel fel pijn gehad, vooral door de borstband. Wat spande die de eerste dagen!!!

Hoe was dit bij jullie? Werden jullie boobs ook groter naarmate ze zakte??

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

Heb jij extra high profile van Monobloc hydrogel? Van de monobloc bestaat zover ik weet, alleen een high profile. Aangezien je schrijft dat je xhp hebt, was ik er even nieuwsgierig naar :)

Een goed herstel he!! Het is even bikkelen de eerste dagen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.